vädret kom fram efter 6 km från visby.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

kom just hem till mitt kära hem, och det är sjukt skönt att vara hemma nu efter tre dagar. var och lämnade zandra, något som inte var så kul. och sen tog jag och moa bussen hem. några roliga på bussen iaf.

det som gjorde min dag var när jag satt i bussen och tittade ut, var det dåligt väder. (kan ni se på bilden) men typ bara 6 km från visby kom solen fram. och det är sol här med, så nu borde jag passa på att gå ut och ta kort. men vi får se hur mycket jag orkar är ju sjukt trött.

vi har fint väder har ni?

Kommentarer

sv: okej! ni har inte så mycket sol nu på gotland? :) haha själv har jag suttit ute i solen och fått bonnebränna :p

är tillbaka från rep nu!

Yepp! Hoppas du får en fin söndag :)

Solen lyser här fast det blåser som sjutton. haha

Japp, här är vädret fint också :)



sv: Så lite så :P

- jadå:)

sv; haha :D

Var med och tävla om ett armband i min blogg!

Avslutas ikväll kl 21! LYCKA TILL :)

-----------------------------------------

För att vara med:

Kommentera vilket inlägg du vill med svaret på:



* Vad heter armband på engelska?

-----------------------------------------

bäst ! tyvärr är jag laktosintolerant men älskar choklad, rena döden, så jag måste sluta med det :'/

svar; okej va bra:D



Bilderna du har tagit med den är jätte fina!:)

Vi har hur fint som helst. Har legat och solat på altanen :D.

jaha..då vt jag:)

Här e dt lite soligt o lite monligt:p

svar: yes ;)

fin bild!

härligt att solen visade sig!

Hejsan! Vi har haft kontakt via våra bloggar och därför skriver jag detta till dig. Jag har överfört min blogg till wordpress och den nya adressen är: http://writtenbyida.wordpress.com

Fortsätt gärna läs min blogg där. (Alla tidigare inlägg finns kvar, men på den adressen)



Kram från Ida

Asså fokuseringen på bilden va fel :P

fin blogg du har :D

sv; vrf inte de då? :D

släng in en fråga på frågestunden :)<3

Hehe ja. Allt bra med dig?

Aha ok:P

sv: Ja :D

hehe nja sådär..den försvinner dfå o då:(

:)

- händer idag då?:)

Hej!

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat sport nu när nya sporter börjar, och vissa slutar? Anmäl dig senast onsdag 24.00!



Kram, Michelle - michellepaine.blogg.se

:)

Hej fin blogg! Allt bra? Kolla gärna in min blogg och komnentera gärna. PS: Du kan också bidra genom att bli medlem på min facebook och bloglovin.

hehe okej

sola,, grilla snart :D

händer i kväll då?

aha, :) här finns ingen coop, aja allt bra denna dag?

Hejhej! Ville bara meddela att jag har en ny blogg, så kika gärna in dit och kommentera :-) Puss!



http://blogg.veckorevyn.com/jenniferabb/

sv: Härligt, joda de e finfitn med mig ;)

sv: haha fan va nice då!

sv: men den är värd att se va? :)

SV. okej! nja, inte så mycket speciellt:)

solen skiner här i skåne, och jag ska snart ut och köra :D

kram

sv; va filmen bra?:)

SV: Tack för din kommentar! Tyvärr så har jag itne haft tid att svara på den fören nu!

Nu är jag tillbaks från Västerås! Jag hoppas du mår bra & att du har haft det jätte bra!

Du får ha en jätte bra dag! :)

sv: händer ikv då? =)

Bra att det inte var så där grått över allt då:O

Hos mig är det äntligen sol:)

Tack du! Det hoppas jag också på :)

Aa, haft en bra dag?? :D

Jo men så kan de vara! puuuh så trött !

mmh , vad händer ikväll då? :]

heheh ;)<3

Har kollat på sambons fotbollsmatch och sen slappat, ikväll ska jag plugga och bädda rent i sängen



haf en bra helg?

rka

Sv:Det är bra med mig! :) Haft en bra dag??



Kram<33

Hejhej , har frågestund på bloggen . Kika gärna in och ställ en fråga :) . Kram

Gillar bilden :)

Sv:Jo det är bara bra med mig:)

Vad gör du?:)

hoppas du får en bra söndag! :)

haft en bra dag?

Svar: mm, vad har du för planer för veckan som kommer då? :)

SVAR: tack så jättemycket! :=)

sv: Förstår att du valde din nya kamera:D

sv: Bra om du gjorde=)

Tycker också att den var söt, bilden. Blev riktigt glad över den.

SVAR Tack :D

vet inte...inget..

vad har du haft för dig under veckan då? :)

Tack! :D

hehe :D























Follow my on Bloglovin







Trackback