varning, godis bild


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d (försöker lära mig den)

godmorgon, nu har jag vaknat här i stan. och inte fick man mycket plats inatt men jag sov iaf ändå rätt gått. sen var det fest här i området och det var någon som ringde på dörr klockan. fan vad sur jag blev att dom ringde och jag vaknade. skulle inte förvna mig om det var filip.


sen igår satt vi bara här hemma och åt lite godis jag hade köpt och hade lite mysigt. idag ska jag, moa och johannes lämna zandra vid båten. sen ska vi ta bussen hem, sen var vårat lov över.. men det har vart helt okej, nu kommer en lite jobbigare vecka för min del. men jag är typ ledig lite från skolan..

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Mumms, en fråga, ser man din blogg bäst i firefox?

åhh vad sugen jag blev, har godislöfte så jag får inte äta godis! :( Jag ska vara med mina kompisar, dusj? :)<33

sv; haha va? :)

hehe okej

sv; haha frågade jag dig de?:)

jadå de är super kul faktiskt hiihi!



gott med Godis :o

fan nu blev jag sugen på godis xd

supper fin bild! ♥

hihi :P<3

MUMS!

sv; varför är du ledig från skolan? :D

sv: Mm :D

vad gör du? =)

sv: haha tack! <3 du är också "söt" hihi:D kram!<3

ska inte göra något idag:) bara mysa med älskling:)

åh godis. det gör mig sugen :)<3

- okej jag gör inget speciellt:)

(:

jag ska plugga :/

sv: aa =)

jag vill också ha en ny kamera men det får vänta :) prioriterar en ipod först, sen en dator & sen en kamera!

Oh, fyfan vad gott med godis!

vad händer idag då :)?

nnej jag hade tänkt vara med familjen lite tror jag , och fixa lite saker tills i morron ;)

skolan imorgon jue :S

sv: haha orkar inte se den på på väntar tills den kmr på dvd hehe :P

allt bra idag? :)

sv; bara bra;)<3

hur mår du idag då?

Okej,läs det senaste inlägget!<3

mumsig bild:D

tack så mkt!:)

:)

åh va gott de ser ut! :)



jadå kanon!

ååh mumsigt!

åh så gott, var är detta godis köpt(affär) finns en godis som jag tycker sk**a mycket om men hittar aldrig den :P



sv. varsågod :)

hihi tackar :D



läget då?

rosa, blå och lila.

Har du sovit gott inatt?:)

KRAM!

mums :)



sV; det ska jag! :D

Haha ok :)

aa allt är bara bra :D

NAM NAM va gott!!

Vilken fin bild!

HEJ!

nu är jag tillbka från min bloggpaus.

jag har varit bortrest dom 2 senaste veckorna,

men nu är man tillbaka på topp igen och

redo för att blogga,så kolla gärna in bloggen :)

TACK!

Farligt:O dessutom är det ju också surt godis, iaf vissa som jag vet.

Hatar när någon tar godis bild.. Man blir så oerhört suktad!!

oh, va fina bilder, tar du alla själv :O?

Det vattnas i munnen!

Hoppas att helgen har varit bra:)

sv. åh nu blev jag godis sugen!

gott!

Attans, var inte beredd på en godisbild...dessutom var bilden sjukt bra!

Fin blogg! ♥

Sånna där rosa hårda godisarna är så goda! :)

Behöver oxå godis nu känner jag :)

åh fy fanfanfanfnafnafnanfnan vad sugen jag vart nu :(























Follow my on Bloglovin







Trackback