grattis sötnosar <3


Kristina Börjesson & Moa Lindqvist

imåndags tog vi spex kort, och det blev nog super bra. (får se bild senare) sen efter det gjorde vi inte alls så mycket den måndag. åkte in och jobbade efter skolan, och kollade aldrig buss hem. så underbara kristina och marre fick köra hem mig. sen i tisdags hörde vi på emrich rooth, och sen åkte jag och jobbade igen.

onsdags hade vi dansprov på gypman det gick super bra för mig. och sen efter som vanligt åkte jag in och jobbade. igår när det var torsdags hade vi prov, det gick inte bra sen åkte jag och jobbade. och i torsdags fyllde Moa Lindqvist och idag fyller Kristina Börjesson år.

Grattis till Kristina som fyller år idag (första bilden)
Grattis till Moa lindqvist som fyllde år igår (bild två)


har ni haft en bra vecka?


Kommentarer

-Kikar In- . . allt bra?

Tack du :D

lugnt sötis...hur har du haft de?

bra ;)

Sv; händer då? :)

många som fyller år nu =) mim mamma fyller år idag =)

barabra :D

Tack så mycket sötnos :)

va ska du göra ikv då? :)

ingen fara <3

min veckka har mest beståt av stress men visst har den funkat din då? :)

sv: du, det är lungt! :)

godnatt:D

ingen fara och ja min vecka var toppen ! din då ?

sv: vilket är kul?

haha aaw, men de e lugnt (a)

Grattis till dom båda. :D

grattis till dem!



Kolla in min smyckesaffär www.bambee.se där finns det bla handsmycken, axelsmycken mm+vårnyheter som det är introduktionspris på just nu

www.bambee.se























Follow my on Bloglovin







Trackback