min söta lillebror


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Cherokee (halvbror)

bilden är tagen i tisdag, inte med min nya kamera


när jag kom hem och hade hämtat kameran var det bara att springa till buss. för jag skulle till hemse till zandra och moa. vi har ätit mat och sett andra avenyn, nu är frågan vad vi ska göra.

jag laddade min kamera när jag kom till moa, och nu är det klart. men jag tänker nog inte ta bilder ikväll, efter som det finns inget att ta kort på nu. eller vi får se om vi hittar på något då kanske jag tar något kort. annars blir det flera bilder imorgon, om det är fint väder.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

sv; Okej, vad bra! Jo, det är toppen (y)

btw, vilken söt lillebror du har :D

Sv: Hahah vad gullig!!

sv. hhaha. va ??

sv: Det är bra med mig :)

Söt bild!

tack :D

sv. ja men säg till när du lagt till mig så jag vet :)

Åh söt unge :)

sv; härligt :), jo de bra

sv; jaa hehe. hur mycket kosta din nya kamera? :]

TOPPEN :D

Jo jätte bra :D

sV: haha. ja. det gjorde jag och det vill jag också.

sv: Ja, oh tack :)

tack :D

sv. ja. precis. det är där jag vil bo.

vad gör du? ;D

ja vad händer nu då :)?

Har du en bra torsdagskväll då? :)

sv; nice :) är den bra då?

det är bara bra, vad gör du??

söt bild !



Ställ gärna en fråga i min frågestund, alla som frågar får en överraskning ;)



Kram

allt bra då? :)

svar:

åå okej då :( <3

haha NAW, söt!

sötig bild!

hihi okej :D

Gud vad söt han är :)

vad härligt :D

joda :D



hah söt bror ;)

sv; vrf inte? :)

samma här ;)

kanske se på tv tror jag :)

Naw vad gullig han är.. :)

Sv: haha :) allt bra?

Tack för din fråga, svaret kommer runt 22.30



ha en bra kväll

kram

nu drar jag till Nyköping!

ha det bäst & kommentera mycket! :)

har du fått tandställning än då? :)

sv. du vet inte vad jag menar vca +?

Sv: japp det har jag med :)

Jag ska snart få en system kamera, har du några typ tips till när man fotar, min farbror har lärt mig lite, men du kanske har ngt extra :P

sv: Låter mysigt :) Jodå, men är själv med katten :) Laddar inför imorgon..



Du Beatrice, jag skulle bli jätte glad om du tyckte att jag va värd en röst som veckans blogg här:

http://kiiika.blogg.se/2010/april/finalisterna.html#comment



Kram

von Erran

va söt han är

vad gör du nu då:)?

- haha fyfan:D då finns det ju till och med billigare på eliganten tror jag för 5000 :D

svar:

he javisst :) <3

vad gör du då? :D

sv: okejokej :) Nej inte så mkt :D kram !

Bra blogg :)

Hejsan :D

Intresserad av att vara med i en veckans blogg tävling?

Då är det bara att anmäla sig :)

Kramar Belinda

läser bloggar, osv :)

söt lillebror!

naw söt

Naw va söt :) Haft en bra dag? Tävla gärna om veckans blogg hos mei. Kram

jaaa :D

sweet bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback