sol på gotland


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Cherokee Hoffman (halvbror)

nu sitter jag hemma hos min bror och hans tjej, och vi ska snart börja fika tror jag. efter som hon fyllde år igår ska vi fira henne lite. dom har just gjort klar tårtan och den ser riktigt god ut..

jag saknar redan min kamera, helevet att den skulle sluta fungera. men iaf, min dag är inte förstörd för det. ikväll vet jag inte vad som händer får se om något händer annars kan det vara skönt med en lungn kväll. efter all jobb i veckan. men det blir flera veckor, och jag har så sjukt kul på jobbet.

har ni sol hemma hos er?
det har vi, och det är underbart ♥


Kommentarer

- allt bra annars?:)

sv; det är bra här :)

söt bild ! :D

har du fint väder?

sv: jadå, allt är bra här.. :) och med dej ?

SV: Okej. Nyss ätit. :)

sv; det är lungt:)<3

Sv; jag mår toppen :)

sv: aaw tack :D<3

hehe..så söt bild:D



ha en bra dag^^

SV: Tack så mkt vännen ! =)

KRAAM!

Åh, vad bra att du sa att det inte fungerade att kommentera där. Verkar ha fixat det nu :)

Har du för dig annars idag då?

- härligt med mig är det super :)

Aa, söt :)

tack! :D

nämen vilken sötnos!



här är det sol, men usch så kallt ändå!

aa:)

Sv; är det roligt att bo på gotland? :)

Hej sweetie! ja skitlänge sen, hur mår du? :)♥

sv; härligt :) jo de bra tack

Vilken jättefin blogg! Kolla gärna in på våran hemsida www.yourtodolist.se och säg vad du tycker =)

Jag hoppas det gick bra :)

Hur gick det för dig?=)

Sv; jag är från Öland men bor i utanför Sthlm haha :P

sv; jaa vad gör du då? =)

Sv; förra var från mig.

sööt bild!:)<3

Sv: :) vgd`?

japp, här är det sol!

jaao, massor med sol - helt underbart! :D

- jadå :D

okej :)

jag ska bara vara hemma : )

Jaha okej, vad är det för modell? :)

-hee okej,, vet inte kanske va me nån? ^^

Visst är dom! =) KRAM<3

svar: lungt ;)

vad gör du då :)

~tack:D



dt e soligt här med..riktgit njas väder:D

söt bild =)

hoppas du får en bra helg! :D

Hej hoppas allt är bra me dig, förlåt att jag inte svarat på ett tag.. :/

japp, solen lyser här med:)



Härlig bild föresten:)

SV; ja, har du inte varit där? ;O :)

svar; TACK så jätte mycket!:D

förlåt för sent svar!



sv: jaokej ;p nej inte så mkt här heller.

vilken sötnos

Oj då, jag vill ha en ny kamera en system :) ha det bra

SV: låter ju skönt, jag kom just hem från stan och har shoppat lite! planer för kvällen?

sv. så lite så (:

heheh =)

oh vilken söt unge!:D

ja jätte söt..

sV: ja super duper :)

jo det är bra, sj? eller var det de du svara på :S aja haha

härligt att höra?:)

hihi, ska besöka min kusiner snart och dem är också i dem åldern typ :D

vad har hänt med din kamera? :(



sv; hehe vad skönt ;)

en massa plugg och kompisar :)

Jätte fin blogg du har! Och fina bilder! Kika gärna in på min blogg, bor också på Gotland :)

Vilken sötnos! :D

Söt :)

Vad jobbar du med?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback