det blev en promenad..


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Joel (min lillebror)

bilderna är tagan här om dagen..


nu har jag, zandra och moa vart ute och gått. det blev ingen cykel tur det blev bara att gå 4 km istället. sen stannade vi på hemse ett tag och pratade. och gissa vem som frös? det var jag så klart, vem annars? men så är det när man inte har vinter kläder på sig.

om bara några timmar ska vi gå upp typ, och fixa oss innan vi ska iväg på våran roadtrip. då jag ska använda min kamera för första gången. men jag tror jag hinner och lägga in ett inlägg innan vi åker.

nu ska jag ta och sova, godnatt!

Kommentarer

sv: förståeligt med tanke på vad klockan är!

Godnatt :)

sv; nice! :)

nej men vad kul, vad för kamera? :)

sv; okeej. sov gott :)

samma ;D

Tackar! :)

Söta bilder sov gott GIRLY

sv. duuu :D!

Tagit några bilder med den nya kameran? Isf, är du nöjd? :)

SVAR jadå gumman, det är bra med mig.

en fråga bara, har du gjort din design själv? (a)

söta bilder :D

<3

SV: jodå det är bara bra med mej med. ha en fin dag imorrn med!

SV: Mjo samma här =)

KRAAM

svarar på komentarer ♥

Godmorgon solstråle! Vad ska du hitta på idag ?

Puss & Kram

SVAR Hihi :) Vad händer idag?

Varsågod eller vad man nu ska säga! ;D

Sv:Okej! :) Jag har nyss ätit frukost! :) Händér idag då??



Kram<33

sv: ja =D

ja det är jag! :)

inte mycket :D sj??

SV; Samma här :)

hoppas du sov gott!

svar; Tack:D



funkar kameran bra??:D

Kram

S: Bara vart med vänner :P

Vad ska du hitta på idag då?

NIICE bilder. :D

Händer Idag? =D

hehe okej

SVAR: hah, ta inte illa upp men jag undrar bara en sak: Ska du göra ny design snart? :=) KRAM

fina bilder :)

sv: nej men tack så mkt ! :D

svar: varse ;)

God morgon sötaste! :D fina bilder. ;-) Härligt med en prommis.. :P allt bra med dig idag?

sv;

hur har du fått till headern sådär coolt? :O

inte så mke alls :) ska börja packa!

hur mår du idag? :D<3

Sv: Ah ok. Hade ni också tråkigt väder igår?

Det var samma för mig, typ inget.

Lycka till med fotandet!!:))<33

sv; yes! :)

idag är det kanon väder, haha :D

- fredag idag och vad händer?:D

Med 500 kan man filma ;)

söt bild :D

Okej :)

jorå det är braa

skönt med en promenAD :)

haha vad bra då :) Allt bra?

sv: Härligt, joda de e finfitn ;)

sv: okej! ja, det är ganska bra! är lite smått sur bara..

en tjej avslöjade slutet på en film jag skulle se snart! så jag blev smått sne på henne!



annars är det bra :)

sv: ja:)



förlåt för sent svar. har varit bortrest:)

KRAM

;)

hihi =)

så lite så :)

va händer idag

tack !! :D:D

är nya kameran bra? :D

vad kul :) är den bra?

trevlig helg^^

vad göru då :)?

hihi :DD

SV: Hihi, okej! :)

Allt bra med dig idag då? :* <33

Sv: vad kul! ;D

sv; hihi ja :D



du tar så otroligt fina bilder!

sv: sen blev det ju god morgon istället1

haha :D

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

allt bra med dig idag? =)

äntligen fredag idag :D

Åh vad bra. :D

sv: hehe yeye :)

Vad händer ikväll då :)?

har oxå funderat på en canon , :D

najjs :D

Allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback