JAG SKA HÄMTA MIN CANON 500D

Jag väntade tills klockan var runt två, och posten kom vid ett. men orkade inte dra mig från datan, men efter ett tag var jag tvungen att kolla posten. och det var sjukt mycket reklam, jag tänkte det finns ingen post att min kamera har kommit.. då måste jag vänta tills imorgon, det är ju flera timmar kvar.

 

men när jag kom in kollade jag en gång till. gissa vad jag hittade? ett brev från posten, och där stog det att mitt paket hade kommit. så jag ringde upp pappa och sa att vi måste hämta den idag, så den kan ladda och blir fixad tills imorgon. och vi ska åka direkt när papp kommer hem..

ska hämta min kamera nu ♥


Kommentarer

SV: nice :D

sv: pinsam men säg det inte till han för då kanske han blir skit arg.

sv; jaa :)



Åh, vad kul med ny kamera!! :D

SV: Fota, rida :9

FY FAN VAD KUL!!! :D :D

sv. haha. vad bra. jag läste inte inlägget men var du med honom eller vad var det +?

SVAR: härligt att höra :D

SV: Ja det är det verkligen, har du köpt ny kamera?

hooh :)

Hehe okej^^

den kameran verkar fett bra :o

sv. haha. jag tänkte nästa så för deet var sol och fin bakgrung och det var typ inget snö.

Svar: Tack :D

SV: Vad roligt :D

Jenny fyller år så blir väll fira antagligen :) du då ?:)

SV: Har du inte redan en systemkamera sedan innan :)?

sv. haha :D åh alltså jag fattar hur glad du är ! :D

mys :D

Gud vad kul! :D

sv. va +? vart bor ni då ?? bor du långt ner i sönder av sverige +?

sv; ^^ allt bra med dig ? :)

sv; btw. this is me är fel låt med demi lovato även om hon gjorde en duett men den här texten, men den låten hon gjorde en duett med är det rätta svaret så om du vet vad den andra låten heter så länkar jag dig i varenda inlägg hela dagen imorgon ;)



så i slutet när demi lovato sjunger i Camp Rock sjunger hon med en kille och den killen har ju en låt och den heter.... ? :p

sv;

SÅ OTROLIGT KUL,

JAG ÄLSAKR IKEA!

aviss du gör mig...<3

SV: okej :)

SV: Hihi! :)



Svara gärna på min dagens fråga! :D

sv; härlgit att höra :) jo med mig är det bra!

vad har du gjort idag då ? ^^

jo suoper duper med mig med:D<3

sv: nej. är det tråkig att bo där +?

sv; kan jag förstå! :DD

åh, vill också ha! :o

Fan vad roligt :D mer foton! :D

nice nice :D

sv: Tack bästa Beatrice! :D ♥

Hur är det med dig? :)

Sv; gud vad kul med en kamera! :D

sv. haha tack :D:D

söt du e



haft de bra då ?

Min kamera, det är ju trots allt jag som fotar (a)

svar; aa:)



Gu va kul!:D

hey , ska vi följa varandra på BL? <3

bara chilla, sj :)

tack snälla du :)!!

hittas på idag då?

svar; Tack sp hemskt mycket!! :D

Är det bra med dig? :)

sv. OKEHJ. jag vill bo i HW

sv; jo, jag passade på att göra om designen nu när det är påsklov och så :)

sv: vad bra :) jorå det är fint med mig :)

sv. jaa ;D

sv; typ gått på stan :p

sv: Tack :)



Åh, va kul att du ska få en ny kamera!

SV: hahha :D

va kul med en ny kamera, själv föredrar jag nikon :D

Kul med en ny kamera:D

Hur är det med dig då?:)

SV. Haha okej :D kul med ny kamera.

sv; hänt idag då? :D

Åh vad roligt!

sv. tack<3

Nice!

åh, tack tack tack :DD

Läs och komentera gärna min blogg =)

allt e bra här :) med dej?

sv: så lite så :D

åååh kul! :D♥

söt blogg!♥ åh jga vill oxå ha en sån :)

Svar: Varsegod, TACK men din är mkt finare!



KRAAM<3

sv; hur har du haft det? :)

allt är bara bra själv då gumman (L)?

SVAR: joo det är väl bra! :=)

Ja allt är bra med mig! Vad har du haft fördig den här veckan?

varit med jennifer:)

svar:

tack så mycket :) <3

låt bli att skriva sådana inlägg OKEJ? :(

Sv:Japp. :) Görs??



Kram<33

åh, gud va kul :o

ja det är klart;)

allt bra med dig då??

sv; tack sötnos :)

iiiih :D:D:D

allt bra med dig? <3

lyckost :D

hihi okej ;) lite olika :D

sv; JA :D.

ÅH vad roligt, kan du lägga ut några bilder sedan.. :)

Hej!

Har du haft en bra dag?

Linnea

snäll pappa^^

SV: Allt e bra med mig :) själv då?

Jag vill också ha den där kameran :) Är den bra?

Kul, allt bra ?



Frågestund inne hos mig kl 19.30, kika gärna in och fråga något :)

Kram

Härligt :) roligt att du fått en kamera !

Svar: Vad skönt de=) gör du då?

vadb ra: d jo jag med!

Jag har haft det bra:) har varit inaktiv på min blogg så har inte hunnit läsa några bloggar, men är tillbaka nu! Allt bra med dig?

Okej,vad kul!!:)<3

sv: :D Gör du då ? :)

- vsg :D vill med ha den kameran, var köpte du den och hur mkt kostade den?

nu är jag hemma igen :)

Allt bra?

tack, de hade jag verkligen också :D

Jadå :D



Vad ska du göra idag då?? :D

NIICE kamera. :D

Vad kostade den? :D

Kul med en ny kamera! Grattis eller nått :D

fan vad kul att ha en sån

kamera. Ångrar nästan att

jag valde 450d ist för 500d

menmen ;)

Vad kul med en ny kamera :D

Sv: Tack! :) Kul att du fick en Canon, Canon you can! :)

nicce:D























Follow my on Bloglovin







Trackback