äntligen har jag dom, från ellos


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

titta vad jag fick med posten igår, fick mina två halsdukar dom jag har väntat på. och dom är riktigt sköna, vill ni med köpa så finns dom på ellos att köpa för 99:- och imorgon funderar jag köpa väskan som är ifrån h&m, hoppas den finns nu när jag kommer för att hämta den. sen senare på kvällen ska jag gå blodomloppet, efter som mamma ville att jag skulle gå det med dom. och det gäller imorgon kväll, när jag är i visby.

så nu resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra, kanske se tv.
vad ska ni göra?

Kommentarer

moget att slå folk? :S

:)

- vad bra att halsdukarna var bra:D

ska se film med en kompis tror jag:)

- dom ser då sjukt sköna ut!:D

Ser riktigt snygga ut! :)

Svar: Min dag har också varit bra! :)

Min kompis är väldigt duktig på att rita och jag skulle gärna vilja lägga upp en jättefin bild som hon har gjort men hon övertalas inte av mig men hon kanske övertalas om du också kanske kommenterar det så snälla skulle du kunna göra det i min blogg så visar jag det för henne sen :) Ha det bra!

dom ser sjukt mysiga ut!

- blir det fortet ikväll då?:)

SV; Okej:)

sv: :D

haha okejokej, va snäll han är :)

jorå ;d

- härligt,härligt:)

Hej hej! :D Jag undrar en grej och du kommer fatta om du läser det här:

Min kompis är väldigt duktig på att rita och jag skulle gärna vilja lägga upp en jättefin bild som hon har gjort men hon övertalas inte av mig men hon kanske övertalas om du också kanske kommenterar det så snälla skulle du kunna göra det i min blogg så visar jag det för henne sen :) Ha det bra!

jodå de är jätetbra :)

varsågod :)

Oj förlåt jag råkade skicka två gånger.

svar: okej =)

brukar du bli nöjd med dig själv på skolfoton? =)

Sv: naaw..!<3

Okej = )

Hur mycket kostade din system kamera ? = )

vad gör du? :)

sv: jag lyssnar på musik & fixar naglarna =)

haft en bra dag då? kramar!

härligt :)

Okej :/ Jo jag håller med, alla kollar fett snett :p haha :P

Ser fina ut!

Är det vanlig halsdukar eller sån som sitter ihop som en krage som du bara snurrar om du förstår vad jag menar?



Svar: Ledsen för sent svar men haft massa annat att göra så har inte haft tid för bloggen men nu är jag igång igen. Okej vad bra :D

Sv: Inte så mycket, det var väl meningen att jag skulle fira mamma, men sen kom det några andra som typ bjöd in sig själva, så jag gör inte så mycket... haha, själv då?

Svar: Ja precis sån jag menar :D

Ska med köpa såna till hösten :)

SV: Ja, det var väldigt tråkigt, vi hade ju liksom planerat massor, menmen...

Hoppas du har haft en bra tisdag! Kram :D

Fin header :)

gör dudå

Nja, både och faktiskt! Vad tycker du då? ifall du har börjat :)

sv: tittar på tv och svarar på kommentarer nu (:

Aha, såg nu x)

Vill oxå ha ! Du borde vara riktigt lycklig.

Åh, så snygg :)



SV; Så bra ;D

det är bra, vad gör du?

kram

ne inte så mycket :)

Tittar på tv,dd?:)

Nice:)

sv: ja verkligen! :)

svv. hiihg :D

Jag ska förbereda lite mys till sambon som vi ska äta när han slutat jobba. Vi ska fira att han har fått fast jobb.Sen blir det tv

Händer under morgondagen då?

kram

sv: jodå (: och ska föna håret snart oxå kom jag på ^^ sen blire sova (: när ska du lägga dej då? (:

sv:haha:)

Jo det är bra, hur är det själv? :)

sv: vad bra! :)

Jorå!

Okej härligt:D

sån tänkte jag beställa,kan du kanske lägga ut en bild på hur den sitter på dig? :)

Sv: tack så mycket. Vilka fina halsdukar!

Jättefina halsdukar :D ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback