första dagen avklarad

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Elin (inte någon släkt, eller syskon till mig)
kamera: canon 500d

nu är jag hemma från första skoldagen, med en helt ny skola och andra människor. först samlades alla vid flaggstången, och då pratade rektorn ett tag. sen fick vi träffa våran klass, och pratade lite om dom här åren som kommer. och det jag fick höra idag, låter riktigt roligt vi ska göra massvis med roliga saker och ha det bra. sen åt vi mat, och efter maten var ingen blyg för att prata eller något sånt. så tänkte jag iaf, men andra kanske tänker något annat sätt.

men dagen var bra, våran klass är helt okej. och vi kommer känna varandra jätte bra snart, fast jag vill inte känna alla i min klass. kom med någon jag inte gillar så mycket, men ska inte nämna några namn. men jag har fått ett väldigt dåligt intryck på dom. men det blir nog bra, nu är skolan igång. fast vi är redan lediga imorgon.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Härligt :) Jo det är bara bra med mig :) Försöker hänga med i allt nytt som har med skolan att göra bara -:P

- njaa,fryser lite men annars;d

Sv: vadå ''mm ;)''?

- men nu är det lite bättre:D<3

Sv: man kan ju inte bara svara mm på ett ok.

ja:]

nja det är sådär med mig.



göra ikväll då?

sv. så lite så :) jadå. hur har din dag varit själv?



aw, vilken duundersöt bild!

sv: okej, jag ska slappa :P

hur mår du idag? :)

sv. vem är hon? ^^ glömt va vi pratade om.



härligt!

Gör du idag då?

ska ta det lugnt :)

Hejsan! Jag har precis gjort en ny blogg och där finns det en kategori som heter "Gissa Kändis" så det gäller att man är först på att gissa rätt för då får man en länkning! Jag kommer köra "Gissa Kändis" varje dag. :) Hoppas du gissar :D

Det är toppen med mig:D

sv. jahaxd förstod inte att du pratade om henne.

hehe så söt hon var iaf =)

svar: det är bara bra med mig:)

hur var din dag?

kramar

svar: den var bra:)

kramar

Japp!

tråkigt att inse redan nu att man inte kommer att trivas med alla.

Hejsan ! Allt bra idag? :)

kramar

Hur känns det att börja skolan igen ? :)

Svar: tack :D

gud så himla söt bebis! :D



jo, min första dag är också avklarad & jag hade de väldigt bra !:D

jag har haft en jättebra dag! :D Vad går du för linje?

sv; varsågod! : )

Okej gött! :) jorå, de e bara bra med mej! :)



okej !:D har inte sett nått utav dom:P

Skolan ''/

Händer ikväll ? = )

Fin bild:)

Idag har min dag varit bra:)

Jag har precis delat ut de sista flyers inför budo och fitnessdagen..

Så på lördag får jag köpa produkter för 1000:- såå jäkla najs..

vad gör du själv?

Du hade rätt men tyvärr så svarade en rätt före dig men kika in imorgon för då ska jag och köra "Gissa Kändis" :D



Bilden är jättefin och gullig! Har du haft en bra dag hittils? :)

Gjort idag?:)

Svar: hehe :D

okej :)

svarar på kommentarer och lyssnar på musik just nu!



fin bild!

naww..söööööööött

sv: okeey<3

Bara skola? ska du inte göra något efter skolan? :)

jag har med skola, sen imon ska jag på vip kväll på ett ny öppnat max i stan ;) & sen ska jag ha mitt första träningspass efter sommaren på torsdag och på fredag är det fest hos en kompis!

sv; jo:D de få ja göra

varse :)

gjort idag?

sv: haha aha :)

- haha ojah:)!

söt bild:D

Härligt:)

Haha men det är skönt att sova! :D

åh vilken söt liten bebis!

aw vad söt! =)

Fin bild:)

Så lite så:D

haha :) söt bild.

sicken söt bild:D

guud vad söt :D

Sv: naw, vad gullig du är!

- så lite så:D

:) jag har precis blivit klar med att dela ut flyers inför fitnessdagen..sj?

Svar: fixar lite musiiiik :)

hade inte sagt nej till att sova nu, är väldigt trött. inte van att gå upp klockan 6 på morgonen ^^

sv; haha jasså vad har han sagt då ? :)

ja men de tyckte ja du gjorde rätt i , haha :D

sv: yes you are! haha:D Omg, är du LEDIG i morgon? wtf? Du började ju nyss, this is so unfare. ♥

SV: Okej va bra! Jupp allt är bra med mig men jag tror att jag börjar bli lite förkyld :/ Sj?

Väldigt fin bild! :)

hur är det med dig då?

sv: oki :D

naw vad söt ^^

FY VAD SÖT!

åh vad söt! =)

yes, riktigt bra dag! fin blogg :)

herregud vad fin bild! helt otrolig!



jag gillar oxo att fota, kolla min blogg :)

Sov gott och dröm sött =)

Kram

åh herregud så söt!

haha vilken söt bild :D

SÖT!!

Vilken sötnos:) älskar ögonen!

Nej men, vilken sötnos! :) Ha en toppen lördag, puss.

Söt bild! :)

SVAR. tuusen tack! :)



åh, så söt bild, älskar ögonen!

skitsöt bild

Allt bra?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback