dagen fråga är..


mitt svar:
pappa, läser den när jag säger till att han ska in och kolla en bild eller något. (men det är sällan) sen vet inte jag om han läser den ut över, mamma har jag lite sämre koll. men jag tror inte alls att hon läser den nästan som pappa kolla mina bilder jag har tagit. sen finns det några syskon och släkt som läser den, och det är alltid roligt.

för mig är det svårt att hålla min blogg stängd för mina föräldrar efter som jag jämt pratar om den. och att jag ligger på listan och allt sånt.

eran tur att svar på frågan.

Kommentarer

Sv: Jag loggade precis ut, men jag ger dig min msn senare, ska stänga av datorn nu :D

hihh gissa kändisen http://jasmineisabel.blogg.se

mina föräldrar läser INTE min blogg.. hehe .. ^^ sj?

mina föräldrar läser inte våran blogg :D haha, anser det är bra tycker jag! (a)

sv: hah, jag förstår. Good Point.



Mina föräldrar läser inte min blogg hah:D Har sagt till mamma att jag har en, men hon vet inte vad den heter så hah:D

SVAR; haha :)

min mamma läser min blogg O.o, visste inte ens förrän någon dag sen :p

Ibland

Svar: Jag lyssnar på musik :D

Haha, pappa läser varje dag, men inte mamma :). Sen läser mormor med, haha.



sv; Aww, tack!

Min mamma läser/tittar bilder på min blogg! Hon visade den till och med för hennes jobbarkomisar...haha

:)

Nej, men mina två syrror gör det, eller ena kollar in ibland och den andra läser varje dag tror jag :)



Svar: Kul att du är med och lycka till! :)

så är det för mig med ungefär, :) hur är det idag?

Sv: yää :)

Japp min mamma gör de :P



Sv: Silly Bands är gummi armband som är i form av olika figurer

Nej, jag har sagt att jag inte vill att de ska göra det så de gör inte det. :)



sv. heeh tack..xD

pappa läser inte den, vet bara att jag ha den:)

mamma läser väldigt sällan, kolla väl till den någon gång ibland:D

sv: allt är bra här med:D<3

Mina föräldrar tittar in ibland, men läser inte regelbundet.

haha okej ;)

ja det gör dom:)

min pappa brukar också läsa min blogg ;D

okejj, men tack ändå!



vad gör jag för fel när de inte går att kommentera de, haha :O jag vet hur man fixar de, men jag vet inte va jag gör för fel innan :P

skulle mina föräldrar läsa min blogg skulle jag byta adress direkt xD

Svar: Javisst :)



Förresten, meddelar när jag har utsett en vinnare och det sker imorgon nångång :)

SVAR; själv då? :)

Har inga :D

jag har ingen aning ;o tror inte det^^

det är bra :)

Startat en tävling som alla får vara med och tävla på!

Ni ska skriva att ni är med och ni får skriva hur många gånger ni vill!

Dom 5 som har skrivit mest gånger att dom är med blir finalister och sen ska ni andra rösta på dem och finalisterna får rösta på sig själva bara en gång! Endast en röst per IP-adress!

Jag väljer ut finalisterna - 4 augusti!



PRIS: LÄNKNING!

haha aa, xD gillar inte att dom lägger sig i i allting! pappa kanske skulle få läsa men icke mamma, hon är så nojjig

båda mina föräldrar läser min :)

sjukt snygga!

sv; haha, eller hur ;D.

sv : nu ska jag ut och läsa en tidning ! :D



inte mina föreldrar men min moster gör de.. helst vill jag inte de ;) heh

Min mamma läste min förr, men tror inte hon gör de längre :]

men lungt :) <3

SVAR; hahaha jaha oj xDD

jag ska börja göra de, så de inte alltid blir sådär , hahah ;)



kram

Ja ;D d eju inet så att ja kan göra ngt åt de ;D

Sv: Jag har dig också, men det syns inte att du inte är inne :O

Är du inne på msn eller ebuddy? Tänkte om det kanske bara gick att adda från msn...

nej det gör de inte..

sv; min mamma läser min blogg varje dag, pappa kanske kollar ibland om han står brevid mamma :)

Sv: ja de e de, hur e de själv? :]

oj svarade fel person med fel fråga. Jag skriver inget spc privat i min blogg så ja bryr mig inte så mycket om hon läser den eller inte :]

svar: Vad händer i veckan då?

hela min familj läser min blogg haha xd

Dom läser den inte varje dag, men ibland så tittar dom in :) Men båda vet att jag har blogg i alla fall men det är mest mamma som läser :P



väldigt fin blogg du har! ♥

SVAR; haha ja :D

min mamma & pappa vet att jag bloggar å så , och mamma har väll kollat den nån gång, inte pappa.. men jag tycker de är skönt att dom inte läser precis allt jag skriver ;)

Ja min mamma läser nästan alltid min blogg, vilket kanske inte är det bästa (ibland)

Har du haft en bra sommar vännen? kram

hehe jo..xD



alltså jag har aldrig haft så kul i att redigera bilder som jag haft idag! :O

sv: jepps! :)

okidoki.

sv; Mina föräldrar läser min :/ Jo det är bra, gjort idag? :D

yes :D

sv; Aw, tack!

Svar: Mm :)

Jo dom läser min blogg :) , i alla fall min mamma ♥pappa brukar titta in då och då :P

sv: Men det är ju bra! Jag skulle också tagit tag i det men orkar verkligen inte!

sv; jajjemän =)

min mama läser nog min blogg:D

SVAR; =)

jo med d e ba o kämpa på :)

SVAR: yes ;)

hehe :)

Min mamma läser min. Jag har flyttat till Spanien o bor där så hon tyckeer de är lite kul att se vad som händer här på dagarna :)

sv; hehe aa =) men tyvärr har det varit skit väder nu ett tag så man börjar blekna =/

Nä :)

hehe jo.. :P

ska kolla lite på 2 ½ män nu tror jag nog..^^

sv; Tack så mycket! Själv tycker jag att det blev lite väl mörkt, haha.

Tack så mycket :D



Svar till dagens fråga: Ja min mamma läser min blogg :)

sv.ok!:D

sv: jepp :)

mina föreldrar läser min blogg när jag väl bloggar. just nu har jag bloggpaus p.g att min dator är sönder.

(:

svar: yes, händer det något trevligt idag annars då? :)

ska bara lägga upp ett inlägg till och sedan blir det 2 ½ män! :D

haha ja!mina föräldrar älskar att läsa min blogg, det är både postitivt och negativt, ganska jobbigt ibland också, när man måste stå tills svar för saker ;)

Grattis till 7e platsen på mest aktiva listan! :D



Kolla gärna in min nya blogg!



//KittysCloset.blogg.se

yes det gör dom, till o med mormor ;D

sv; Ja, emn det brukar det göra när man tvättat det några gånger tror jag :). Det gjorde det i alla fall sist jag hae brunt hår :).

Sv: om du går inte på kategorier och sedan work så finns det lite där sålänge :P

mina föräldrar kollar ibland :D

sv: ja, min lillebror spillde mjölk på datorn, och sen gick det inte att starta den igen ...

vad har man syskon till?!

aa :)



min pappa brukar gå in o kolla ibland, men mamma använder knappt datan så hon är aldrig inne på den x)

Ja mina föräldrar brukar läsa min blogg. Har till och med en grupp på facebook som heter "Tinas Blogg"



Kramis

nej det gör dem inte.. gör dina det?

haha amen så känner jag med, min pappa liksom låter mmig göra saker och ting, som inte mamma låter mig göra.



men jobbigt med syster som tjallar xd

sv; men du, jag tror han äe ledsen som åkte, & ville inte säga hejdå eller nåt.

aa :P <3333

sv; ok, bada:)

fiin blogg :D



jah fick reda pååh IDAG att mamma läste miin blogg, hon ringde oh sa te meij att hon hittat min blogg. fattar inte hur hon kunde hitta just min aw alla som finns :o

känns lite pinsamt eftersom jah berättat såå mkt i bloggen, oh snakkat skit om henne iden. Såå nuh har hon fått reda pååh ganske mkt om meij som hon inte wisste innan :o <3

Min pappa gör ;)

*japp både min mamma och pappa :) mamma läser den rätt så ofta, pappa lite mindre, men senast idag var han inne! :D*



P.s Var gärna med i tävlingen på min blogg!

eller; om du löser rebusen som finns i slutet av mitt senaste inlägg så får du en länk! (länk till tävlingen finns också i det inlägget):D

Jag tror att mina föräldrar vet om min blogg, men har ingen aning om dem läser den :) Vill inte fråga heller eftersom de då kanske börjar läsa den och vill inte att de ska de ;)

japp mina föräldrar läser min blogg!



hur är det att bo på Gotland? kram

min mamma läser nog rätt ofta, haha :D

Det hoppas jag inte att dom gör ;P

ibland om jag visar den, men det är inte ofta. annars hoppas jag att dem inte läser den:$ hur fixar man en snygg design<3??kram:)

mina föräldrar kollar ibland på min blogg

ibland om jag visar den, men det är inte ofta. annars hoppas jag att dem inte läser den:$ hur fixar man en snygg design<3??kram:)

Min mamma läser min blogg lite då och då, hon kolla på min bilder som jag har tagit.. :)



Läser dina föräldrar din blogg?

hej! supersötblogg. min mamma läser min blogg dagligen och pappa när jag visar :)

SVAR: haha ;)

Har hänt någon gång men det är inte ofta.

Jättefin och härlig blogg du har.



Lust att följas via bloglovin?

Kram

ja.. min mor läser faktiskt min blogg. :)

Nej, men jag tror inte de vet heller vad den heter haha. ;d

Min mamma läser min blogg varje dag. Hon har blivit helt frälst över bloggvärlden. Dessvärre kan hon knappt hantera en dator :P

min mamma läser min blogg ibland. Kan tycka det är jobbigt att veta att hon läser, jag kan inte skriva om allt jag vill skriva om och så. Skrev mycket privata saker förut, mina känslor, som är okej att vem som helst vet, men inte mina föreldrar! då ska dom hålla på och prata om det och så. Fast något riktigt läskigt var att min lärare i min förra skola läste min blogg!

Min pappa läser inte, mamma har jag ingen koll på. Vet att min moster och min kusin läser den då och då ;)

Som tur är vet inte mamma och pappa vad jag har för blogg-adress, så nej :)

mamma följer min blogg :D men jag vet inte om pappa gör det :/

Precis samma för mig! Säger också till pappa att han ska kolla. Men vill ju visa hur duktig man är.;D

jag hade en blogg förut där jsg bloggade väldigt mycket om hur jag mådde (och det var inte bra), ångest , självskadebeteende med mera.'

mamma hittade den och blev förstörd..hon grät hela tiden























Follow my on Bloglovin







Trackback