vår känslor blir större och större


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

snart kommer mamma, jörgen och fyra små syskon hit. så det blir att gå ut med dom och leka med dom, och många kort ska det med bli. synd att jag inte fått min nya kamera ännu..

plus att det är röd dag imorgon och då kommer inte heller kameran. men det blir nog bra när det kommer på tisdag eller onsdag.  sen ikväll, ska vi äta super god mat, men vet inte vad det är ännu. men pappa sa att jag skulle gilla den. nu ska jag fixa mig lite innan mamma och dom andra kommer.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Haft en bra påsk?

- jo det är bra med mig också ;D

:) aa ajg mår bara fint sj

allt bra med dig idag då, sötaste? :)

sv: jadå, de rullar på. Själv då? :) <3

Vad fina bilder! :D



Svar: mm ;D

- hhi :D

ohja ;D <3

fina bilder !

SV: samma här :)

Svar: Vsg! :D<3

sv: bra det med :D

:D tack!

okej härligt! nja det är inte så bra, <3

okej, duschade nyss :)

undebrart härligt! fina bilder idag med, känns så vår! haha blir super glad av dem! :D

okej, tack för rösten :) Allt bra??

vilket härligt vår tecken :D

jag har jätteont i halsen och hostar väldigt mycket "/ <3

svarar på komentarer

Hej fin blogg!



Kram

härliga bilder :)

hihi:D

Sv: Va gulligt av dig! Glad påsk på dig med <3

Det ska gå nu i alla fall

okej.. Jag har inte firat så värst mycket! Va ska ni göra idag för firande?

svar:

ja men jag får väl drömma vidare ;]]

Fina bilder! :D

sv; tack ;)

yes..absolut:D

me känns som dt kmr regna snart lr ngt:S asch

Ska du flytta? :I när ska du göra det. :)

Hjälp mig att slå dagens mål! :)

det låter bra det. :)

ååh vilka härliga bidler :D

Sv: Jo det är bra! Hur är det själv? Vad gör du idag? Kram

SVAR Ja :)

jag ska äntligen göra något idag! :D ska till farmor och farfar..^^

sv: nämen oj, det lät ju inte bra :/

Sv; :D

Fina bilder du har tagit :D

- inte mycket tråkar,själv?:) <3

bara bra ;)<3

Fin bild!!=)<3

japp!

jag har hittat ett par rcoola vantar och min calin klein keps så jag är jätte glad

- hehe yes ;D

vad gör du då ?

Fin blogg! :D



Vad händer ikväll då? :)

SV: jo men visst :D

Härliga bilder! Här har det också börjat blomma nu :D

Sv; ;)

har nu länkat dig i min blogg som tack för att du röstade!

Aww naajjjs bild! Copyright by Halvbrunett! host hihi, vad görs då? :)

ska hem till min tjejkompis:)

Sjävl?

mysigt:D<3

Tack :D

japp! finns bilder på bloggen ♥

Sv; Lust att kanske länka mig så att jag lyckas med dagens mål? :)

Ja de var nr 3 :D

Sv; :(

Fint :D

- samma här :/ finns inte så mkt att göra :

tack så mycket ♥

tack så mkt :D

underbart med vår =)

allt väl?

lyssnar på musik och svarar på komentarer ♥

- lite tåkigt :

Gullig blogg!

hejhej!

Allt bra idag?



KOLLA IN VÅRAN MODEBLOGG! :D <3

- vad ska du hitta på ikväll då ?

okej kul ♥

sv: haha :)

Aa

sv. ja. allt är bra med mej. med dej då ??

härligt<3 med mig är de bra.

Jag mår great ;) Det är ju solig idag :D

sv: haha. vad kul att höra. vad ska du göra idag då ??

haha ja :D

Sv; härligt! allt bra med oss också! :D ♥

sv. jag ska nog vara hemma för jag är så trött idag.

Sv: varsegod! Har du fotograferat länge?:D

Jaha, kommer det bli kul eller tråkigt? :/

fina blommor :)



kika i min blogg .. om du vill :D

nice ♥

Vad bra! =)<3

SV: Jo allt är bara bra :)och Tack :)

söta bilder!=D

spännande när man inte vet vad det blir för mat :D

svar: ah, åker till gotland varje år. :)

åker hem i morgon men kommer tillbaka i sommar, :) vart bor du?

sv; jo, allt är bra! :D sj?

Svar: mm ;)

Fina bilder. Hoppas du haft en bra påsk-helg!

Härliga vårbilder!!

Trevlig påsk !

Härliga bilder!

riktigt fina bilder!! :D

va fina bilder :D

visst är det underbart? Äntligen går det mot ljusare tider!

sv;Okej:)

fin bild:)

Vilka fina kort du tar (: är du nöjd med din kamera? ska nämligen köpa en nu till sommaren (:























Follow my on Bloglovin







Trackback