Roadtrip


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
med min nya canon 500d

jag vet inte exakt allt om kameran, men jag har tid på mig alla läsa hela boken. men nu har jag var ute och tagit kort, det blev en liten roadtrip på Gotland. men det som var synd var vädret..

vi tog en roadtrip på gotland, jag och några vänner. först åkte vi till sandviken och där var det fullt av vatten. senare satt jesper och var hungrig så vi åkte till max. och senare till högklint, där kommer den andra bilden från. och sen hem till moa, och där tog jag bilden på blommorna.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

sv: haha inte jag heller! :)

jo det är bra men är såååå seg.. :P har inget att göra..XD

aha okii

vad gör du? :D

Vsg!:)<3

sv: :D Fina bilder ! :P

Fina bilder du har i din blogg!! Och bra kamera verkar du ju ha :D hehe. Jag har också Canon på min kamera men jag har en vanlig digitalkamera suck

sv: tack =)

hihi =D

vad gör du? :)

Vad roligt att höra! Vad fina :)

joda allt är underbart, hur är det med dig?

Några planer för kvällen och helgen?

sv: allt är toppen :D

svar: ja jag såg det på facebook :) och på bloggen förstås.

händer ikväll då? :)

- okej jag slappar bara:)

Mysigt med roadtrip! :D

& kul att du fått din nya kamera nu :D

Hur är den?

SVAR. tack för din röst/dina röster! :)

Svar: Tack, säg till om du vill beställa något :) Kram!

:D

:D

jag älskar första bilden ♥

joo, allt är bra :D :P

:D

SV: jaop :) Händer annnars i helgen dÅ

sv: okej. hade du en bra påsk? :D

händer ikväll?

sv; aw, tack sötan:).

sv;Okej:)

Fin bilder! :D

grymt härliga bilder<3 saknar sommarO:<3

fina bilder :D

sv; hihi nice med ny kamera :D

nej, vilken fin blomma :D

sv: Vad haru för dig då? :)

Sv:Inget. Haft en bra dag??



Kram<33

vad ska du hitta på då?:D

jag ska kolla på talang ja :D

ja verkligen :D

göra i helgen då? :)

Fina bilder, gillar den översta mest! :)



SV: Haha, bra! ;)

Fina bilder :)



sv: Härligt :P Jodå, bra här också!

okej, jag väntar på älsk :)

sv; hur äre? :)

Ska ta och laga mat och sen blir det myskväll



ha en brakväll

kram

Sv: Japp :)

Fina bilder

Finfina bilder!<3

jätte fina bilder :) speciellt första bilden!

danke, så bra !

hur är det med dig idag då ?

hihihi :D hari ingen sol p ågotland? ;D

Hej :) allt bra?

Vad fina bilder.

Vackra bilder!



Kramar^^

hehe nicenice :D

Sv: yes har haft det kul!

Sv:Jo,det är bara bra med mig:)Vad har du för dig?:)

svar: tack :D<3

sv:haha jaha okej bra att du är tillbaka nu då! ;D

super fina bilder du tar :)

Heej!Hur är det med dig?:)

svar;

tusen tack , vad glad jag blir :D

sv: ja vad gör du ikväll då? ;d

nice pics =)

tack så mycket! ;D <3

Oj vilka fina bilder. :) <3

oj vad vackra bilder! :)

Hej sötnos!

allt bra med dig? :)



kan du göra mig en tjänst? Kan du kommentera dom sista inläggen (fotografierna) och berätta vad du tycker om bilderna jag fotograferat? Skulle uppskatta det väldigt mycket! :) TACK!



PUSS!

SVAR Inte så mycket :) Hoppas du haft en fin dag!

sv. jo men vad händer då ? :) <3

ja :D

Haft en mysig tjejmiddag.

Natti natt Girly

Okej härligt, samma här:)

jättefina bilder!

jätte vackra bilder!

Sv: Åh ok.. Bättre väder idag?

Har ni mycket snö kvar ?:)

Jodå, det är bara bra med mig :) Fina bilder!

Vad händer idag då?

SV: aa, dels för det :D

och så känns nikon mycket bättre att hålla i, känns bättre att fota med ;)

Sv: Jo jag ska hälsa på min moster ;)

Vad har du för planer idag då???

Det låter ju bra :D Du lär dig nog snabbt dessutom för det är ju kul när det är nytt ;)

äre inte bra väder på gotland?

sv; ja, men eftersom att jag har bytt blogg nu vore det snällt om du la till den här ist:)

Halloj soltråle! Vad har du för planer denna underbara lördag?



Puss & Kram

gissa blogg kändis på min blogg. lottar sedan ut som som har rätt. och om du vinner blir du veckans blogg hos mig och du kommer synas i min meny :D

Fina bilder! :D

svar

det är väl bra! :)

SVAR: jaha okej! :=)

fin blommbild!

Sv: Nu är jag tillbaka ifrån semestern :)¨



hihi taack! :D

Härli bild!:)

åh så fina bilder!

gillar mest den andra, superfin!

Fina bilder blev det ändå:) hoppas vädret skärper sig snart.

gud så fin bild! den högst upp :)

Gud vad härligt, ni har i alla fall inte metervis med snö på gården...

jättefin 1a bild! :D

härliga bilder :D

Fina bilder :)

fina bilder! :)

fina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback