Remember me


källa: google

kom just hem från bion, här sitter lite folk hos johannes. och sen gick moa med mig hem hit, för dom moa skulle sova hos hade låst ut sig. klantigt? jo, det kan man säga men sånt händer.

filmen: robert har ett bra utseende men han är ingen man verkligen går och snackar om att han är snygg. (det är vad jag tycker) men filmen var super bra, inte en av dom bästa filmerna. men den var super bra ändå, slutet var lite konstigt för mig. för jag inte hade för väntat mig det slutet.

ni som verkligen ''älskar'' edward så måste ni se den.
fast den är värd att se ändå.

Kommentarer

Vad roligt att du tycker det :) Kram!

Händer ikv då? =)<3

SV. tackar :D!

hoppas du har en toppen kväll:) <3

Heej,superfin blogg.

/Gabriella.

tack vad snäll du är :D <3

gör du då?

sv; härligt! jo de bra tack

sv. åhh bio är ju mysigt :D kanske får ta och se på den snart då ;D

Tack så mycket!:D<3

TACK, visst var den skitbra och ett väldigt oväntat slut :O

-ja :D

åh den där vill jag se!

Sv: tack:D

jag måste se den filmen! :D



sV:; JAA!:d<3

den filmen ska vara bra :D <3

OKej :) aa det är bara bra

sv: hehe aaa :P

Åhh jag vill se Remember me :D

svar

hehe!:)

den verkar bra!

Skönt att höra från dig också att den är värd att se, hehe.

kram och godnatt:)

Taack :D<3

svar: :)<3

nja, tror jag hoppar den!

Hej sötiis..

Nu har jag frågestund i min blogg där du kan ställa vilken fråga som helst som jag kommer att svara på..

Puss // Sameh♥

den vill jag se :]

sv; härligt! :D den filmen vill jag också se :o

sv: okej:)

KRAM

jätte bra, jag laddade den för någon dag sedan hehe

Allt är bra med mej , sitter och kollar på en film på kanal 4 .

typ inget.. :P funderar på att gå och lägga mig. :)

sv; ska nog lura med min pojkis och se den :d

han betyder allt för mig tack för att du säger då :D<3

sv. haha ja :D vad tycker du med att jag ska börja med Idastar kanske lite svårt att försåt nu när jag inte börjat en men ja :D

hehe okej ;D

jag vill se den! :)<3

Hejsan, är tillbaka med bloggen igen! ;)

Haft en bra dag?

- vad hittar du annars på då?;)

Det är bra tack! :D

skönt att höra! jo det är fin fint! :)

Aa, vad ska göra imorgon då?? :D

sv; ja verkligen :D

Vilken är din favoritfärg?:)<3

inget ;)

härligt, joda bara bra med mig med :)

var den bra då? rekommenderar kanske+:D



godantt^^

svra; hihi, det va så lite så :D

såå bra :)

Jaså? Vad roligt att höra :D tack!

De blire nog :D

Har inte sett den.

Godmorgon gumsan !! Vad händer idag denna soliga söndag?

Kram

sv: varsogod:D

okej :) packar!

ha nga bra dagar :D nu åker jag på kryssnin! :) <3

sv;Okej:)

Nja inget:)

okej =)

sv: vet faktist inte ;)

Den är bra ! :)

SV. :)<3

göra idag då?

måste se den dära filmen! :)

svar:)

Gör du idag?:)<3

va tycks om mitt senaste må-bra-inlägg?

Var den filmen bra ? :)



hoppas du har haft en bra dag!

jag skulle ha sett den i sthlm, men det blev inte av :(

och någon jävla kärring skrev hur den slutade på sin blogg. utan attt varna! :s

ja man har hört att filmen ska ha ett JÄTTE konstigt slut så man blir lite nyfiken ;)



Kram

eller hur! slutet sög! :/























Follow my on Bloglovin







Trackback