min dag/kväll


Foto: the studio
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

vi åkte och hämtade zandra vid båten, och sen åkte vi hem i stort sätt. och innan var jag med johannes och kristina, också riktigt trevligt. åkte hem till mig efter ett tag och fixade oss. och skulle åka iväg till burgsvik, där det var spelning. som alla andra sommnar, jag hade sett fram i mot kvällen.

men min kväll, var nog inte så bra som jag hade hoppas på. det gick bara åt skogen i stort sätt med allt. jag förstår att vissa kanske är sjukt trött på mig, men jag kan inte hjälpa det. man kan inte bara tänka sig att vända med en sekund, och kvällen vart inte bra efter allt jag fick se. (tänker inte nämna något mer)

tack och godnatt!

Kommentarer

haha,okejj! skit fina bilder <3

tack d samma heting

hehe okej, bara bra ;]

sv: vrf? :/ <3

SV: så lite så! :)

varsågod!

hmm okej :/ <3

fina bilder<3

Det får man absolut hoppas!

Så söta bilder :)

japp :D

så fina bilder! (=

sv. oki.. varöfr är det bara sådär? .. kramar <3

hihi :D

vad hände då? :(<3

Jätte fina & proffsiga bilder.

natti Girly

har du fått något påskägg ? :)

hihi godnatt sötnos! sov gott

sv: ja de är toppen :) sj då? <3

okej vad gör du?

sv: aa jag är här på Gotland :D

Hej gumman! Oki , men visst finns det billigare ?? typ runt 3000?



vad händer idag då?

kram

Glad påsk!!!!!!!! =D

vackra bilder :)

Gud så fina bilder! ;D Glad påsk på dig! ♥

Så fina bilder =)

Varsågod:)

men oj :o gud vad elakt. Förstår att du blev ledsen verkligen det tar ju att se ens ex till och med.. men så där, usch vad hemskt. Tur att din kompis förstod, viktigt att ha någon som förstår och man kan prata med. hoppas det känns bättre dig? §

Fina bilder!

Det blir nog lite påskmat och mys framför tv ikväll. Själv då?

tack! :D fin blogg du har! jätte fin, :) och vilka fina bilder på dig!:D

HÄFTIGA BILDER! =D

FINA bilder (Y) :)

Jättefina foton!! :D

Vilka fina kort :)

Så fin!

sv: Ja här är allt bara bra :)

Själv då, händer idag då? =)

snygga bilder ;)

fett fin bild :D























Follow my on Bloglovin







Trackback