Laserdome är sjukt roligt!


Källa:google

igår var jag och konfirmation lederna i visby och hade massvis med roliga saker för oss. först åkte vi på laserdome, hade aldrig vart där förän igår. och blev rädd flera gånger när folk bara kommer bakom, och jag är så sjukt rädd för mörker och allt det. men det gick bra, sen åkte vi till visby hotel och fick bada.. (hoppas ni vet vad laserdome är)

sen skulle vi in på lilla elefanten och äta mat, och gissa vem jag får se när jag kommer in? Nathalie, Caroline, Carl och Thomas får jag se. och om jag inte skulle vart på konfirmationen igår skulle jag vart med Nathalie. men jag fick träffa hennes fast det inte var menningen. super glad var jag, det var typ ett år sen känns det.

och mina andra dagar var med bra, berättar lite mer senare.
Zandra och Moa kommer hit snart, får se vad vi ska göra.  (hinner inte alla kommentarer)
har ni haft det kul, dom ät vå dagarna?

Kommentarer

sv: :D

hur är det med dig? :)

SV: hee okej :)

svar: jag minns inte heller, bara för det xdd



tack ♥

låter som en redigt roolig dag :D

vill med prova laserdome, fett kul ju?

great = )

Hääjsan!♥ (:

Jätte fin blogg, vad gör du föresten?

Kramar Glairty (aa)♥

HejsanHoppsan ! (aa)♥

Vilken fin och söt blogg du har :D<3

Kanske kommmentera min blogg? :)



Kram / Honey ♥ (aa)

måste man inte bära tunga västar på laserdome?:O

SV Hahah nääe inte jag heller (;

Åh laserdome är sjukt kul ! (:

sv: Haha, inte jag heller;D

Har bara varit på lasedom en gång, det var as kul :D.

vilken fin blogg du har! :)

va njas:D haft dt bra?:D

det ska jag :D

vad gör du? :)

Laserdome är kul! :)

Fin blogg :D

iblan hinner man ine med alla kommentarer ;D

Sv:Okej! :)

Haft en bra dag??



Kram<33

De lungt sötnos =) :*

haft en bra dag? <3

Hej sötnos! :)

Kika gärna in och svara på min första Dagens fråga! :) krams

hha var kul då :D

sv. jag minns inte heller^^ men allt bra?

sv: hehe :P

Hej! Om du har röstat på min blogg i tävlingen "Sveriges snällaste föräldrabloggare" på http://barakaffe.nu så vill jag säga tack! Men nu är det så att rösterna är nollställda efter fusk så jag behöver din röst en gång till - så snälla rösta på sandrastomberg.com

har aldrig testat lasedome faktikst, är det kul? =)

Härligt! jodå allt är bra här med. :D

sV; tack vad glad jag blir!! hurär det med dig då?<3

tack så mkt snälla du :) !

laserdome är super kul :D

vad gör du? ♥

vad roligt med laserdome!



Sv:Det är finfint!



Kramar^^

jag mår perfekt :D

sv: allt bra idag? :)

har aldrig varit på laserdom :D

haha inte jag heller XD

sv: hahhaha tuuuufft!

Har din kamera kommit än?:)<3

jätte fin blogg :)

ha en trevlig kväll , kram :)

sv; jodå det är allt bra :)

vad gör du ? :)

Laserdome är kul:D

Lasrdome är riktigt roligt! Fast själv är jag sämst på det, skjuter massa skott men missar alla...

har aldrig spelat laserdome men alla har alltid pratat om de så nån gång så :)

sv; vsg! hoppas kvällen varit bra. ha det gott!

d e as roligt :O fan av avis ja blir nu (A)

SV: jo, har haft en bra helg .

Hittar du på idag då ?

KRAAM

Heej! Allt bra med dig? Jag ska på Cyber Town, det är ungefär som Lazy Down =)

laserdome är så sjukt kul!

Göra idag?

sv: Jag gjorde ett litet fotoinlägg med kul smink sen man var yngre :)



http://vonerran.blogg.se/2010/april/smink-vi.html#comment

sv. jodå. helt okej (:

sv. hehe jo tack!

åh körde lazer dome i umeå förra helgen! sviin kul :D

Jag har faktiskt aldrig kört laserdome :p

Hahah jag har varit i laserdoom kanske 4 gånger nu. En gång när jag samlade ihop massa poäng så förlorade jag precis allt ihop när jag satt och latade mig på husen och där fanns tydligen miner som stjälde poäng xD

Värst av allt var när jag var med min klass och en kille gick verkligen in i det hela och började attackera alla x'D

Laserdome är kul!

Låter som du haft det kul:)























Follow my on Bloglovin







Trackback