lite planer för imorgon dagen?



bilden är ett år sen kanske om inte mer..

zandra, moa och jag har jätte tråkigt. eller jag tycker iaf att vi har det gå ute och ta en cykel tur? eller hitta på något med några vänner? men det är typ inga som kan, känns bra.

sitter och planerar morgon dagen half, det blir roadtrip runt gotland och ta lite kort. eller om det inte blir något får vi ta och hitta på något annat. men något blir det, och jag hoppas på ett fint väder, som idag. vi har verkligen fått jättebra väder här på gotland, dom senaset dagarna..

hur är erat väder?

Kommentarer

Jag har inte haft för mig så jättemycket heller, fin bild förresten! =)

hehe okej lycka till! :)

sv: allt bra idag? :)

Här är det soligt men idag var det dock rätt molningt!:(<3

Hoppas på bättre väder imorgon!<3=)

svar.

haha :) händer? <3

sv. du kan va söt :d

okej ;)

är sjuk så det finns inte mycket att göra<3

HAHA, vad gör du då?? :D

sv: Åh va glad ja blev nu, tack så mycke :)



Jo imorgon åker ja me en polare till sthlm :) Behöver komma bort nu så de ska bli kul!



Åh en cyckeltur lät kul :)

här är det aningen grått!

tackar gumman ;D <3

ja dte var det med :D

sv; nej inte alls mkt:D elr jo jobba

- ja:D

jjapp det var kul:D Vad gör du?:)

sv. hihi. vad gör du ??

det lät kul! :D

hihihi ;D

va gör du

SV: jaop , hur mår du då? <3

spara?:)

absolut :)

svar: härligt att höra :)

allt är toppen med mig men ingen sol har det varit här idag nej, massa regn bara .. usch !

haft en bra dag ? kram ann-lo :) <3

Vårat väder är soligt och halv varmt (:

har precis varit med en kompis :)

vädret där jag bor, Gävle, är det lite sådär. det har varit några jättefina dagar och sen några mulna..

vad ska du hitta på imorgon förutom raodtrip & så?

Förstår att du kommer älska den :D

MUMS med bra kamera. :D

Hur ha dagen varit? :D

Ja,verkligen!!:(((

sv; Haha, jaa :)



Här har vart lite tråkigt väder idag, men annars de senaste dagarna har solen faktiskt kikat fram, härligt! :>

söt bild!

SVAR Oki :D

Kan jag inte hålla med om!

härligt :)

kompisar tror jag :)

härlig bild, är det du som tagit?

kram

vädret här i stockholm är jätte bra faktiskt :D

sv;

haha ja :)<3<3

ska sova snart

Nu finns alla svaren från frågestunden på bloggen ;)<3

vilken söting :)

ååh ja du måste smaka. :D

sv; jaha okej :) hur många megapixel äre då? :)

charmig, så hur var det hos mamma då ? kram

sv: jodå, är trött bara!

sj då?

kram

;D

hehe joda :D

Allt bra?:)

Kram

hoppas du sover gott!

sv: hoppas allt är bra med dej med! ha en fin kväll!

hejhej :) om du vill vinna en slags ''tävling'' på min blogg om att din blogg ska bli länkad går du in på min blogg och läser om inlägget som heter: ''tävling tävling tävling'' och jag hoppas du också vill anmäla dej , eller vem som hellst som läser denhär kommentaren..kram nathalie på: http://nnathalieppersson.blogg.se :)

härligt sötaste! :D ska sova nu. natt natt!

vad gör du? :D

okej :)

söt bild :D

godnatt söt^^

hehe ja =D

haha=)

Vädret hos mig suger men det skulle bli bättre nästa vecka men alltså dalarna kommer ändå ha typ sämst väder i Sverige. Bara för att har bor här:P skämt o sido.

vädret är muulet.. jag som tänkte ut och fota idag men man känner att regnet hänger i luften... :)

Fin blogg!



Besök gärna min :)

Hej!

besök gärna min blogg :)

och följ gärna mig med bloglovin =) så följer jag dig <333333

/ kram sofia!

P.s ställ gärna en fråga på min frågestund!

http://rusin.blogg.se/2010/april/fragestund.html#comment

Fina bilder du tar! (:

sv;Varsegod:)

Nja, det är väll sådär..

själv? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback