ikväll blir det bloggpaus..


en lite gammal bild

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort, börjar bli bättre på att vakna tidigare nu när det när det börjar närma sig skolan. idag ska jag fortsätta packa det sista och vid två blir det kyrkan, och lämna våra väskor. kanske hitta på något med min pappa sen hem och sova. för jag ska upp imorgon klockan 04:30, men det blir nog bra.

ikväll blir det en bloggpaus en vecka med, för er som inte vet det. lite små tråkigt, men det får gå ändå. jag hade tänkt ladda upp bilder på en chihuahua, super söt hund. elin (emmas syster) kom hem med den i torsdag innan vi skulle åka. fick iaf hälsa på kajsa (hunden) men får se om jag laddar upp dom sen efter som dom är rätt suddiga..

vad ska ni göra idag?
jag ska packa och ikväll bloggpaus en vecka

Kommentarer

Haha, okej : )

Mm! Händer för nåt spännande idag?:)

må va gammal men söööt! :D



sv. NEJ INTE BLOGGPAUS! :'( Kommer sakna dig i alla fall! :P

jag vet inte riktigt...dega..xD solen skiner men vet inte om jag ska passa på och få lite sista färg eller inte. borde kanske..xD

tack för din röst! den e nu räknad :)

haha ja, det kom lite oväntat :P

söt!

ha en bra vecka då :)

vrf ska du packa? :D nja, jag vet inte än :)

jaha varför paus?

händer idag då? :)

svar: okejs =)

Hur uttalar du affären BIKBOK? =)

jättefin bild! :)



sv: okej, ska du nånstans? :)

ikväll vet jag nt. kram

Sv; allt bra idag? (a)

godmorgon, vad händer idag då ? :D

SVAR Tack! :D

hej vad ska du hitta på i dag då ? :D

Hej, allt bra?:)

sv: vsg! :)

SV; Jepp:)



Göra idag då?

sv: okej:)

Sv; härligt :) jag mår toppen :D

söt bild på dig :)

haha tack..xD

aha, då förstår jag...

men en hel vecka! :'( då hinner ju skolan börja nästan! :O

okejj nej inget vad jag vet just nu kanske drar till en kompis :D

fan då! :'( jag åker till skolan på måndag morgon/förmiddag och börjar flytta in. kommer inte ha tillgång till dator förrän på eftermiddagen/kvällen.. :'( eller ja..jag är nog in en sväng innan vi åker också.. :P

sv: allt lugnt med mig,sj? :)

SV; Ska nog gå en långpromenad:)

sv; jaha, vad roligt :)

Sv; är det fint väder på gotland? :)

aha ok.. :P men på kvällen har jag ju dator igen! :D men då ska jag nog umgås med de nya människorna.. :/ får se hur det blir helt enkelt! xD men vi kommer ju höras i alla fall! :D ?

sv: samma här, slappdag helt enkelt :)<3

Sv; härligt :)

SV; Jepp:)

hehehe bra det! :D

ska försöka förbereda ett till inlägg nu! :D

typ inget :)

sv: Så bra :P

hur mår du idag då? :)

tack:]<3

re: hehe okey, jag sa det men ändå :P

Hahahaha! Det kan jag lova att vi hade :D

:) jo det är bara fint med mig, ska snart träna..

Hur har din helg varit?

ah okej jag ger mig ! haha

Mycket lillebror du har dokumenterat på sista tiden ;)

hooh :D

sv: aha okej, det låter mysigt!

Tack! =)

fin bild"

Jättefin blogg!:]

Jag var på gymet och kom nyss hem:)

När börjar du skolan?:)<3

Hejdu, allt bra med dig eller?

sv; tack :)



vacker bild

Har en frågestund i min blogg

svar: som jag då (;

när börjar du skolan igen? (:

vet du om vi kan använda samma objektiv ?

Jag har nämnligen en canon 1000D .

Kram !

fin bild!



sv: jo det är bra med mig! :D ska du göra något kul idag? kramis

sv: Härligt :) Jo bra här med :P

Svar: :)

sv: Så lite så:) Hoppas du får det bra på din lilla minisemester!

samma :) ska snart hem till en kompis, dusj? :D

hejhe :D allt bra ?

svar. Tack! :)



Jaså, vart ska du då?



KRAM <3

Vilken är din favorit affär ;) kraam

sv: gött :) jo det är bra.

nej det fick jag inte :D

Hej vännen! Jag har jobbat idag och nu tänkte jag pyssla lite hemma. Vad har du pysslat med idag då?

Kram

SV: Okej! :)

vad gör du? )

Svar: tack! :)

sv: jag har haft det fintfint! :)

Ja gör inte så mkt! Vad gör du nu då? :) Sööt du är :)

Söt bild :)

Ska du ha bloggpaus i en vecka? :O



fin blogg! ha en bra kväll :D

fin du är :)

hej bli medlem : http://www.gratisklader.se/?r=193956 så hjälper du mig och du ska samla poäng och när du har samlat in 40000 får du ett presentkort på 150 kr eller 60000 poäng får du 250 och du får 5000 poäng när du blir medlem :) snälla :D

Vad kul! :) Vad sööt du är! Allt bra med dig?

JÄTTE SÖT BEAAAAH























Follow my on Bloglovin







Trackback