jag har tur ibland.

foto: Malin
på bilden: Beatrice Jakobsson (jag)
kemera: canon 500d

vi får ta en bild från möja mappen på min data, och se solen. efter all regn vi har fått här över en eller två dagar. jag kan säga att jag och moa hade det otroligt roligt. igår.

först när jag kom till visby, träffade jag emma sen gick vi hem och hämtade lowisa. gick till deras skola och skulle göra lite saker. och jag fick ser vart och hur dom går, mysigt. sen gick vi på stan i regnet och kollade på lite saker. och jag som skulle köpa väskan på h&m går in och letar men hittar inte den (men hittade en annan, får se bild senare)

efter vi handlat och typ träffat alla man saknat, skulle vi gå blodomloppet. jag som hade för väntat med sol, jag blev verkligen blött. jag och min bror satt och funderade ett tag, om det verkligen var värt att fortsätta gå. 5km i regn duktigt av oss, tycker jag. sen var jag med moa, vi hade kul och tur. vi cyklade iaf, i regn och när vi såg oss i spegeln var vi helt svart av smink eller moa. finns inte så mycket mer att säga om kvällen, mer än att jag och moa vet hur kul vi hade.

hade ni en bra kväll igår?
(tar min dag senare)

Kommentarer

nnice:]

Hur känns det efter första veckan nu då ? :)

sv: haha åh jo!

haha rolig bild :D

haha vad rolig bild :D

Allt bra?:)

Det är toppen:D

hihi tack

sv: okej, vad gör du då?:)

naww..va gulligt sagt..

tack så mkt:) hehe~~



hoppas dagen har gått bra^^

bara bra<3

arrå, sj? :D<3

SVAR hehe :D

härligt du! :D <3

va bra!

Sv; tack så mycket :). Hur hade du det i skolan då+ :)

tack hjärtat!

vad gör du?

sv: aha okej! samma här hihi :)

Gjort idag ? = )

Haha sånt är ju så kul :D

aa, vgd? :)<3

sv: haha ;D

är med en kompis :)

sv: haha yee:D

SV: det har jag! :)

Fin bild:)

Jag har bara tagit det lungt. Vad händer idag då?

Kram

Sv:; okej vad bra att du gillar den :)

svar vad bra då!

jo här också,

lite trött bara !

gjort något kul idag ?

kram

Ha en bra kväll!

allt bra? :)

sv: ja snälla gör det :D!

hohoh :)

svar: det är bara bra!

Vad har du för dig?

kram

Den leken har jag gjort , den är svår xD för man tappar bort bollen hela tiden , eller JAG gör de haha

Hej, allt bra?

Jag skulle bli otroligt glad om du skulle kunna skriva en fråga i min frågestund. Om inte så ville jag bara säga att du har en bra blogg.

Ha det bra!

Kram michellee ♡























Follow my on Bloglovin







Trackback