6 km till 6mil <3

foto: Malin Ronhagen
modell: Moa Lindqvist & Beatrice Jakobsson (jag)
kamera canon eos 500d

underbart, äntligen har jag fått mitt svar att jag börjar på Donnergymnasiet imorgon. åte ditt förut, för att prata med dom. och så mycket vi ringde och frågade, och dom kunde inte sätta ut en tid så vi kunde träffas. men jag vet iaf att jag ska gå där, och lokalerna där vi ska vara är riktigt mysigt. nu har jag fixat det mesta inför skolan iaf.

och det som var riktigt härligt var när jag kom till skolan för att se. sa rekorn först, att dom blev jätte glada för att dom fick veta att jag skulle gå på mediaprogramet. (känner av dom som jobbar där) på
tal om annat, den tjejen till vänster flyttade idag. vi bodde 6 km från varandra förut och nu bor vi 6 mil, det tycker jag är långt. men jag tänker åka 6 mil för att träffa moa, om det ska vara så.

har ni börjat skolan, är ni nöjd med klassen?

Kommentarer

hej :D allt bra ? :)

haha ja verkligen :D

hade ni kul då? vad gjorde ni? :)

sv: TACK! ;D Allt är prima med mig, själv? :)

HÄRLIGT att du är tillbaka! ;D

skönt att höra :)



Skulle du kunna hjälpa mig med en sak ? :)



SUPERFIN HEADER!

- skönt att höra:D

Sv: okey!

Fortsätter du följa min blogg så kommer jag bjuda på smarriga bilder från blogawards.

vilken härlig bild :)

hihi (;

härligt :)

Svar: tack så mkt :)<33

hade du kul? :) jo det är bara bra? :)

sv. hehe ja det var det verkligen. men det är skitkul, så himla mycket helt fantastiskt folk!

Tråkigt när det blir så långt mellan :o/



Bara undrade ifall du läser inläggen ibland :o) O det är skoj om man svarar på frågorna :o) Eller en fråga i inläggen bara!!!

jag har börjat skolan.. känner inte min klass så bra än, känns inte alls bra haha ;P



sv: vad kul att höra! =)

jodå :) vad har du gjort idag då ? :)

söt bild:D

Sv: great!

Va snygg blogg du har!

Allt bra?

kramar

fin bild!

vad gör du? ;D

sv: jag började skolan idag (: jag är nöjd!! (:

sv. aah :)

framåt sommaren, brukar vara i juni nån gång =)

härligt :)

okej (; snackar lite med kompisar :)

Hej, allt bra med dig? :)

hur man fixar dit en "fråga mig" skyllt, där man kan fråga mig massor av saker, som vissa har på sin blogg.

Vet du hur man gör ? :)<3

aa, jag älskar min nya klass, även fast lektionerna inte är så roliga så är tiden emellan de :D

Tack för svaret gumman.. :o) Tkr med det var bra idag :o)



Hur ofta tror du ni kommer ses när ni bor en bit ifrån varann?

sv. okej, jo jag börjar också imorgon :Dhehe

sv: skönt :D

haft en bra måndag?

Svar: hehe :D

ja hihi :)

Hejsan! ♥



Jag vill absolut inte låta som någon

"Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst" utan allt jag vill är att informera dig om min bloppis.



Har 50% REA på 100-tals prylar!

(& är verkligen inte omöjlig med priserna)



Och alla älskar väl REA?! ;-)



♥KramKram♥



http://enbbloppis.blogg.se

Härligt:)

sv; hihi okej för din pappa är halvbror med min mamma , haha :D

Okaej :) härligt! allt bra med dig då ? :)

vilken fin bild!

sv: Så bra :P

göru? :)

Okok härligt! :) jo det är bara bra här med :)

Vad roligt att du kom in! :)

Däremot tråkgiare att flytta från vännen. Men det löser ni :)

Okej :o) Låter bra.. hihi!!

Du är ju inte 18 än väl? ;)

fin bild D:

De har varit bättre, själv då?

godnatt :)

ok. tack endå :(<3

Fin bild :)



Sv; okej vad bra :)

vad har du gjort idag då sötis? :)

kraam!

sv: jag har ingen aning, men jag hoppas det!! =)

ÅH DÅ SES VI IMORGON <3

idag har jag tränat samt delat ut flyers för body och fitness..sj?

Ja men självklart! :D

Det låter bra de!

Toppen hörredu :D

Fin bild.

Allt bra ? = )

mjo livet är tufft nu bara

Idag har jag varit på besök hos mor min.

Händer under morgondagen då?

Kram

Okej härligt tjejen:D

Jo det är bra, själv då?:)

Hej! :) Fin blogg! :D

Allt bra med dej ?



btw, svara gärna på Dagens Fråga i min blogg ;)

cool blogg och fina bilder:)

cool blogg och fina bilder:)























Follow my on Bloglovin







Trackback