BLOGGPAUS 16/8 - 22/8


imorgon klockan 05:15 åker jag till möja, och ska vara där en hel vecka. ska bli underbart och hoppas på mycket sol. och skoj med våra konfimader, dom är inte många men det ska bli grymt roligt. och sen kommer jag hem på söndagen, men skriver nog inte förän på måndag kvällen. när jag fixat lite inför skolan, efter som jag börjar tisdagen efter.

det finns inte så mycket mer att säga att, kommer sakna er. och ta hand om er, sista veckan för mig innan skolan. och ni får njuta av dom sista dagarna innan ni börjar skolan.

Kommentarer

Svar: ha det så kul! :)

ha det så kul! :D

tråkigt med bloggpaus, själv har jag också det i en vecka <3

Det gör vi<3

ha det så kul :)

sv:Varsegooo:]

Okej,ha det så bra;*

Sv; vi hörs :) ha det så skönt :)

Sv; okej ha det så trevligt nu :)

okej va det så kul :) <3

ha så kul på skärgården!

haha skönt :D

sv: yesyes :)

Nej vad tråkigt med bloggpaus :(

ha så kul nu sötaste så höres vi! :D

sv. aa ;d

tack! ;D

svar. Va kul. Ha det så bra :D



KRAM <3

Sv: good!

jaha, va roligt! :D

Njut under din bloggpaus! :D

okejokej, får se:)

han tackar säkerligen:)



- ha det så kul:D

Hejsan!

Nu finns ett nytt debatt inlägg utlagt.. Vad är en bästa vän? Finns det någon skillnad mellan en vän och en bästa vän? Ut med din åsikt!

Tack på förhand :)

SV: Okej ha så kul :D <3

sv: okej :s

hoppas det löser sig!

nicenice, jadå det är bra med mig med =)

vad gör du ?

TAck desamma dU! :D <3

Hoppas du får en härlig bloggpaus då!

HA DET SÅ TREVLIGT:)

Okej,du läser nog denna kommentarer när du kommit hem!^^

Men hade du det bra?:)<3

vad gör du? :)

sv: okej,har du bra <3

sv: :) Jag har jobbat i helgen.



Jobbar eller pluggar du något?

re: haha jajamensan ;) Okeey, hoppas du får det bra då :) välkommen tillbaka sen ;P

SV: Okej det ska jag göra! Detsamma! :)

sv: okej, ha de så kul :)

sv: haha :D



Hur mår du idag? :)

förlåt för sent svar, men jag har haft fullt upp hela helgen!



vad har du gjort i helgen? :)

Oh, hoppas att du får det jätte bra nu och glöm inte njuta av den sista veckan på lovet! Vi hörs när du är tillbaka <3

hej ! :)

Nu är jag med på en bloggtävling på bloggen : http://icethorslund.blogg.se/

kolla gärna in på bloggen och rösta på den!

om du har röstat på den så kan du ju komentear så länkar jag dig imorgon kväll, '

kom ihåg ! : http://icethorslund.blogg.se/

gå in och rösta nu! :)

ha de så bra då :) längtar tills du är tillbaka :D

sv: jodå det är bara bra med mig :)



låter bra! detsamma du! vi hörs :) kram <3

skönt! ta hand om dig! =)

Ha det så trevligt :)

Puss

SV; Okej, ha det så kul! :D

jag e tibaka^^

okej, ha de bra:D

Jaha okej vad skönt..skulle verkligen också ta och behöva det. men vi får väl se hur det går med det.



ha en bra semster:)

Hoppas du har det bra i Stockholm och att vädret är på topp där :)

SVAR: inget speciellt :)

sv: oj jag hade inte sett din kommentar på min blogg förens nu , men tack! du är också sjukt söt! :D

sv: hehe tack Bea!:)

Nice :D

härligt!

Hej!



Nu pågår en bild tävling på min blogg, i inlägget: Bild Tävling hittar ni informationen ni ska göra för att delta. Vill du vara med? Ja: Lycka till och säg till dina vänner & bloggläsare varför de ska rösta på just dig. Vill du inte vara med? Eller är du inte intresserad? Okej, ingen fara! :) Ha en trevlig dag! :)

Hej!



