syskonen vill inte hem


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: joel, min halvbror

nu ska mamma och små syskonen åka hem, dom blir alltid lika ledsen när dom ska hem. dom vill aldrig hem när dom vart här oss oss. men imorgon ska jag hem till dom och leka med dom.

har just ätit efterrätt, och nu har jag ännu ondare i magen. inte roligt, när man ska äta mycket på allt gång. nu blir det bara att se på tv och ta det lungt hela kvällen. och det är måndag imorgon, och röd dag. men jag är ledig en hel vecka till, för då börjar min vecka påsklov.

när börjar ni skolan igen?

Kommentarer

sv: Okej, jag svarar på kommentarer ;)

hoppas du haft en fin dag =)

sv: nje, jag tycker det är jätte äckligt :(

Svar: Varsågod :)

- okej:)

hehe okej TACK :D

Jag har också påsklov som du!;)

Skulle du kunna vara jättegullig och rösta på mig i veckans blogg :)



klicka på länken för att komma dit :)



http://maddisenj.blogg.se/2010/april/finalisterna-i-dagens-blogg-tavlingen.html#comment

Vart bor du då? :)

fin blogg :)

SV: Jaop :D hur e det med dig nu dÅ?

sv; Tackar! (a

Jorå,allt är bra här! :)

du sj?

samma...så skönt det ska bli att komma tillbaka till skolan och slippa all fet mat. :)

Japp!:)<3

Svar: Bor ni alla ihop eller? :)

Har du haft en bra påsk då? :D ♥

Heej !

Fin blogg :)

Bäsök gärna min http://Flingansblogg.blogg.se



HA EN GLAD PÅSK !!!

svar: tack själv du =)

sv; Är inne på facebook. Vad gör du då? (=

Sv; jajemän! ;) ♥

jag vet inte än, har typ en vecka kvar:D

sv: tack <3

okej, vad kul :)

sv. gud vad kul att höra att du sov bra inatt.

hehe :)

sv: ja:)

tack så mycket !

- det blir nog bara datorn:D själv?

Sötbror! Ser ut som engelsk!;)

Vad hittar du på ikväll? :)

Ska nog ta och se lite 2 1/2 men nu. :)

Svar: Ok:) hittar du på då?

nu regnar dt:(

hej allt bra ? :D

sv: :P göra i veckan då ? :)

ja visst ;D

Svar: Vad gör du då?:)

sv. NEJ. jag vet men inatt så sov jag skit dåligt och då blir jag också trött. förstår du vad jag menar ??

Vilket kamera märke föredrar/rekommenderar du? :)

- haha nice ;D

sv: haha. okej. nu fattar jag vad du menar också.

allt bra? ;D

JOoo :)

Svar: Ja det var väldigt gott. Åt en kanon middag idag med. Säsongs grillning :)

svar: okej! ha en trevlig kväll!

sv; jo läste de i ditt inlägg förut :d

<3

varsågod :)<3

vad gör du?

Jodå, min påsk har varit kanon hittills =) Vad gör du nu då?

sv: jaoo =)

japp! vad gör du ?

vad söt han var, hur gammal? :)

Jag börjar skolan nästa måndag. :D

Jätte fin blogg.



Besök www.fashionforbreakfast.blogg.se och få inspiration av mig, en tjej som jobbar inom modebranschen. Jag ger dig även tips om snygga frisyrer, hårvård och smink!

Se mina snygga outfits som passar både till vardags och till fest på www.fashionforbreakfast.blogg.se

Det är gott med rulltårta!

söt bild =)























Follow my on Bloglovin







Trackback