mycket skola, och jobb.


Beatrice Jakobsson (jag)

oj, det var ett tag sen jag skrev här i bloggen. men jag har haft fullt upp med skolan och jobbet. onsdags kom jag hem sent runt elva tiden, och var tvungen att gå och sova. i torsdags jobbade jag ett tag, sen tog jag bussen hem till moa, för det gick ingen hem till mig. vi pluggade en hel del.

igår hade vi prov i skolan jag, och jag tycker B1 var lätt men B2 var lite svårare. sen efter skolan åkte vi till stan, vilken kväll det blev kanske man ska säga? allt blev iaf helt fel för mig, efter som vissa inte kan vissa att det finns fler folk i samma rum. mer behöver jag inte säga om fredagen.
tack till värdens bästa bror och Kristina som alltid finns där ♥

har ni haft det bra dom senaset dagarna ?

Kommentarer

men sötnos, det är ingen fara <3

det är ingen fara, händer idag då?

kram

dt e lugnt..vad jobbar du för ngt då?:)

lugnt!

<3

sv. gör inget gumman! allt bra?

kramar

Vsg!:)<3

de e lugnt! :) <3

SV; nej men det är lungt:)

tack! =D Mår du bra? ♥

hehe, så lite så :D

sv: va bra. jo det är bra med mig. vad händer idag? =)

det är lungt sörru, samma här ;) <3

jättesöt bild btw!

Aa, haha :D

sv; tack så hemskt mycket!

<3

toppenbra här :D ♥

okejj ^^

ja! :) du går i ettan va? <3

SV; aa:)

jaha :/ i nian då? <3

supersöt verkligen <3

sv: Jag hade sånt hår föru:O nu har det ju växt om min halva frisyr har gått bort med utväxten.

sv; det gör absolut ingenting! Har varit samma för mig. Har inte haft tid. (:

Fattade du förresten c uppgiften på B2? jag tycker den var knepig, men kom på hur man gör precis i slutet och hann inte göra klart, vilken otur.

Fin bild!

nämen vem är snyggingen på bilden då? :D

Japp!:D<3

sv; och jag tackar för sanningen! :)

Sv: Haha D:

Sv: Nej då ingen fara, bara det är bättre nu :-)

sv: Hehe ok :) jo jag mår bra! :)

svara gärna på dagens fråga :) Kram<3

hehe så lite så ;)

jahaokej, nej men det är ingen fara=)!

Tack skall du ha !:D

jahha..okey:D

hur hinner d med skolan o sånt då?:( hmm~~

Vad fin blogg du har!

de e lungt :D

allt e bra här.sjdå?:)

ingen fara jag har bara kunnat blogga för att jag ska kunna ladda upp bilder i princip har inte bloggat stenhårt på ett bra tag nu,

sv. okej härligt!

jo samma här :)

-haha okej,, de är lungt! Händer ikv då? :)

haha okejokej<3

sv;

det gör inget. alla kan ha det jobbigt ibland:]

sv; nejdå det är lungt! =)

aa jag med fan

svar: härligt;)

sv: Ingen fara gumman! :)

Mycket fin bild på dig måste jag säga ! :D

Hoppas du får en fin helg! KRAM

HejHej allt bra idag? :)

Gud va fin du ska vara!!



svar; ja verkligen :)

Hehe söt bild!

Hoppas du får en trevlig lördagskväll ;D kram

fan va bra ;D då ses vi då :D!<3

fin du är (:

det gör inget, allt bra?

ingen fara(: men du ? vad tycker du jag ska vara på spex-foto? Man ska klä ut sig&ta bild med klassen,alla niorna gör det(:

Ge gärna förslag!

SVAR: det är lugnt, skolan & jobb kommer i första hand! :=)

hej allt bra? :)

sv: tack:)

haft en bra dag?

KRAM

sv: Härligt, joda de e finfitn ;)

Jätte fin blogg! :)

fin bild :)

så lite så! vart jobbar du då sötis? <3

vilken fin bild!

fin du e

sv; det är bra här ;)

Det är lugnt, det går ju självklart före bloggen. :D vad jobbar du någonstans? :)

hehe ok de lungt :) vad jobbar du på? =)

sv: okej, jo det är bara bra här! :) <3

Jättefin blogg ! =)

Svar: Tack! Det är lugnt! ;D

du är så vacker :)

Jga älskar dina ögon :)

svar: det är lugnt :-)

hur är det ?

tack sötnos <3

vi måste va snart & fota! <33

okej!

SVAR Lugnt :)

Sv: Okej! Nej det är lugnt! =)

Gjordes i kväll då?

nej det gör inget :)

okej okej, förstår.

vad ska du göra nu ikväll?

kram

sv: jaha... växer dom ut över och under typ eller? det gjorde två tänder på mig en gång :o

ibland har man lite för mycke att göra för att blogga, helt förståligt :D

Hoppas att det går riktigt bra med plugget :)

Sv:okej jag ska gå ut hoch fixa lite med stutsmattan!! :) Händer idag??



Kram<33

Idag ska sambon spela match :)

Händer idag då?

kram

sv; det är lugt, vad jobbar du med då? :)

Varsågod eller vad man nu ska säga! =) Har du någon hobby?

det e lugnt!

söt du är ^^

sv. tack babe! (:

härligt :)

Joda bara bra med mig med :)



Händer idag då?:)

Kram

tack :D allt e bara bra ;D

joho du! :)

haha okej det är lugnt ;D!

Oj vad fina ögon du har :o

fin bild!:)

va använder du för mascara ? :D

ja gillar dina ögonfransar (y) :D























Follow my on Bloglovin







Trackback