dom är mina, äntligen beställt dom

dom här har jag lagt upp förut, fast då fick ni se färgen rosa med. många undrade vart dom kommer från, dom kommer från ellos för 99:- riktigt billigt och bra, sen igår ringde mamma och frågade vilken färg jag ville ha. så det fick bli blå och lila, ska bli underbart att få dom. men dom kommer nog när jag är på möja en vecka. men jag ska ju ha dom i höst, så det är lungt.

godmorgon förresten, hoppas ni har sovit lika gott som jag har gjort. har just ätit frukost och ligger i sängen, och funderar vad jag ska hitta på idag. (det regnar så det finns inte så mycket att göra) jag som vill gå ut och ta lite kort, men vill ha någon som ställer upp. får nog ta det sen när solen kommer fram. (någon annan dag) annars blir det bara att ta det lungt..

vad ska ni göra idag?
vill ni veta om min helg, läs inlägget under.

Kommentarer

sv: Ah :D

snygga :)

åh, såna är såå fina! :D

kram♥

sv: usch då! krya på dig =) jodå allt är bra här!

Haha nej :D

fina!

fina dom var!



sv: ska färga håret idag, det är allt jag vet :)

haha, nej jag märkte det! :D

sv: Ah men de ska bli kul! :D

När börjar du?

Supermysigt med sånna gosiga halsdukar på hösten och vintern :)



SV: Jaså, varför var inte helgen bra då? :(

sv: Jag börjar den 23 :D

Ja :D

;)

brabra!

mysiga sjalar :)♥

SV: uscha, det är aldrig kul att bråka! :(



Själv sitter jag och väntar på att få höra att löjtnanten ska ha letat upp Andreas och sagt att han får åka hem och ge honom en tid, allting går sååå långsamt...

samma här :)

nej, vi hade det när vi var små, jag typ trodde det var golf så attt :)

välkommen tillbaka! :D



aha, så du har beställt dem nu... ;-)

gör dudå

hehe, de är ju faktiskt fina. :)

bra ! :D♥

ne inte mycket ;:)=

tack! :)♥

jag gillaren med!

Haha jaa :D

neh de är regn :( sj då?

Ja, verkligen :D

känns som att sommatren är över nu :(

allt bra med dig då? :)

å! vad mysigt!

tack!

Jodå, allt är bara finfint = )

Händer idag ? = )

SV; Jaa :D

fina:) måste också köpa nya:)

fin blogg:)

hehe ja

De där är fina :)



sv: Så lite så :p

så fina! :)

svar. hehe aha okej, kul!

ja mkt mkt söt.

va kul att du beställde dom ;) du ville ju sågärna ha dom kändes de som ;)



sv: så de blir jobbigt :(

Visst här hon! Är allt bra med dig idag, efter denna vecka då jag inte varit hemma oså? :)

Haha Vad görs? <3

Snygga

vad gör du nu då? =)

supper:d

Det är bra det ;D

hej kolla in min blogg och rösta på min sko snälla

SVAR: vad bra!! :d

jag ska köpa en vit ja! :)

snygga! :)

japp :) ska du hitta på idag då?♥

Vsg :D

allt är bara bra. Krya på dig!

re: haha ja :D



Tyckte den blå var finast ^^

åh, dom såg mysiga ut! :)

Tack för dina röster :)

sv; Tack. jo det e mkt bra här :)

Vill du vara med och tävla i veckansblogg tävlingen hos mig? sista chansen nu, finalisterna dras inatt. Skulle vara hur kul som helst om du var med :) Det är hur simpelt som helst! läs här: http://emmanord.blogg.se/2010/august/ang-tavlingen.html Där har vi anmälningsinlägget, kram :) förlåt om du ej gillar såna här kommentarer!

Supersnygga, snart är det höst ;D

vad gör du? :)

sv: hah mjo, det räcker nog(A) haha:D ♥

sv: okej :) jag ska till tandläkarn snart. ska kolla om jag ska få tandställning :(

sv: Det äe bra med mej med :D <3

vaa? :$♥

vill också ha!

ser mysiga ut :)

SV: Nej, att tiden går långsamt är segt, dessutom verkar jag inte ens kunna få svar just nu så det suger ännu mer...



Hoppas det löser sig :D

tack :)

väldigt kul för dig :) kramm

Svar: yes :D

snygga :)

härligt

sv: Okej :) Hur har din dag varit hittils?

Åh, gryymt snyggt! Dom är så himla mysiga också :)

samma här :) ska duscha.

får nog göra det men jag vill nog ha en vit :)

hade du en bra helg

hur är det med dig? :)

sv ; japp.. vad ska du hitta på idag då ? :)

Fin blogg.

sv: okej, va tråkigt. men tack ändå :) kram

regnar de hos dig? var bara tvungen att fråga :P

mysiga :)

ok, fanns dem i många färger? ;D

dom där är så snygga;D

Gör du idag?:)<3

btw; de är jätte fina! :))



SV. hihi jadå :)

Vad har du för planer denna vecka?:D

ja absolut

jag gillar din header!

sjukt snygga ju! :)

göra ikväll? :)

Åh, sånadär är sjukt snygga! :D

De var snygga! Finns de i annan färg? allt bra?

Dem är för jäkla snygga! Skitstora är dem också ;P Ska bli så härligt i höst när jag kan använda min ;D

dom ser grymt härliga ut!

Dom är snygga :)

svar: är sjukt avundsjuk haha :(

Okej härligt, jorå det är bra:)



Snygga!

åhh , en sån vill jag också mysa runt med nu när hösten kommer :)

gud vilka mysiga!

Åhhh vilka härliga färger på dem!! :D Bra kööp :) Fina bilder tar du också. =))

underbara halsdukar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback