äta, glass eller mat

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

det började bara små droppa förut, och gick in och fick dålig mottagning. men sen kom moa på besök så skulle vara social mot henne. vi gick och handlade mat, och satt och pratade på jobbade. och tog moppen hem till min bror i havdhem. just nu är min mamma och mina syskon här, fullt hus. jag tänkte vara lite social mot först sen kan jag höra av mig.

bilden har inget med texten att göra, men det är på kristina och johannes katt.

jag plus mina syskon ska nog äta glass nu ♥

Kommentarer

rikitgt söt katt! :)



sv; vad bra!

sv; aa :) ställ gärna en fråga i min frågestund :)

ja ^^

usch va trist att jobba :P

jag ska vara med karin :D

heh , du kan inte du börja med en sak som heter VECKANS BLOGG? om du inte har det redan förstås?

tror att du kommer få mera besökare pch skit :)

Okej,tittar på tv!:)<3

Va gulliiiiiiiii! :D

SVAR: tackartackar

sv: det avr det verkligen :)



Gu, jag är svag för katter nu känner jag! haha

Sv; ja visst är han :) men din kisse var också otroligt söt ;D

sv, varsegoo:D

Gud vilken söt bild !:D

härligt:) jo det är bra här med :)

vilken söt katt!

ser nästan ut som min;P

tack! ;D

sv: Tack så mkt du ! :D

aha det gör jaG OCKSÅ :)



kram kram

Gud vilken gullig kisse! :D

sv; AW, tack sötan :).

taack sötnos!

så fin katt!

Söt katt!! =D

åh söt katt :D

fin bild :D

aw vad söt:D♥

hej, haft en bra dag ? :D

hej, haft en bra dag ? :D

ååh gott med glass!

fin bild :D

Någon som har ett bra filmtips?



skriv det i min blogg då?



// EMMATRETTON.BLOGG.SE

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

SVAR: Åh tackar! Gillar din blogg med! :D

hej skulle du kunna rösta på mig här: http://grrawr.blogg.se/2010/august/samla-roster-nu.html#comment , nummer nio.

det skulle vara suupersnällt!

Bara bra:D

söt katt :)

<3

sv: Tack igen! :D

sv: okej, det har varit molnigt och soligt :P

haft en bra söndag? :)

jag såg den igår?... helst en annan , kan du komma på fler?

Sv: Har du sett inlägget om när jag tipsar om din blogg? :D

haha :)

sv: varsågod :D allt bra med dig?

awww vad söt katt :D

SVAR: hehe vadå? minns inte vad vi prata om^^

Åh, vilken söt katt! :)



SV; Okej :D

Sv; så lite så :D

gör du då ? :P

Okej , vad bra! :D

jupp, vet inte varför jag undrar men vilken är din favoritfärg? ;)



random, kram

Japp,det är det. Sj?<3

hihi:D

gjort nått kul idag? :D

ja :)

haha ja! :P

love u to , hahhahahahha nej men okej , men jag tror jag har sett den faktiskt? :)



jag har för mig att den e bra? :D

gud vad bra bilder, haha sööt katt också ! :D



jätte fin blogg! :D

sv: bra det :) jorå, här äre också bra :D

vad gör du just nu då ?

oki, varit me älskling :)

Sv: inga problem:)

sv: ioekjokej :D int så mkt :P

Sv: (a)

Hihi, :D

det gör ni rätt i!



SV: tack så hemskt mycket söta du, vad snällt av dig! ;) Kramar!



hah, okej! :)

Nehe vaddåra? :)

Jo jag hoppas att den är bra :)

sv: tack du, glad ja blir :D

haha, jaa :D



allt bra annars ? :)

Tackar! :)

Söt katt :D

JAA ! den filmen är fan sjukt bra , tack! :D

allt bra med dig ? :)

sv: yesyes :D

tillbaka från duschen nu! :) fan va den var behövlig! :S SÅÅÅ skönt att bara låta all mental skit åka av än med vattnet!

Det var ju bra det :)

Vilken söt katt:) Skulle också vilja ha lite glass lagom till filmen nu:) men men, Godnatt!

Härligt<3

Svar: Asså jag har en blogg som heter: www.lundljung.blogg.se/jikiz .

jodå, det är bra! :D



haha, har också sett dne filmen, skitkul :P

svar vad bra! jo jag mår också bra :)

vad ska du hitta på imorgon ?

sv: thihi tack snälla du :D och ja, jag vill bara tillbaka!

Gud vilken fin blogg

kramkram

okej !:D

:D

:D<3

godnatt :D

ååh vilken sötnos :D

sv: absolut, kan jag få den? haha:D skoja

Har den något namn än? ♥

Ja, verkligen! :)

Har du haft en bra dag ? :)

ja, verkligen! :O

aww, söööt kisse! :D

härligt=) jo det är bra

Jätte fin bild!



Men, åh tack!

Bra att det är bra med dig =)

Kramis

Sv: Åh, vad kul! <3

Haha, jag vet hur det är, vann ju dagens blogg hos fridasjoblom.blogg.se några dagar efter att jag hade skapat min blogg, jag kunde knappt somna för att jag var så glad! Haha,

Shit vilken go katt :)



Sv: hehe lugnt :)



kram

sv: sov sött :)

ja, verkligen! :D

Seg men bra! :)

HEY!:)♥

hur är det med dig? Hoppas du mår bra.

Du har en jätte fin & rolig blogg!:)



Ta gärna en titt på min blogg & lägg en kommentar vad jag kan göra för att min blogg ska bli bättre.



Stor bamse kraam. :)

ja precis! har det hänt något spännande idag då?:)

Vad händer imorgon då`? :D

jodu :D

sv: jeppjepp!

vad gör du då? :)

Sv: Åh, detsamma!

vad jobbar du med? :)

haha :)



vad ändvände du för program till din head? :)

Stockholm,ute på Värmdö (:

Japp:D

Sv: Förresten, vad kul att du är med på blogg.se's lista bland mest aktiva! :D<3

hehe, alla verkar vara värsta nattugglorna idag..xD

Fan vad smart hahhahah !! :D

sv; åååh, tack så mycket!:)

Vad gulligt av dig!!:)<3



Jamen så häärligt, det är bra med mig med:)

Miljontals kramar. :)

okej=) nej jag har varit med pojkvännen & pluggat:)

ja! :D

fin blogg=)

sv: Naaaw, vad gulligt sagt sötnos!!:)<3

Ha en bra kväll, kraam. :):)<3

sv: Naaaw, vad gulligt sagt sötnos!!:)<3

Ha en bra kväll, kraam. :):)<3

Sv: Åh, vad roligt! Nån dag ska jag också ta mig dit, haha! Jaja.. kan väl försöka i alla fall! :D<3

hehe nej men det är kul också! ^^ då kanske man lika bra kan bjuda på nån till bild innan man går och lägger sig sen! :D

Ja, den har varit helt okej också :)

Svar: tackar så mycket! :D

söt katt :)

pluggar körkort=)

tack så mycket! God natt :)

svar japp. okej, vad jobbar du med?

jag ska bara ta det lugnt :)

kram

sv: jao ;)



åh, den söta katten igen:D

okej okej :P

Hihi , jag tycker du kan bjuda mig på glass!

Jag blev jätte hungrig. Btw, jag älskar dina bilder!

SVAR; yes :D

det blir nog lite videobloggning innan jag går och lägger mig tror jag nog.. :P

svar jaha okej ;)

vad mpnga kommentarer du har fått , hahah "!! :D är det inte jobbigt att sitta och skriva tebax till alla ?

Haha , mjaa.... :o

kan nog ta ett tag haha ^^''

sv: hihi :D

haha :D

haha ,d et måste ha varit ganska så surt? att inte kunna käka ! :D

vad härligt ! det är jättefin med mig också :D

haha jajjemen=)

ja verkligen :)

sv. :D:D

Så vad händer imorgon måndag då? själv ska jag till söderköping med älsklingen och äta glass på Smultronstället..

tack:)

sv:m

hehheheh ! :F vad bra då?

sv, hihi ja jätte gullig, är de en liten kattunge ?^^

katt..

nu finns ett videoinlägg uppe! :)

sv, naaww:D

sv,mm :) allt bra med dej då?

söt katt!

vad äger du för kamera ? :)

Jösses så söt :)

haha gud va söt bild :) du e duktig på att fotografera

Heej!

Bra blogg :) Vad heter katten på bilden? Den är sååå lik min katts kattunge! Exakt samma färger & allt!



Naw, vilken söt liten kissemiss :') älskar katter <'3

Skit söt bild :))



Du e jätebra på att ta foton <3



Fin blogg <33

söt bild :))

söt bild :))

+ fin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback