en månad och ett år ;o


kamera: canon eos 500d

tänk vad tiden går snabbt, och precis om en månad fyller jag 17 år. sen är det bara ett år kva tills jag blir 18, det är helt sjukt vad tiden går snabbt. kändes just som man fyllde 15 år, men det var ju snart två år sen. kanske se till att börja önska sig något, hmm vad vill jag ha när jag fyller år? kanske ett stativ eller något sånt, det önskar jag mig nog. men jag har ett tag att tänka på vad jag vill ha. och innan där får man min lön, så nu är det bara att använda upp pengarna till kläder.

sitter och lyssnar på musik, och fixar bilder. och nu kanske man ska ta och hoppa in i duschen, så slipper man göra det tidigt imorgon. för jag ska upp rätt tidigt imorgon om jag ska upp och planera lite om möja med dom andra ledarna.

Kommentarer

Okaj nej jag gör inget alls :P<3

tack :)

Svar: göra imorgon då :)?

naww, va söööt bild! :D

Fina bilder:)

vart i kista :) shoppat lite XD :D

Japp :)

Mår du bra?

Yeep :D

ja! :)

sv: oki ^^



Tack du är också söt :)

;)

:)

Svar: okej vad kul :) vet inte riktigt..chilla tror jag och ladda för eventuellt ung08 imorgon :)

ellerhur :D

grattis i förskott =)

sv: hihi <3

Då säger jag grattis i förskott då :)

grattis i förskott :P

Okej:)

Grattis om en månad!



SV; bra:)

Svar: får hoppas på det ;)

sv; mkt gott ;D

Jag mår toppen :D

SVAR så lite så :)

Sv; var så lite så :)

händer ikväll då? :D önskar dig en mysig måndag kväll :)

<3

Det låter toppen!

Det är helt okej med mig! Har du haft en bra sommar?

Grattis i förskott sötnos! :D

sv; haha, jajuste! :)<3

göres? :)

Tack :D fin bild <3

Sv. Målade just naglarna :D

varse :)<3

sv: Kollar typ på tv ^^ sj? <3

Tack :D

och varsågod.

Vilken färg gillar du mest från H&M?

Söt katt<3

Om jag skaffa en ny, fräsch blogg, kommer du att följa den istället? :) Vet inte ännu om jag ska skaffa en.. ^^



Det var bara en tanke som slå mig helt plötsligt.. Hihi ;)

Grattis i förskott då!

Svar: jo det blir det nog. Ja tack! Alla bilder som är från Båstad är fina..:)

Jaa :D

Hur mår du? <3

haha okej :) aldrig haft lila tror jag ;D

hej, allt bra? :)

okej ;) grattis i förskott! xd

så lite så.

måste jag testa :)

svarar på kommentarer och funderar på om jag ska redigera fler bilder eller om jag ska packa ner kameran. :P



TACKAR! :D Det betyder mycket för att komma från typ en av de bästa fotobloggar jag vet! xD

absolut :D

Sv; jo den är ju det :)

SV: Hehe, jag med! ;D Nästan iaf... Det känns som att sommaren försvann liite för fort bara!

Mm:D

varsågod :)

Hihi tack men nej.. ;) Det var en som snodde bilder..

jag funderar på att köpa en skinnjacka nu i höst.. frågan är nu vilken färg och modell. vad tycker du är snyggast? :)

sv; Härligt, jo det är kanonbra med mig! :)

hahah, fan va coolt att bli 18, även om de då var 1 år kvar, men ändå ;)

Kul att du snart fyller år sötnos:D



sv: asså den kakan min bror bakade var verkligen amazing:O

Grattis i förskott :)

Nämen grattis tjejen!!!!!!

fyller du år 16 ? i så fall samma dag som mej :D

btw, grattis :D

aw :D

hallå.. vilken skola börjar du på? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback