dagens fråga om skolan/jobbet



Godmorgon, har ni sovit gott? inatt sov jag bättre än igår, skönt. men om jag mår bättre än igår vet jag inte, det gör jätte ont i halsen. men idag ska jag se till att äta halstabletter, och se om det hjälper. och dricka dubbelt så mycket te som igår. tror jag inte orkar jobba idag, därimot regnar det just nu. så då behöver nog inte jag jobba ändå. jag är verkligen jätte glad att min bror och hans tjej ställer upp så mycket för mig, ser till att jag mår bra och allt sånt.

mitt svar på frågan:
jag är inte helt säker, men vi börjar den 24 iskolan. men jag är ändå helt säker på att vi börjar då, efter som det är vad alla säger. jag vet inte om jag tycker det ska bli roligt, eller jo det kommer bli roligt när man lärt känna alla. men sjukt läskigt och veta vart man ska ta vägen..

Kommentarer

Börjar om 2 veckor tror jag. :P haha

Jag längtar. ;)



När börjar du? längtar du?

den 23 :)

jag behöver hjälp. nude eller orange? vad låter bäst i dina öron eller vad ser bäst ut i dina ögon. det är nagellack vi pratar om :)

16:e



allt bra med dig?:)

Då börjar vi samtidigt, jag vaknade också upp med halsont - inte OK!

jag ska precis sätta mig och redigera bilder, du själv? :)

24 Augusti, dagen efter min födlesedag ;)

ANMÄL DEJ GÄRNA TILL VECKANS BLOGG! VAD HAR DU ATT FÖRLORA? DU HAR BARA NÅT ATT VINNA ;)

Jag börjar den 23e..

Har lagt upp svaren från frågestunden:) så kika gärna in!

Tack så mkt! kramar

Allt bra?:D

SV; tack så mkt, vad glad jag blir!(A)

jag börjar 19 augusti :)



sv: så lite så :) åh tack!

Jo,mår bara bra. Krya på dig<3

SV; haha, smart! (;

aha okej :/

sv: krya på dej!

det e bara bra med mig :)

<3

sv' okej. jag kan inte bestämma mig. hihih. allt bra?

vgd?=)

jaha okej, jobbade på på mingolfsgrejj? :D

vart går du i skolan då? :]

Jag börjar runt 20:onde Augusti.

nja, ska bli kul att träffa vännerna.



sv; :)

Gomorron :D allt bra?

Sv: Okejokej! Jorå, min tisdag har varit helt fantastisk! (:

:D

inget spec...vet du ett sätt som jag kan få mera besökare på?

jaha okej så tråkigt! :/

SV: Ja det är lite jobbigt.. Men nu börjar jag bli bättre! :D Vad gör du idag? :)

Gå in på våran blogg du kommer inte ångra dig :D



Sej till så kan vi följa varandra på bloglovin :D



Hade bäst!:D



FIN BLOGG! :D

vi börjar den 25 och ja det tycker ajg:D

vad ska du hitta på idag då ?

själv ska jag bowla med brudarna & bara ha det allmänt bäst,

hela dagen med mina bästaste brudar.

haha, okej :)

tack så mycke!

Fin blogg!

börjar jobba åpå måndag :)

auuw tack hjärtat:)<3

Åh vad jobbigt :( vad för sjuk?

ja verkligen! :)

Hoppas du blir bättre<3

Jag börjar skolan den 23de, men då är jag i Grekland så konner hem den 25de och börjar i skolan den 26 ist tycker det ska bli roligt att träffa alla igen sen är de ju sista året :) allt bra med dej idag ?:) kram

lite trist

det är jobbigt nog :P jag har också loite smått ont i halsen! =/

så roligt att höra! Några kanske kommer redan ikväll ;D

hejhej :D allt bra ?



jag börjar skolan den 23 augusti när börjar du ? =)

yes :-)

Sv: :-)

Jag börjar den 19:onde. Det kommer bli skitkul, första året på gymnasiet nu ju! :)

själv?

Du med!!<3

Jag tycker att det ska bli jätte roligt att börja skolan;)



Sv; :)

Göra idag då?

hej!

gördu ? :D

Härligt!:D

Jag har semester i 3 veckor sen börjar jag jobba igen =)

sv; varsegod! :)

haha tack detsamma!

haha yes :D

Vad bra!! :)

Vad ska du göra idag då? :D

Härligt! :) ha en bra dag!

okej :) hur hammnade du på aktivlistan som ?

Skönt :) samma här :p

okej, väntar på niqie:D

SV; varsågod :) ska du göra nåt roligt idag då? ;)

åh, länge dit!

jag börjar den 18:e, känner mig redan lite småstressad, trots att jag gilalr skolan :D men längre somamrlov skulle ju inte sitta fel, haha :D

Sv: Tack snälla du!!!

Ha en grym dag!

:D

sv: tråkigt att vara sjukt ju :( krya på dej, men mig är det bara bra :)

jag börjar den 23. :)

Börjar nog den 23 augusti! allt bra annars? :)

SVAR: sov du gott? :)

nej usch jag vill inte jobba ^^

jag börjar den 18:e

jag tycker det ska bli lite kul, eftersom att jag går frisörlinje o mina frisörlektioner tycker jag är roliga. dock vill jag ha lite längre sommarlov först :)

Vilken klass börjar du? Jag börjar den 23:e och börjar i Åttan :D

Bra blogg, kram!!:D

okej, tack så mycket :)

kram

23 Augusti

Svar: Japp det var det!



Jag börjar den 19. Det ska bli kul och träffa vänner igen och komma in i alla rutiner!

jag har inte ens börjat min semester ännu, haha! jag längtar hur mkt som helst...

Börjar jobba på måndag igen :( Usch.!

17:e :) Det blir roligt att se kompisar som man inte sätt på heela sommaren ^^

Börjar den 20:e. Ska bli spännande!

sv: jag är nybliven student så inge mer skola för mig ;) har inte hittat något jobb än heller så.. ja jag får väl bara arbetslös :P

Jag börjar den 23. Eller ah det är upprop då.

Det ska bli spännande, ny skola och allt.

Kul att se när alla börjar:) önskar jag också kunde börja 23-25 men börjar redan den 16:e alltså om jag har kommit in i den skolan jag hoppats på hela sommaren:)

Vilken linje skulle du gå förresten? Media?

Jag började i dag. Men tycker faktiskt om min utbildning :)























Follow my on Bloglovin







Trackback