en låt till alla bloggare, men ingen tar åt sig?



HAHAHAH, ALLA BLOGGARE MÅSTE HÖRA DEN HELT SJUKT!

igår visade min lillebror mig låten. och jag var bara tvungen att visa er låten, det blir ett tråkigt inlägg just nu. men jag kände bara att ni kunde får höra den. (kanske är efter)

jag tycker det är inte fel på oss, för han behöver inte läsa våra bloggar. eller alla andra som gör det, det är bara dom som lider av det. och lägger ner så mycker energi på att störa sig vad vi gör. plus att han gör bort sig genom att låta. istället kan han ta och skriva det, vad tycker ni om detta?

nu ska jag ta och fixa mig lite.

Kommentarer

sv; Jo det är bra med mej :) händer idag då? :D

Sv. haha tack så mycket! :D



Undrar lite saker om din meny.. Om du ser på min meny så är det understreck där det står typ: "Allmänt" "Foto" "Min vardag" o.s.v. Vet du hur man tar bort de strecken? =)

Och i din meny så har du delat upp exempel "Arkiv" "Kategorier" , det är ett litet mellanrum mellan varje.. hur gör man det? =) Fattar om du inte orkar svara haha.. men tyckte din meny var så himla fin!

Haha, störd låt! :P

haha så dåålig låt :P

samma :)

SVAR: japp :)

sv: åh men tack så mycket :D detsamma!

sv; Jag ska bara ta det lugnt :)

sv; haha okey x'D

borde prova nångång,

hehe , du är " :D

Sv: höhö.

Alla har ju rätt att tycka vad de vill men bara för det behöver man ju inte trycka ner folk...



SV: :D

SVAR: Haha, jag skrattar bara åt den dära låten, " det är så pinsamt att höra er, blablabla" haha, det är pinsamt och höra hans låt! Plus, vi ska inte sluta blogga, han ska sluta sjunga!

Sv. gud, det skulle vara jättesnällt :D adda: [email protected]

:)

Jo det är bara bra :)

SVAR: näe? :P

vem orkar spendera tid på sånt? ^^

ja :)

varsågod ;)

Sv: Haha, ah, så får jag väl se om det dyker upp nåt bud på den eller inte :D

mjae, tycker sången är dålig och musiken för simpel.. ingen hit direkt :)

hhahhaa så dlig

Yes :)

Händer idag då?

Åh, får lyssna när ja kommit hem, har inget ljud på datorn @ work :(

sv: Okej, vad är de för skolan då ?

Jag ska börja på gymnasiet. Jag gick iv ett år men nu har jag äntligen kommit in på de jag vill gå. Hantverk inriktning make-up artist och hår stylist. :D

aja, jag ska inte spendera tid på att kritisera hnm heller :P

SVAR: jaha, tack, fattade det efter jag skicka kommentaren.! Tack:D

sv: händer idag då?:)

hahaha bra låt xD

men vilken låt :o

han borde testa själv:D

haha låten :P

sv: Ah det är jag, har nyss fyllt 17 :D

japp det tycker jag :D

ok, hälsa och gratta! :)

nej , verkligen inte?!:)

jag råkade skriva fel adress

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram bitte

Hej skriver för att du har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

vilken töntig låt :o

sv: okej, fyller han år? :D

jag ska till Birsta med några :)

SVAR: japp!



den dära killen mejlade försten mig och sa att jag skulle lägga upp den i min blogg!

Allt bra idag? :)

Trevligt :)

Ska greja lite här hemma :)

Sv: :-)

sv: aaw :} jag med!

hur mås det idag då? :)

haha jag tycker det bara är för roligt att dom lägger tid på bloggare och tror att dom ska bli ner tryckta på grund av den låten. själv tar jag inte åt mig över huvud taget tycker bara det är lite roligt att dom tar sin tid till oss när dom inte tycker om oss ? :) Fast jag tror bara dom är avundsjuka för att vi blir populära och får uppmärksamhet och inte dom ;)

haha^^

sv: Okejj, så du är också 93:a? :D

jaha, gör du idag då? :)

Sv: Åh, tack så mycket! :D



Jag hade en glasskiva från en gammal ram och under den hade jag ett vitt papper. Som bakgrund mot väggen hade jag också ett helt vanligt vitt papper, och sen ett glas med vatten, ett hallon och en vattenkanna med vatten, så hällde jag vattnet mot glaset (men missade! HAHA) och knäppte samtidigt, lite lurigt med efter ett tag går det lite lättare, även fast jag inte träffade glaset en enda gång, men det var kanske ltie det som gjorde det snyggt :D



Jag var i badrummet när jag gjorde det också, för det blir ganska blött när man håller på, haha!

sv: ska jobba vid fyra och innan det blir det lugnt :) självdå?

Svar: tack :)

SVAR: haha aa!

sv: är kubbvm i Fide i helgen? :D Haha vet inte vart det är men kanske kommer om jag inte har nått annat att göra :P

sv: Härligt :D

sv: härligt :} jo jag mår finfint! <3

svara på frågan i bloggen? (a)

Hej!

Vad har du gjort idag då? :)



Kram

SVAR: kanske!:D

sv: okej roligt :D

sv: vet typ inte vart nått ligger här men jag ska åka till slite på söndag så jag vet inte :) ska du på kubbvm?

hehe vad händer idag då? :D

Sv: Ja, det tycker jag! :D Jättekul är det! Fast lite knepigt ;)<3

haha ;)

omogen grabb(a).

haha wiihoo :D

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Jaha , fyllar han år eller? :)

SV: Shoppa är dagens plan! :) Nu när hösten är på g kommer det in så mycket fint i affärerna! :)

Kram

hahaha klockren låt.

haha :)

svar: vi är så jäkla mycket bättre än honom :)

hahah! ♥

ok, kuligt ^^

Haha, låten var ju typ SÄÄMST :D <3

haha är det bara jag som inte ens hör vad han sjunger? :O

sjukt dålig är den. xp

men nej vad töntigt o göra en låt om det! det är ju han som inte har ngt liv ;P haha

Hahaha, att de orkar lägga ner tid på att göra en sån här låt























Follow my on Bloglovin







Trackback