på tio minuter skulle jag vara färdig..


Foto: Zandra Pommer
Modell: Moa Lindqvist & Beatrice Jakobsson (jag)

igår blev det lite snabbt, på tio minuter skulle jag hinna packa och springa till bussen. och efter som jag hade redan fixat mig lite innan kom jag iväg med bussen. när vi kom till hemse hoppade olivia och filippa på, vi skulle till denise. och när vi kom till denise fick jag veta att vi skulle bada.

vi åkte moppe och skulle bada, men det gick inte så bra. vi skulle inte bada i havet vi skulle bada i en träsk, men det var ännu is. och ingen badade, vi satt bara och pratade. sen åkte vi hem och såg film, sen somnade vi typ. snart kommer mamma och syskonen.

vad gjorde ni igår?

Kommentarer

SV: Samma här :)

hur många läsare har du per dag ungefär?

Svar: mm ;D

sv: okej härligt!

med mig är det toppen :D<3

Jodå,det är bra förutom att jag är lite förkylld!:(

själv då?:)<3

Sv: Ja me :D

Okej:). Nä, här i norrland är det fortfarande 2 meter snö och minus 15 :p. Jag vill bo neråt i sverige :p

vad göru då :)?

Jo, tro mig. Jag hatar snö. Förra året snöade det på skolavslutningen :S

Tack!<3

Vad skönt!:)<3

Vad händer idag?:)<3

sv: hehe ja! :D

Åh tack så mycket,<3

- hihi ja:D

smart att inte bada nu.. jag tror att det skulle ha varit väldigt kallt :)

tack så mkt :) allt är bra :) själv?

ojj det hade nog varit lite kallt att bada tror jag. Får vänta några veckor till kanske ^^

jaa:) detsamma :D

- vad ska du göra för skoj idag då?:)

SV: Jaop händer hos dig nu dÅ?

hej:D



dt e helt okey..fint väder så man e pigg o glad^^

gjorte inte ett skit!

Tack ;D hihi det har du ju!

Okej, slappa!:)<3

Påskmiddag hos mamma & pappa:)

Söta ni är puss Girly

tack ;D

SV; Okej :) vi ska snart ut :)

-hehe tack :D

Har du haft det soligt??

Svar: Svarar på kommentarer och lyssnar på musik! :)

sv; Joo, jag vet :).

Vad ska du göra idag? :P

händer ikväll då? :D

- okej jag ska bara slappa:)

- okej jag ska bara slappa:)

-ja så skönt att det äntligen har blivit sol! :D

Japp!^^<3

- jadå :D

sv: ohja!

aha mysigt :) blir nog fest igen, hahah xd

SV; jadå , planer för kvällen dÅ?

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig söndag :D

Svar: Ja! :D

kul, vad gör du

haha aa.. tack så mycket :D

allt bra med dig annars då? :)

Fin blogg :D

kolla in min och komentera min tävling hihi :)

åååh va kul det hade vart att bada!

Hej

Händer idag? Fin blogg btw !























Follow my on Bloglovin







Trackback