JAG SKA FÅ EN 500D (kamera)


nu är april skämten över så nu kan jag passa på att skriva detta. igår ringde pappa och sa att kameran inte skulle komma, men det gick jag inte på. och vem har rätt? det är jag pappa sa att kameran kommer i nästa vecka. och jag vill ha kameran nu nu nu! jag är så glad, och tack pappa. om du läser detta ska du veta att du betyder allt för mig, och älskar dig!

igår åkte jag och moa till havdhem, och hade det super trevligt och roligt. tills någon skulle förstöra för mig, men innan hade jag super kul iaf. efter som att det är påsklov nu, vet jag inte hur mycket jag kommer skriva. men jag skriver så ofta jag kan. idag blir det inte så mycket.

ska åka och hämta zandra vid båten, och sen kanske burgsvik på kvällen.
men vi får se när jag skriver.

Kommentarer

sv: yes! händer i påsk då? :)

Å va kul!



Haha, jag skulle inte heller trott på att den inte skulle komma! :) Ha en bra långfredag!

jaa! kul att du ska få kamera :)

ans. åh tack tack! :*

nä va kul!

Åh! Jag säger bara GRATTIS! :D Jag har också en 500d. :) Den är min gud!

Svar: Tack, va bra! Snällt av dig att säga så. :) Hur mår du idag då? :) <3

Åh jag vill också ha! :D

tack så mkt :)

Tack!<3

Jo,det är toppen!=)

Svar: tack detsamma! Fått nå påskägg?:)

Ja det förstår jag!



vad ska du göra med den kamera du har nu? :)

roligt med en ny kamera :)

va gör du

Svar: Så bra. :) Jo, jag mår bara bra. <3

Okejj! Vad är det för kamera då? :)

tack för din röst :)

sv: samma tror jag _)

Hej allt bra med dej ? :)



Kolla gärna in min blogg :)

jag ska iväg o träna..

Svar: nä:P

Japp, händer idag?=)<3

SV; Vet inte om du menar om kameran är bra eller om jag har det bra, haha! Svarar på båda ;)



Kamran är... Ja vad ska man säga? Finner inte ord. ####### bra! Jag älskar min kamera så hima mycket, det är mina bästa vän på många sett! :D



Med mig är allt super, solen skiner, så hima härlgt! Allt bra med dig idag då?

Vad kostar en sådan kamera? jag är sugen på att köpa en jag med ;)

vad skoj

jag ska ner ch kika på fotboll snart

kram



sV: hehe :D

vilken fin kamera:D<3

Åh, jag vill också ha en sån! =)

Godmorgon :)

OKejj, är den bra?

vilket kamera märke föredrar du på system?

GLAD PÅSK! ha en super bra lååång fredag. kram kram



hur mycket kostar en sådan?

allt bra då? :D

va ska du göra

sv; jaapp :D

Fin kamera :)^^



sv: tack =)

Okej,vad kul!=)

Jag ska ut och fota lite vårbilder!=)

sv: Jaha okej, jag ska spela en tävling ;)

vad roligt med en ny kamera :D

SVAR Ja :)

så lite så

Coool kamra :D

Jag ska få en digitalkamra på påsklovet :D

Sv: Okej vad bra :)



Jo det är bra med mig med :)

fin kamra ! :)

jag har en 400d ;D

jag ska vara med min pojkvän och vi ska träna och gå på bio :) har du fått något påskägg än då?

vad kul att få en ny kamera!

fin blogg du har :D

Svar: Javisst :) Hehe

Glad Påsk! :D

Hej!



Jag har nu startat min första tävling på bloggen där priset är ett par söta örhängen :)

Var med och tävla!

http://emelialinnea.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-sota-orhangen.html



Hälsningar emelia

sv: åååh vill också ha en bra kamera:D

ååååh! ag vill ocå ha en bra kamera

GLAD PÅSK

händer i helgen`:)

Hej du tjejen! jag har tittar mig omkring o gillar det jag ser. Du har en fin blogg med vettigt innehåll. så.. jag vet inte om jag törs, men here it goes anyway..: jag undrar om vi kanske kan följas åt via bloglovin? .. Kanske? =)

hihi, tack så mycket :D

Vad roligt ;)

Hur kommer din dag vara?

