nu har jag ätit mat


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: merci (halvbror, nästan 9 månader)

det blev tidig kvälls mat, har just ätit tacos. super gott, och man får alltid lika ont i magen av maten. bara för man äter så sjukt mycket, bara för det är gott. inte för att man är hungrig, konstigt nog.

sitter och lyssnar på musik, och mina små syskon som bara vill leka med mig. det är jobbigt, när man sitter och gör något. då vill alla göra något, men inte annars. ikväll blir det att sitta och ta det lungt med familjen, så se om det finns något bra på tv.

vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

SV: :) Vilken är din favorit mat?

- ja det är ju bättre än skola :D

svar: yep! så söt liten unge där :):)

va söt!

gud va söt!

Vilken söt bild :)

nu är inlägget uppe :)

enjoy!

tack .. vilken sötis.. lika gammal som min dotter Luna..

ah, händer ikv då?:)

Sv; Nej, jag har ingen tjej :) Jag bor på Lidingö, Stockholm.

vet itne ritkgit

vad söt! ;d

Svar: Blir lite avis att du har han till halvbror:D

va gullgi :)<3

tacos <3

vad ska du göra?

okej =) sitter bara o snackar <3

- hihi :D

Jättegullig! Bilden såg ut att vara proffsigt tagen ;)

Snälla skulle bli jätte glad ifall du röstade på min bikini:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=tt8IMsdBPe0qMnhF8gURh2DTsxOeZj6JS3ReisevNd#bikiniGallery



kram <3

tack :)

jag ska nog bara sitta vid datorn och äta glass :P du då?? :)

Okej,samma här!:)

Söt bild!!:)<3

:D

sv; haha ja ^^

definitivt, vad gör du annars? <3

- lyssnar på musik och så:) själv? <3

sv. jaa hihi ;D <33

sv: tack så jätte mycket!

Sv; Ingen fara :D

åååh så söt! och vilket fint namn!

kram

Vsg!:D<3

Svar: Hur många?! :)

SV: Mums :) sallad, är ju vegeterian :)

haha vad söt bebis :D

Jättesöt bebis! =)

tack! :)<3



Söt bild! :D

Få gäster och senare träffa vänner :)

Söt bild :)

Söt bebis! Och gott med Tacos!! :))

sööööööt!!!



vad tycker du är det bästa med påsken?

finfin blogg :D har du gjort designen helt själv? :D

vilken gullig bild! :)

men gud vilken söt bild :)

Vad otroligt fina bilder!

Jag har en dotter som också tar otroligt fina bilder!

Kika gärna in på min blogg, för att se dom!



Kram!<3

Svar: Ok, jo det är fint=)

hehe söt unge!:D

fin bild.

allt bra med dig? :)

Söt bild! ♥

svar: tack! det är bra med mig också:) händer i veckan?

Vilken gullig bild! :D

fin blogg! och söt bild ;D

fin blogg!

fin blogg

shiit va fin !

Jättefint foto, vad söt han är! :)

nej men gud vad söt!!

gud vilken söt bebiiis!!!!

herregud vilken fin bild!

naw söt unge :P

åhh så söt bild :D

åååååååååååh galet söt bild! :)

Gud vilken sötnos!

Allt väl? :D

Gud vad söt! ^^

va fint kort, han var verkligen jättesöt och jag diggar namnet sjukt mkt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback