jag ska försöka hinna med bloggen..


foto: Zandra Pommer
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

nu är det en hel vecka fram för igen, helgen går för snabbt. men jag tycker veckan med går snabbt efter som jag har saker att göra efter skolan. men tråkigt att det blir sena kvällar, men det får gå.

den här veckan händer nog inte så mycket vad jag vet, det kan vara skönt. men mycket jobb och plugg i skolan blir det. och jag som är så duktig funderar på att packa gympa kläder tills imorgon. jag som hatar gyma, för vi har för lite tid efter. men det får gå helt enkelt, jag måste höja mitt betyg.

plus att jag ska se till att vara duktig den här veckan och hinna att kasta in ett inlägg varje kväll.

måndag: skola sen efter ska jag jobba
tisdag: det blir igen skola, efter som jag ska på bup.
onsdag: skola sen efter ska jag jobba
torsdag: skola sen efter ska jag jobba
fredag: fagning, det tråkgaste som finns!'


Kommentarer

:) nu e dom i sängen iallafall

jag var ute o fikade idag.hehe..solat lite också:D

hoppas du har haft en bra helg^^

hehe<3

God natt!:)<3

Sv. Sant, men snön försvann ju snabbt iaf :D

har du hört young dad av de också ? :o

nemen så söt du va ! :D

vars ska du jobba?;p



Sv: På en resturang:D

funderar på att gå och lägga mig. verkar inte som om emma ska ut på promenad idag.. :P

va har du gjort idag då?

haha , ja :)

nej ^^ <3

Mm, fin bild på dig :D

svar: hehe ;)

Jo verkligen, så söt!

- Godnatt och sov gott då:)

Ja det gör jag :) <3

bara lugnt :D

jo allt är bra hur är det själv :)?

Sweet ! snart är sommaren här, har du några planer ?

håller verkligen med om att helgen går för snabbt :(

sv: great! :)

söt du e!.)

Vad är fagning?;p

ser ut som en jobbig vecka...

ta det bara lugnt, :-)

bättre det än stressa :-)

jo de e bra! sj? :) jo de va ju de ;o

Vad vill du se mer i min blogg tro?

söt du är!

hur mår du?

<3

sv: Det är bara bra! =)

SV: :) Händer hos dig då?

Hej vännen! Allt bra idag?

Kram

svar; aa:)

Hehe okej :)<3

Svv: okej, vad hände med den?

Jaha, okej. Kolla så sladden är i :P

härlig bild :D

Tack! Hoppas att du får en bra dag! :D<3

redan? :(

gud vilken fin bild !:D

Sv: Haft en bra helg +

KRAAM

något speciellt som händer idag ? <3

sv: hehe okej, jag sitter i skolan :P

mycket nu!

Sv; allt bra idag? :)

Okejokej. :) Vf är den på lagning för?

kram!

fin bild:)

sv.samma här och så ska jag titta på film..

godmorgon! hur mår du denna dag?

jodå, sj? :)

sv: tack så mycket! ♥

Vad roligt

sv: hahaha superlugnt! jag är rätt seg jag med...

hej sötnos! hur mår du? <3

jag har pluggat och varit med kompisar :)

sv: gör inget! ;D

hih oke:D

tack sötis:)

Svar: Okej ;P

svar: Jag är tretton, snart fjorton, alltså jag går i 7:an ;) <3

Jaa glass är super gott! :D

Oja! Fast det funkar när man bara räknar i boken:)

sv: bra sötnos :D

allt bra idag? :D <3

SV: okej, nja inget speciellt.. bara skola! :)

tack så mycket, du är oxå söt! :)

Ska du med får det, fick min idag. :)

sv; pluggade du då? :D

jaha,haha ;D

okej:D

ja, allt e bra me mejj:D

men min bror sparkade mej på benet så den e typ svullen:(

hur mår du då:D

att det är trist! =/ Hoppas du haft en bra måndag<3

tack för dina stöttande komentarer i denna blogg! nu finns två nya inlägg. :)

xx C...

Skrev med fel adress...

sv: aa :D allt bra idag då?

sv; ja :) vad är fagning? (a)

haha okeej :D åh, mycket jobb. vad jobbar du med?

svar: hihi :-D

sv; Idag har jag varit i skolan. Hur mår du idag?

Vad tyckte du om chokladkakan då?

hur mår du idag? :)

sv: japp jappp! :D

JAAA:D:DD:D:D:D: tack gumman<3

sv: okej ;) nej jag gör inte heller ngt alls..

sv. allt bra?♥

sv: no problem sötaste :D

allt bra med dig annars ? :)

ha en hur bra kväll som helst !

SVAR I lördags hade jag dansuppvisning hela dagen!:) du då?

hihi jo :)

händer hos dej ?=)

sv; haha, eller hur ;D.

Fin du e juue:)

sv; jag vet :( förlåt!

cdelen i matte gick väl ändå helt okej! Lite svårt, men ändå inte :o hur gick de själv?



Jaha okej, tjänar du bra på de? :)

haha okej, förlåt för sent svar själv, det är väldigt mycket annars än i bloggen man gör!<3

Jag mår bara bra tack, själv? :)

fin bild på dig:)

Sv: Det är ingen fara. Har knappt hunnit med bloggen jag heller och ber om ursäkt för sent svar! Hoppas allt är bra med dig annars? :-)

Sv. Haha men teman är sjukt svåra att komma på, speciellt till spexfoton! x)



Ser ut som om du får en hektisk vecka, hoppas de går bra för dig ! En fråga, vad är fagning? :O

kram

vad är fagning? :$

aa okej, men din är ju ändå inte så vintrig ;) men ibland tröttnar man ju på sin gamla design :)

Var jobbar du? :)

sv; Ja:)



Vad har du gjort idag? :)

Du har så grymt många fina bilder på bloggen du är jätteduktig

fin bild!:)

Vad jobbar du med? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback