hemma från jobbet, idag för att bli frisk


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

har precis ringt mitt jobb, och sagt att jag inte klarar av att jobba idag. och det betyder ingen spelning på fiket heller. men jag får väl ta den smällen och försöka bli frisk nu tills helgen. fast jag är sjuk i helgen tänker jag ändå spela kubb ingen kan stoppa mig från att göra det. sen sa dom att jag skulle ringa tillbaka imorgon, ifall jag ännu är lika sjuk.

men som sagt, jag kommer bli frisk. så idag kommer jag ligga hemma, och ta det lungt. försöka bli frisk, vad är det bästa sättet att bli frisk är väl vila och dricka något varmt. efter som jag har ont i halsen. bilden har faktist inget med inlägget att göra, men vad ska jag lägga upp för bild som passar in till inlägget. så det fick bli lite blommor, med färg.

vad ska ni göra idag?


Kommentarer

svar: haha :)

men skönt! :D två lediga dagar.. ;-)=

svar: vad ska du göra resten av sommaren?

ajdå låter inte bra, krya på dig!

Svar: bra! Nu har jag lagt till dig, nu får du lägga till mig hihi! :D

så.. ta hand om dig idag och vila ut:)

ÄLSKAR andra bilden! :O



sv. hehe jag tycker att du ska göra så! ^^

sv; Vad jobbigt.. "/ jag sov väldigt bra faktiskt :)

kram

SVAR tack :D

tråkigt att du är sjuk jag är de också typ :P nice flowers!

cute flower!

Varsegood, hur är det annars då? =)

härligt :D

hejhej, allt bra? :)

Hehe :) följa varandra via bloglovin ? :)

Sv: tack!



Jättefina blommor! Bilderna ger verkligen en värmande känsla. :)

sv; Fina bilder förresten! :)

Ajdå har du blivit sjuk :(

va bra! :D hehe, ok..xd

japp, finfina bilder där :)♥

I know :D

SVAR: vsg :)

händer i dag då?

hoppas du blir frisk nu <3

sv; bara bra, händer ikväll? :)

Sv: Ajdå det lät ju inge roligt! Drick te och ät lite choklad så mår man bättre :D

fina bilder!

fan, undra om jag ska ut och fota lite.. :P

Häärligt, jo med mig är det fint :)

Sv: gör det :D

aha vad är du för sjuk då? jag är med en kompis

Ajdå, krya!

Sv: okej bra! :D

vilken är din favorit blogg? ^^

säg gärna vad du tycker om jag ska byta design som på bilden i mitt inlägg=)

följer din med nu! :)

krya:)

sv: varsågod!:)

Krya på dig söta Beatrice!:)<33

Hej på dig !

Krya på dig Beatrice !

Sv: jaa :)

segt att vara sjuk.. krya på dig!

jaråå :)!

hej, fin blogg. kan du något bra kattnamn till en liten pojke?:D

haha :)

hehe, finns det inget du kan göra då? eller är du så sjuk att du bara kan ligga i sängen? xD

aha okej men då får du krya på dig då :)

Bra ! :)

Allt bra annars ?

;)!

Härligt :)

jora

sv; inget lag, men har ingenstans & ta vägen efter heller. :)

haha vsg

sv; yah. :( <3

hehe ok..xD

Fina bilder! :D

sv; ok:)

Jättefina bilder. :)

sv: yes :)

å vill också ta sådär fina kort!



/Shoppaholly

SVAR: japp :)

fina bilder!

Måste bara fråga:

Tjänar du pengar på din blogg?

kram

sv: =D

händer imon då ?:)

Är allt bra med dig? :D

SVAR: okej, ska ut och handla nu :D

Hej! Jag har en sida som ska få alla att känna sig nöjda över sina kroppar. Skicka in en bild, läs, mejla, kommentera. Ursäkta spamkommentaren, men det är för en god sak! :-)

Svar: Ok:) Jo det är bra:)

Hoppas du blir frisk snart<3

det är dom verkligen! jag har en fred perry rosa/vit :)

men nu när du ändå är hemma så MÅSTE du se musiklaen i mitt nya inlägg och berätta vad du tyckte sen! :D

Fina foton !:D

sv, haha jaa det ska jag !

Fina foton !:D

sv, haha jaa det ska jag ! Te rock´s :P

sv åh tack! :)

sv: imon ska jag flyga , haha. till schweiz:)

vilka härliga bilder :D

den är snygg! :D

hur är det med dig?:)

ja :)

Sv; tack, dina med!

<3

Kommentera gärna min blogg i inlägget " ni väljer "



I det inägget har jag gjort en ny header,

Och den gamla är också i det inlägget.

Då ska ni kommentera vilken header ni tycker jag ska ha.

Mer information står i inläggget..



Är allt bra annars då ? :) ♥



Kram My

haha va? :)

Krya på dig! kram

Krya på dig! :)

Vackra färger:)

nej jag måste verkligen ta en paus från datorn nu.. :P

Jag lider verkligen med dig. Det är så jobbigt att vara sjuk.



Fina bilder :).



sv; jo de äe de säkert. men alla äe ju typ, gamla? ;D

Sv, Varsegoo :D

gooodi:D

Fina bilder!

idag ska jag försöka orka städa mitt rum.. du då? :)

så lit så:D

Jätte härliga bilder!!

Vad har du för dig ?

Hejsan:)

tänkte ha min första frågestund i bloggen, hade varit roligt om du ställer en eller två frågor:) kramis

hur är det med dig då=? :)

Har lagt upp bloggens första Dagens Outfit! Kika in och säg vad du tycker :)

har du får biljetter till blogawards ?

Idag fyller min blogg 1år! :D GRATTIS TILL DEN :P

hehe okej , vad bra `?! :D



vad ska du göra idag då? :)



ha en trevlig dag ! :D

Fina bilder :)

Jupp:D

sv; inte mycket ska nog bara vara hemma :)

hur mår du då? :)

20:de & 50:de som kommenterar får en länkning på min blogg.

Så det är bara till att kommentera!

PUSS & KRAM

Jätte snygg heder! ;)

Har du gjort den själv?

Fina bilder:)

krya på dej !

fina bilder :)

allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback