nu har jag ett daum, äntligen.


Foto: Fanny Jakobsson
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

igår var jag hemma i tid och skulle ta och skriva ett inlägg, men att svara på kommentarer skulle ta ett tag efter som det höll på att krånga sig. men jag var iaf vid tandläkaren igår, och jag ska dra ut fyra tänder snart. och dagen efter skolavslutningen ska vi klistar på  min tandställning. och fan för den som ändrara tiden, för nu är jag äntligen så glad att jag vet när det händer..

sen jobbade jag senare, fick sitta vi en data och skriva lite adresser och lite annat. och det är rätt lungt jobb jag fått på dagarna efter skolan. idag ska jag inte jobba, ska på klassmöte sen vid sju. i skolan idag hade vi rödakorset dag, det innebär att vi hade många räddningar på dockar och på oss andra. rätt tråkigt, men tillslut blev den helt okej. men det var en helt onödig dag i skolan..

dagens outfit,
vad gjorde ni igår?

16:06 16 april, förlåt att jag inte skriver men i onsdags jobbade jag och igår med. var hemma sent på kvällarna. och nu ikväll ska jag iväg, så det blir att jag hör av mig imogon (lördag)

Kommentarer

tack så mycket! ;D

hihi, fin outfit :)

sv. hihi. hoppas du haft en bra dag gummis!

snyggt!<3

okej : )

sv; tack så mycket :)



fint rosa jacka du har!



kram <3

Absolut ingenting, läste mode tidningar. Fin outfit :-)

snygg jacka

härligt=)

SVAR: inte så mycket, :=)

Snygga bilder :D

sv; Aw, tack sötan!

sv; gör du? :D

sv; hihi tack!

Snygg outfit du med hörrruuu :D

sv:

OJA:D

galtis:]

"backen mitt i lappland" som allasäger:]

mycket löv!

tröjan va snygg! :D

<3

Underbart att påsken har varit bra, :) nu är våren påväg och alla sitter ute nu i solen och njuter.. Älskar våren men inte slisket :)



Hur mår du i denna miljöförändring? :)

Söta bilder ;)



sv: Tack :D

hehe varsegois :)

Jag har färgat håret och varit i skolan :) Händer ikväll då?

Kram

låter jobbigt det där med tandläkaren...

vad jag gjorde igår? njöt av solen, åt glass! Du?

svar: härligt ;)

sv; jaa! i vindeln :) (det ligger i västerbotten) hehe men jag antar att du inte vet var det är....

så söta bilder^^

Snygga bilder!

ljusare? :S

sv. jaaa :D <3

sv : ja det har jag haft :D

jag dansa igår :)

Sv: Tack, fin blogg du har! =)

snygga kläder:)

vilken fin blogg sötnos :)

usch jobbigt att dra ut 4 tänder :/

Fina bilder du tar! <3

Blä hata...

söt jacka! me want!

Söt jacka....

Jaadu, igår var jag ute och joggade en sväng, skolan såklart och tog lite kort :-)



hur är det med dig ?

va fin abilder du tar!

Kram :)

Fina bilder där med :D<3

Hihi vsg! :D Allt bra med dig annars då? Funkar kameran bra? Vet du vart man kan köpa billiga systemkameror? Typ begagnade? :) En canon eos 500D? :D

sv: :D <3

fin bild på dig :)

- vart har du köpte den jackan/tröjan :) ?

varför ska du dra ut tänder? :o

sv: Hihi :D

hur mår du idag?

Igår var jag i skolan som vanligt :(

Allt bra med dig idag?

Jag hoppas det iallafall :)

igår gjorde jag ingenting alls, haha. Var i skolan och det gamla vanliga ;)



jag håller just nu på att ordna en tävling där en av er läsare kan vinna ett smycke från Cocoo - hon gör underbart söta smycken! Jag har dock lite svårt att välja vilket smycke som ska vara priset i tävlingen, så gå gärna in på min blogg och rösta fram ditt favoritsmycke av de jag har valt ut. Återkom sedan när tävlingen kör igång så har du chans att kanske vinna just ditt favoritsmycke! :)

Tipsa gärna andra om detta så att fler också kan vara med och välja sitt favoritsmycke :)



Ha en jättebra kväll! ♥

Fina bilder!:)

Svar: mm ;D

Fina bilder :)



SV: Ánvänder du internet explorer, firefox etc..

SV: Tackar <3

:)

haha skönt efter skolavslutningen, då slipper dom som du inte vill ska se att se det ;)

takc :)



hoppas att du har haft en fin dag i solen :)

hehe, Idag ska jag kolla på Desperate Housewives, vad tycker du om det?? :)

söt outfit tjejen! :)

jättefin bild! :)

jo allt är super!

<3

hihi :) allt bra ?=)

allt är bra sj då?

Jättefint! Gillar färgerna:)

och usch, minns när jag hade typ 3 tänder utdragna samtidigt, men tur att tänder växer fort.

varse(:

det ör väll ganska bra :D <3

vad skönt att du fptt ett datum =)

gjort något skoj idag sötis? :D

KRAM!

Hej, frågestund i bloggen. Ställ frågor så är du snäll =)



Länk -> http://nohaahourani.blogg.se/2010/april/fraga.html#comment



Tack <3

fyra tänder? varför?

sööt outfit gumman!

SV: Helgen var toppen. =)

Allt bra med dig ?

KRAAM

hej tjejen, är allt bra ? länge sen,

juste jag & massa vänner ska till Gotland i sommar på sthlms veckan är du hemma då? <3

sv: rejält gott var det!

Ja det är lite tråkigt själv, men en promenad kan ändå aldrig skada:)

Kul att du gillade det! Jag kanske borde börja oftare med såna bildserier.

Fina bilder :D

åh va fint! gillade verkligen denna, och du är så fin i håret oxå:)

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

fina bilder!

Hej vännen! Händer idag då?

kram

Du är söt ! :)



sv: ja det var tråkigt att de åkte ut ! :( buhuu

SPännande med tandställning, de ska min bror med få snart. han får reda på det idag tror ja.

Snygg bild :)

sv: inte mycket alls =)

fin du är :)

hehe okej :)

Allt bra idag?:)

Kram

sv: fina bilder :p

söt =)

snygga bilder!

igår gick jag i skolan o sånt..dd?

sv: åh tack så mkt! :)



Allt bra?

sv: allt bra idag? :)

fin bild!:)<3

fin outfit :D

aha oki :D joo tack det är bara bra här med mig :D lite tröt så här efter skolan, men men hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

sv: Ja det ska nog bli kul:D jag längtar tills auditionerna varje dag nu, men är så nervös också.

Sv: Tack så mycket! Han blev jätteglad!:D Kika gärna in där igen för att se vårt första videoinlägg någonsin(A) Hur är allt med dig då?:)

riktigt fin outfit! :D

Usch jag hatar att dra ut tänder.

svar

heheh!:)

fin jacka!:D

snälla skulle du kunna rösta på mig i en tävling? skulle bli jätte glad! första gången jag kom med i en tävling på ett tag.. skulle betyda sjukt mkt. skriv bara NR 4 i denna länk .. http://eolofssons.blogg.se/2010/april/finalisterna-i-tavlingen.html

vad har du för planer för imorrn då? :)<3

kram

Sv: Okej va härligt :-) Jodå, det är fint förutom att jag fortfarande är förkyld!

sv: haft en bra dag?

KRAM

har fått min nya design nu, hiss/diss? :)

Så fin du är.. :)

fett fin du blir på bildeR:O

va kul :D

förstår att du längtar :D

fin blogg!:)

allt bra med dig?:D

Fin outfit! Allt bra?:D

Så fint och så söt!

vad händer idag då? :D

så fint med systemkamera ;)

svara inte på denna kommentaren i min blogg. utan kommentera ist ett inlägg min bklogg :)

sv: Jaha okej :P Själv har jag också tandställning, där uppe åtminstonde. Den 1 juni så kommer jag få där nere, ush fy och blä -.- haha :P

vad frågade jag :]?

Hahaha precis! =)

Hra kollat igenom dina bilder! Och dom är så fina! :D



Ska vi följa varandra på bloglovin? :) ♥

Hej!Hur är det med dig?:)

va söt du är!

Fin jacka :)



sv: Haha okej :D

fin!:)

SV: Ja det hade jag absolut!

hehe joda :)



Gjort idag då?:)

Kram

usch din stackare, låter inte roligt att behöva dra ut tänder... =/

:(

Sjukt snygg jacka!!!:O

Heej! Hoppas du får en jättebra frdag i morgon! =)

Har du smakat den nya Marabou? Kolla in den på min blogg!

heej vännen! ett tag sen nu, tänkte kolla hur det är med dig? :) kramsöt <3

Godmorgon söta! Vad ska du hitta på denna underbara fredag?

Puss & Kram

inte mycke, har rast och svarar på kommentarer:) vad gör du själv?<3

Snygg outfit!

(förlåt för sent svar).



hittar väl på nåt snart :)

aha.. haft en bra dag? :)

fin blogg du har:)

hej hur är det med dig? :)

fin du är :) Mår du bra ? KRAM♥

halloj, är allt bra? :)

- aha okej:)



ja men det är så det blir ibland, kan vara skönt med en paus:)

Jag ska också dra ut tänder :/

fin outfit :)























Follow my on Bloglovin







Trackback