åh jag villl oxå ha! :D min kamera är sönder ;(

Hej allt bra? :-)

Kul med ny kamera :) men tråkigt med folk som förstör -.-

gud vad kul :D

Härligt=) jo de är bra här med!:)

Desamma!!:D

Vad avis man blir XD

Gud så roligt med ny kamera, hoppas att du blir mega nöjd! :)

Tack för att ni läser min blogg! Ni har gjort så jag slagit personligt rekord med unika besökare och ni har gjort så jag finns med på MEST AKTIVA nu! TACK ! Hoppas ni blir trogna läsare ! PUSSS

sv: Tack detsamma sötnos! :D

åh fan så kuuul, grattis! :D

Kul :) .. Vill också ha en kamera :'] men mamma skulle ba säga näääääääääääeeeejj du har redan fått en ny mobil :<

jätte snygg kamera :D

åh kul ;D Canon är bäääst! hihi

Roligt med en ny kamera.. :) vad ska du göra över påsk? :)



förresten GLAD PÅSK! :)

sv: jaha okej :) jag ska ut ikväll :) vad ska ni hitta på då?

sv; men det är bra =).

sv: ska till tyskland:)

KRAM

sv: hahaha :D



åh, va schysst farsa du har ;)

vad kul !

kika gärna in på min & se om du gillar den.

jag lovar, den är värd en titt :)

kram!

sjukt fin blogg!

kika gärna in på min & se om du gillar den.

jag lovar, den är värd en titt :)

kram!

japp :D är allt bra?

JIPPIE, äntligen :D:D <3

firar nte direkt påsk faktiskt..men e m lite vänner o så:D ehhe..



glad påsk på dig iaf..söt:D

Vad händer idag?

Hej!

Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg jätte mycket. sjukt bra är den ! :D



Sen så tänkte jag bara be dig om hjälp. Jag vet inte om du gör sånt här, men jag skulle bli jätte glad om du gick in här:

http://tescho.se/fototavlingen-fortsatter-rosta-pa-din-favorit/

och röstade på min bild så jag vinner, jag skulle bli jätte, jätte glad då! Så snälla, rösta på min bild, nummer 1 ! :')

åh men va kul!!

nu blev jag lite sur på dej :(

sv: hihi nej du e <3

Nice med ny kamra :D



sv: Detsamma! :)<3

härligt!<3

jo de helt ok

tack :D

Sv; okej! lite olika :)



kul med en ny kamera (:

fotar du mycket? ;p

NIKON SKA DET VA!!! :DDD ;)

omg, jävla lyllo! jag kan ta din gamla isf :o hahaha

sv: hihi tack :) <33

sv: Tack så mycket gumman ! <3



Glad påsk på dig med sötnos !

& du, jag håller tummarna för dig om du ska dit ikväll! <3 Du klarar det !

hahah sicken rolig far du har ;) Kul att du ska få en ny kamera, snt gillas alltid :D Ta hand om dig !

kram

åh grattis :D

glad påsk! ;d

allt bra?

tack :)

allt bra?

svar: hehe :)

sv: aa :D ska du göra nå speciellt på lovet då?

jättefin kamera!

Sv:haha okej:d Vad gör du då?:)

allt bra? ;D

okej kul! ;D kompisar, o bara ta det lungt :)

Så vad händer ikväll?

Åh vad kul..! =)

åh jag vill också ha en kamera =/

Gu va kul med kameran! :D:D

Det blir säker jätte bra!:)

vad gulligt av honom =)

Glad påsk! :)

Tja!

snygg blogg du har! gillar speciellt headern! Lust att förlja varandra i blogglovín? =D

Kolla in mig och ställ jätte gärna en fråga i frågestunden! =) kram /adam

oj är inte dendär jättebra:D?

sv: Jag vill också ha en hund:)

Lisa klär sig verkligen bra.



kram på dig!

ååh, vad söt du är <3



undrar om du kan göra mig en tjänst? Gå in på min blogg och rösta på en bikini som jag har gjort.! Tack på förhand! (OBS! bloggen är tillbaka som normalt den 12 April)

sv: yesyes! haha :)

Roligt med ny kamera,

har önskat mig till min födelsedag i maj.

Puss Girly

Jag har inte läst alla inlägg så jag vet inte om du skrivit nått om de.. Men varför köpte/fick du en ny kamera? :)

Kram!

sv: tack! :) det var verkligen underbart.



kul att du ska få en kamera! :D

ojoj :)

GLAD PÅSK!:D♥

en sådan kamera har jag :D:DDD

jag ska kanske köpa en sån. :D























Follow my on Bloglovin







Trackback