fotograf hela dagen i skolan


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Moa Lindqvist
kamera: canon eos 500d

godmorgon alla läsare, har ni sovit gott? det har jag, och är laddad för en dag i skolan. och vi som ska leka idag, men det slipper jag. tur att man går media, för då kan man ta kort istället som lärarna kommer behöver eller lägga ur på hemsidan. det värsta jag vet är att leka, och där imot när man inte känner personerna. så det ska bli riktigt skönt att slippa det.

och sen kan jag hoppas att när jag kommer att min mobil har kommit som jag har köpt. har köpt en t707, gillar deras utseende. och jag har värdensbästa pappa, ska fixa mig sen till bussen.

ha en bra dag i skolan, jobet eller hemma

Kommentarer

godmorgon allt bra? :)

Sv; härligt, jag mår jättebra :) riktigt morgontrött bara :/

sv: haha (Y)

Sv; måste upp om en kvart senast iaf för måste fixa några grejjer sen blir det cykla 2.5 km till bussen och det är blöt ute och det är inget kul.

God morogn!

Allt bra?:)

sv: men idag ska den in på lagning :)

sv: danke:D<3

hoppas du får en bra dag :)

haha mys :)

SV; :)

Göra idag då?

God morgon:)

okej, kul att vara tillbaka?

tack

hihi ja :)

vilken fin bild :D

godmorgon:)



Sovit gott? Jag vaknade skit tidigt idag..helt trött:(



Ha en njas dag lah^^

Tack! :)

nja, det beror på hur man ser på det...

SV: Ingen orsak, tösan! :) Massa kramar.

allt bra? :)

cool bild kul att gå media

Fett häftig bild!

Allt bra idag?

kram

hehe okej ;)

Sv; härligt, här är det ganska dåligt väder :/

så härlig bild :)

Fin blogg!:D

sv: svarar kommentarer :)



ha en fin dag

/Shoppaholly

Hoppas du får en bra dag också! :D

Hej, saknar våra pratstunder :(

vilken härlig bild!

Svar: hehe :) härlig bild förresten! :D

Bara bra:)

ja det hade jag absolut :) hur har din start på veckan varit? :)

fin bild D:

händer idag ? =D

Sv: Det beror på hur stora bilder jag vill ha, och hur många det är, den så räknar jag bara ut hur stor den behöver vara! :)

nice bild! :*

cool bild :)

SV; Okej, jag med:)

Yes = )

hehe häftig bild :)

Svar: Tack. :D

men vad har du för dig då?:)

sv: hihi! gör du ?

Ja men precis, tyvärr har jag åkt på och blivit sjuk nu :( hoppas bara att de går över snabbt!

:)

SV: Samma här ,<3 bra sj dÅ?

Vilka skor väljer du? lyx eller budget? kolla in mitt inlägg!

SV; :)

SV: Härligt :)

sv: aha okej! typ snackar me folk på msn :)

vad gör du? :)

Allt bra?:)

ska och handla med en kompis nu :)

hihi :D

härlig bild :)

vad gör du?

ja visst är hon! :D

jag har precis ätit middag :)

Sv: Det beror ju på hur stort det ska bli, men om du lägger ihop dom och tar typ 1000 px, så beskär du dom sen i rätt storlek :)

Skola

Jo det är bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback