Varning för god bild


foro: Beatrice Jakobsson (jag)

nu har jag fått mitt första påsk ägg, och har just fikat och sitter med mina syskon i mitt rum.

jag vet att jag inte får ladda upp sånna bilder, förlåt. men kunde inte låta bli att ladda upp den, och det ser så himla gott ut. hoppas ni inte blir sura på mig nu, men var tvungen. alla andra är ute och jag sitter här med dom tre minsta syskonen. och en ligger i min famn, så det är inte lätt att skriva.

åt ni med något gott när ni firade påsken ?

Kommentarer

sv. haha. det gör det. vad gör du då ?

med mej äre toppen, med dej då :)?

Sv; Thihi.

haha gott ♥♥

sv. ooomg va mumsigt detdär såg ut! :))



- Ahaa! men usch va jobbigt.. egentligen är det ju bara att "gilla läget" men förstår att det är otroligt svårt! hoppas det löser sig iaf <3

ååh mumma!

sv. åhh.. jag frågade ju det förut.

- aha okej:) ååh gud så gott det ser ut :D

sv. ja dte är bra, själv? :D

härligt, gjort nå kul idag :)?

Sv: Japp!

Vad har du för dig?

Glad påsk på dig ♥

Kan förstår det, fu vad jobbigt. :/

va det gott godis då? ;)

ska käka något nu tror jag! jag känner mig både hungrig och inte hungrig så jag tar nog ett äpple eller något :)

Sv; Lyssnar på musik och kollar bloggar :) Själv då? :) <3

sv: haha tur det :D

sv. haha. jag kanske inte gjorde det då. det kanske var en annan jag frågade.

Du fick den för ni skulle flytta, så du skulle bli glad. :D vad snällt även om det bli jobbigt. :/

sv: är det rulltråta? :(

japp! nu fick jag lite tid så :)

Hej ! :) Läs gärna mitt senaste inlägg "Rättvisa?" och kommentera gärna vad du tycker! Håller du med eller inte ? Har jag rätt eller fel ? Skulle uppskatta om jag fick svar ! :) Kram



www.HeveDoski.blogg.se

Sv; Hälsa :D

ao :D

sv: hur mår du idag? Du försvann på sms igår :)<3

Fin blogg! :)

Har just nu en frågestund på bloggen och jag undrar om du skulle kunna skriva en eller några frågor till mig? :) Skulle vara jättesnällt! :)

Okej:) det är bra (y) <3

bra ;)

Vad roligt ^^

Jag ska ut på upptäcktsfärd och knäppa kort :)

Jag har ätit lite väl mycket godis i påsk. ;P

Sv; Haha ok :D

ja :) hur mpr du?

sv: haha

sv: haha. det gjorde jag nog.

haha ja^^

Tack!:)<3

hehe okej okej :D

vsg:D

fina bilder!

walla, är detdär rulltårtor?

- kan förstå det :D

SV: Vi är två tjejer på 12 väldigt snart 13 år :) du sj?

MUMS vad gott de såg ut. =D

vad gör du nu? =D

Awwwhhh jag tror att jag kmr svimma snart! Så perfekt fotat! :'O

va gör du? :D

Nae, jag gör inget fast vill göra ngt! Det är så soooligt ute :(

svar: boge, men ligger typ 4 km från slite. :)

allt bra? <3

Sv: är med min kusin!

svar: okej, det låter ju hur mysigt som helst :)

Bara mys med familjen, dom är ju sjuka. Så jag ska snart göra middag. ;)

Ha dagen varit bra hitills?

sv: skönt! samma här faktiskt :)

sv: vet du om den här filmen är i 3d ??

kom precis hem från svärmor..

Sv; Hehe.

Kolla in min blogg vett ja!

Din är jättefin. Älskar bilderna!!

följ mig så följer jag dig?!<3

sv. haha. du verkar att vara jag idag. trött eller ??

Gud vad smarrigt ;D

sv: jadå! super duper! :)

- händer i veckan då?:)

Hej !:) Läs gärna mitt senaste inlägg "Rättvisa?" och kommentera gärna vad du tycker! Håller du med eller inte ? Har jag rätt eller fel ? Skulle uppskatta om jag fick svar ! :) Kram



www.HeveDoski.blogg.se

Mhh, vet du att kommentarerna jag skriver till dig kostar en rulltårta och grädde med godis på? ehm ehm :P



Usch.. Får väll komma på något senare :)

GOTT DET SER UT !



- hmm blir nog samma här faktiskt ..

jag mår super ♥

sv: hah tack tack :D

kom precis ut från duschen :D

okej :) skall snart ut med my <3

SV: nice :) gör du annars dÅ?

Sötast!

Åh vad gott :D

Händer?:)

Sv; Följas med bloglovin? :) La till dig nyss.

:D

- okej, du har lov denna veckan som kommer va?:)

gott me grädde..

haha tack!<3

okej. sitter hemma hos några kompisar <3

Sv; Good :D

du som har bakat

jag?

na orkar inte kommentera massa bloggar längre -.-'

sv. är du inte ?? jag är skit trött.

jaa! såg jätte gott ut (a)

SV: Pillar lite med bloggdesignen :)

ja verkligen =)

:D

haha jaa ;) själv?

japp ♥ hur mår du?

SV: Oja :) vill ha ngt somrigt :)

haha ja precis :D

umgås bara =)<3

SV. :) allt är bra här :) själv!?

Oj, jag såg det nu, tack för du skrev det! Undra vad det kan vara... :s

Sv; Hihi.

SV: :) hur mår du dÅ?

- jag börjar på tisdag, med praktik i 6 veckor framåt, så det blir väll det och blogga:) kommer inte ha så mycket tid till vänner osv..

jag mår toppen :)

sv: yääp :)

SV: gött samma här :)

hihi, hänt idag då? :) <3

hej, fin blogg!

hur är det?:)

Kan förstå det! ;)

ne eller hur :O

SV; ;D Haft en bra påsk annars då?

SV. ååh, tack för tipset, det funkade ser det ut som :D

jaa hihi ^^

din design är fett fin ♥

Okej, samma här!;)<3

okej :) sovit bara :$ <3

Vet inte ;s dudå? :D <3

headern är fin när det är lixom typ 2 st

Sv: Japp, vad gör du då? :)

sv: hihi :)

händer idag? :)

svarar på kommentarer :)



fin header!

vilken härlig bild ! :)

Dom där såg riktigt mummsiga ut. Jag käkade ju påskmat, det ligger aldrig fel i magen att få lite sånt ;)

SV: ja :D

sv: vsg =D

ser jävligt gott ut! =D

Vad ska du hitta på ikväll?:)<3

Svar: Tack, allt bra?:)

okej ;)

inte alls mycket!

Åh, sååå gott det ser ut!!:D

sv: usch, rulltårta är inte gott :(

okej!

Jodå det funkar:)

ah dom är skitgammla så det är roligt att se dom:P

- egentligen skulle jag haft det på guldfynd igen, men det var redan två stycken + en arbetstränare så ska vara där efter sommaren i tre veckor :) men dessa 6 veckorna ska jag vara på lågprisladan, finns typ allt möjlige där :D haha

SV: tack så mycket !:D

nice :p

Frågestund! :D http://aandd.blogg.se/2010/april/svarar-pa-allt.html



vad gott det ser ut!:)

fin blogg förresten

Awwwh shit vad gott de såg ut !!

Jag har inte gotta mig allt för mycket under påsk, men tur hade jag, påskharen hittade mig tillslut ;)

Hej Beatrice! Hur är det med dig? :) Lust att tävla i min blogg?

sv. aa :D

Okejj :)

sv: Okej tack för rösten ! :D

sv på kommentar; ja, jag förstår faktiskt helt ärligt inte vad människorna tänker med...

vad gör du då? jag sitter hos farmor och farfar..^^

Vi har knappt ätit något den här påsken, oerhört tråkigt..

Mums.



Ja, riktigt gott. =)

Gå gärna in och rösta på mitt bidrag nr 6 i fototävlingen hos http://sunstreet21.devote.se/ eller klicka in via min blogg:) Tack snälla!

ha en fortsatt bra påsk!



härliga bilder!

svar: det är super med mig :) okejokej..

it's nice. Ska du göra ikväll?? ♥

åh, gud vad gott det ser ut! vad är det för något? :)

muums va gooot :D

gott :o

mums!!! :D

Är det såna påskägg av marsipan på bakelserna eller?

Ph vad gott det ser ut!

har bara ätit godis när det gäller sötsaker, vi fick ingen efterrät eller så, saknar det lite men får baka något själv snart då.

det såg riktigt gott ut! har du gjort de? :)

SVAR: gud så gott :D

Ser sjukt gott ut!

okej:) de såg inte lite gott ut :)

ser riktigt gott ut ^^

Mums :)

Det ser helt sjukt gott ut det där!! :D

Ååh vad gott det där ser ut! :D

åh, vad gott - vill ha! :)



btw. så har jag just nu en tävling i min blogg där man kan vinna en valfri klänning. Om du är intresserad så finns det mer info i min blogg! :)

mums :D























Follow my on Bloglovin







Trackback