Nu pågår en bild tävling på min blogg, i inlägget: Bild Tävling hittar ni informationen ni ska göra för att delta. Vill du vara med? Ja: Lycka till och säg till dina vänner & bloggläsare varför de ska rösta på just dig. Vill du inte vara med? Eller är du inte intresserad? Okej, ingen fara! :) Ha en trevlig dag! :)

hehe okej

Vad skönt det låter! :D



SV: Ingen fara, jag är seg jag med på att svara :D

SV: Mycket fin blogg du har :) följa varandra med bloglovin?:)

vad bra :) , allt bra ? ^^<3

taack detsamma=)

hoppas du får det jättebra :D

Ha en nice bloggpaus :)

självklart:)



ha det så kul:)

ha det så bra dåååå!

hej vad gör du då ? :)

sv: Bra det ^^ med mig är det dock inte så bra, har varit sjuk i en hel vecka nu :/

ha en kanon vecka :D

kram

Hej! Får jag fråga om du kan vara så jättegullig och rösta på mig i en tävling hos shoppaholly där jag är en av finalisterna? :) Det skulle vara så snällt för jag vill så gärna vinna! Alla som röstar får en länkning hos mig när tävlingen är avslutad :)

Kram!

Nr 11 !



http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-elf.html#comment

Ha så kul!



Tycker du det är rätt att grisar ska plågas som dem gör bara för att vi ska få kött på bordet? Att tre miljoner grisar dör varenda år, Dvs var 10 sekund dör en gris. Att man spärrar in grisarna så dem knappt kan röra sig... De ligger döda medens deras syskon kliver över dem. Enda gången dem ser solljuset är när de är påväg till slakteriet... Var gärna med och prata om detta i mitt senaste inlägg.

jodu!

sv: ha det så underbart! börjar fan på torsdag jag... (n)

Jadå:)



Ha det så bra!:D

Kan pengar köpa lycka? Skriv din åsikt i mitt nya Debatt - tyck till inlägg!!

Tack på förhand :)

Hoppas att du har det bra :)

allt är bara bra =)gjort idag då?

hej :D

fråga gärna en fråga i min frågestund :)

om du inte gillar sånhär reklam så är det bara att ta bort kommentaren :)

Ha en skön paus o skoj i skärgår'n...

Det är inte fel med en blogg paous måste jag säga! Nu är min .se uppe så vi ses där när du är tillbaka !!

Det låter inte helt fel! Hoppas du får en bra semester :)

hej!

Intresserad av nagelförlängning?

titta gärna in på min blogg har ett nagelerbjudande till mina läsare :)

sv: okej, det var många syskon!! :o

sv; Okej!Jo, det är bra:)



Ha de så kul:)

vad mysigt, ha det så roligt!! :)

sv; så lite såå:)<3



hoppas du har det roligt i sthlm!:)

ha det så trevligt söta du! :D

vad gör du?

Börjar du skolan den 23e ?:P

Hoppas att det är roligt där! =)

härligt!:D vår skola har redat börjat ;)

När börjar du skolan? :D

Varför mobbar man folk? Hur börjar en person känna sig mobbad? Tyck till med din åsikt i mitt nya debatt inlägg!

Tack på förhand :)

sv: åh hihi, jag trodde först att det var DU som spelade(A) Det hade ju varit lite kul... hihi:)♥

jo precis! allt bra med dig? :)

SV: tusen tack! =)

sv: gör så :D

hihi ja:d

vad gör dudå?:)<3

varför finns reklam? är den alltid bra eller finns det något dåligt med reklam? tyck till med din åsikt!

Tack på förhand :)

hej,fin blogg.

allt bra med dig? :)

Ojj vad fin blogg! :))

MELIKE!

hejsan, är allt bra ? :D

okej=)

sv. allt bra idag+ :)

Ha så bra du med :)

Jag har skapat en ny blogg nu, den förra hette www.amaandaa.webblogg.se och nu heter den www.fotomanda.blogg.se, snälla lägg till den på bloglovin :=)

KRAM!

HA det så kul! :D

DU ÄR MER ÄN SAKNAD GUMMAN! love you

åh vad skönt, avis ju!

Ta gärna en titt i på mitt inlägg "Guess who?" och gissa vilka kändisar jag lagt upp bilder på från deras barndom! :)

svar: okej! =)

Var gärna med i tävlingen "Vilken ska bort" på min blogg, alla som gissar rätt vinner en länkning! =) Lycka till! =)

Har varit bortrest och ja.. Svarar på alla kommentarer nu! Bättre sent än aldrig.



svar: ja, jag tänkte faktiskt köpa en sån halsduk ;o

Hoppas att du får det kul :)

Trevlig paus pöss Girly

Åh, vad roligt! Hoppas du har det super!

Tror du att du kan skicka bilder till min mail på din kamera så jag får se hur den ser ut irl? skulle verkligen uppskatta de:) för funderar på att köpa en:)

hej !



är allt bra med dig idag då? :)



Kram my =)

Hejsan svejsan

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :) NUMMER 3



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

Vad ska du packa till då? :)

nä, ska inte göra så mycket. Mest sitta hemma med min söndagsångerst!

hej vännen! Allt bra med dig?

Kram

sv; nu är jag tbx efter en veckas bloggpaus :)























Follow my on Bloglovin







Trackback