hem gjord stutio för små saker.

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

det här är en av bilderna som vi tog i min lilla hem gjorde studio. det är bara lite vit bakrund, och lite ljus på sakerna sen blir bilderna riktigt bra. snart ska vi ta och fixa lite mat här hemma vi min bror. och sen ska jag se till att få bort så jag kan svälja, det blev så efter ett tuggumi. gör super ont i halsen, vill inte bli sjuk nu snälla jag vill inte..

sen tänkte jag ta och tipsa er, jag hittat en super bra blogg som jag tycker ni ska kolla in. och jag kan inte länka er alla andra som vill bi länkade. det orkar inte jag, det är för många som vill bli länkade men jag är ledsen så snäll är jag inte. men den här bloggen har jag valt att jag vill länka så här kommer hon elsa [länk tills hennes blogg]

nu ska jag fixa mat, och sen prata med bästa emma ♥

Kommentarer

vilken fin blogg, designar du själv?

svar: jaaa.

vad gör du?

SV: Oh, tack så mycket! ♥



Jag gillar din supermycket också ;)

DU ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack TAck! :D

Så lite så:D

vad törstig jag blev plötsligt :o

Haha tufft!



hoppas din dag vart fin

/Shoppaholly

hehe okej ! :D

Jobbar du hela veckan?<3

vad gör du?

Gör du?:)<3

Ska du till Stockholm nått någon gång? Vi kanske få ta att ses då? :D

vilka coola burkar :o

svar: tittar på dawsons creek

sv; :D.

nej men han håller ju typ på med alla, & han äe aldrig seriös.

det var faktiskt riktigt kul! :D jag brukar ju i vanliga fall inte göra det.. :P

Hoppas du kommer upp någon gång , hade varit kul 1 =)

Nice! Do your best<3

sv: okej, :P

haft en bra måndag? :)

Nej jag sitter bara och tänker lite :)



själv då? :D haft en bra dag?

vilka roliga burkar! haa :)

sv: haha nej asså jag menade inte så ;);)

Du får ju höra av dig ifall det blir bra ! :)

Vad har du för dig?

sv; de äe de jag menar. säg de till han, haha eller kanske inte förresten. men han håller på med dom flesta.

kanon ju :D

sv :D

ska kolla teve :)

sv: men nu sak jag nog gå o drika ;D

tacktack! har du slutat med veckans blogg? :)

sv: haha, eller hur(A) Vilken är din favvo då? :P

Cool bild btw!♥

sv; joo ja fick kommentaren :). haha, visst. gör de ;)

Hej fin blogg :)

Tack så jätte mtycket Beatrice ! Du är verkligen guldvärd! <3<3<3



Jag ska svara på kommentarer =D

sv: back ;P

haha okej, jo för jag minns att jag var med några gånger :)

esbox :)

hehe okej ! :D skönt?

visst blir man!!!

Nu blev jag sugen på Sprite!

gör du annars då? :)

hahah ja precis

vart finns dom?^^

Haha ! =D

SVAR: hihi okej, :)

haha OHYEAH ! :D

hehe ok..xD ska lägga upp ett videoinlägg och svara på kommentarer tänkte jag.. P

jaha xd

sv: :D

Fanta äger (H)

Kööööööp!

Naw, tack hehe ! :D

Tjooo! :)

Nu har jag valt ut vinnaren till veckansblogg, kolla om det är du som vann! Om inte, så tack för att du var med och var gärna med nästa gång! :) KRAM!

Tack tack! :D



Nu blir jag sugen på cola! :D

Kolla mitt nya videoinlägg! xD

sv: haha ja :D

adå :) själv?

Härligt:D

sv: Okej, minst du länken? om du kan skicka? :D

glömde skiva namn där har du.

Nice ! Hoppas du får tag på dem!

fin blogg;))

tack du , vad händer imorgon då- söT?

Nu är jag hemma från Stockholm!

Hoppas allt är bra med dig :)

Snygga bilder :)

Hahah roligt med en hemmagjord studio :D



Du har en trevlig blogg, hoppas du får en minst lika trevlig kväll :)

Lycka till på jobbet imorgon<3

sv: varsegod:)

Nice med en liten fotostudio , kan inte du ta ett par ' behind the scenes ' bilder på den? :D

kompis , elsa svensson , du vet hon du har skrivit om ? :D

;))

sv jaha okej! :)

kul! :)

tackar sötnos!:P eller vad man säger..xD

För all del:D<3

sv: nja inte mkt (a) sj?:D

sv: haha :D

Aa okej :) tack!

naw va söta små läskar :D



haha jo typ, men de är mysigt när man fryser! :D♥

Det enda som var drygt med bilderna var, att jag blev så sugen på cola ;) haha XD

SVAR: aa :)

vad gör du annars?

haha^^

hihi:)

hehe ok..xD

nu ska jag fixa fler bilder.. :P det går bra det här för mig då! xD

Vad tycker du om rött läppstift?

Vilken fin blogg du har! :)

Aw va sött :)



Sv: naw tack detsamma gumman

<3

Sv: det ska jag nog se till :)



Okej då får jag åtgärda felet :)

Sv: härligt (:

det är bra med mig med

jätte härlig header. har en liten rolig fråga som brukar ställa vilka bloggar läse du???

hoppas du svarar

sv: heh tack du :D

jätte fin blogg :)

ja :)

vad gör du?

Sv: tack, allt bra med dig? :)

sv: hihi ja :D<3

vad gör du?

svar: absolut

va jobbade du med btw?

SVAR: hihi okej ! :D

finns alla dom här Monki & Gina och dem affärerna på gotland? ;)

sv: Yes ;)

sv: hihi:D åh, det är gott. Testat den där magnum gold saken?



Själv älskar jag Stracitella från Carte D'or ( fatglass eller vad man säger) hah:D♥ Men gillar daim strutar med, och magnum ofc och någon sak som jag inte har någon aning om vad den heter gud vad irriterande! Men de är typ som sandwich med vanilj, sen är det ett choklad överdrag med något crispigt och gott där och inuti är det typ kola sås, love it. Vet du vad den heter? hah♥



obs, sorry för långt inlägg heh

så söta dom där småburkarna :D

Fortsatt trevlig måndagskväll!

Mhh sprite :)

Sånna små burkar är så söta :}

sv; tack :)

Hej, ♥ Mysig blogg :) thihi En liten fråga bara; Vem gillar du mest utav dom här 5 bloggerskorna?

1. Kissie

2. Foki

3. Dessie

4. vadfanskajagheta / Alexandra

5. Egoinas värld

Nu är finalisterna i Dagens blogg utvalda. Gå in och kolla om din blogg kom med.

Om inte, bättre lycka nästa gång! <3

Läskande bild ;)

sv. okej:)

Varför får du alltid så lite skärpa på dina bilder?

härligt :)

Härligt, jo det är bra :) Delta gärna i min header-tävling :)

vad najs !:D

vilka '' gulliga '' burkar.

hahah :p























Follow my on Bloglovin







Trackback