jag vill ha dom här..


det gick inte så bra med att sova, men dricka te det går super bra. snart ska jag fixa en till, och sen kanske knäppa på en film. och ta och sova lite, det behöver jag efter som jag knappt sov något inatt. pratade med emma för ett tag sen, och nu taggar vi tills helgen. fast jag är sjuk, men ingen kan stoppa mig och det känns skönt. här kommer vi kubbvm 2010.

dom är tre färgerna var super snygga, vill ha alla dom nu. men det tar tid att skicka så jag hinner få min lön, nu ska jag bara prata med pappa. så han och jag kan beställa, blev helt kära i dom här. eller vad säger ni? nu ska jag fixa lite te.

vad tycker ni, var dom snygga?

Kommentarer

Åh, så fina dom är. :) den lila skulle jag vilja ha. :)

Fin blogg! :)

följa varann via bloglovin?

vill också ha en sån där!

var e halsdukarna ifrån?

I bukarest :) aha låter kul..

Dom var sjukt snygga, vart är de från? :D

nu har du chans att fråga exakt vad du vill !

1 eller 2 frågor, eller ännu fler kanske ?

du får helt ärliga svar.

frågestunden håller igång till söndag den 15 augusti.

http://myoliviaa.blogg.se/2010/august/fraga-vad-du-vill-fa-ett-arligt-svar.html

gå in på länken & fråga vad som helst :D



kramar & pussar till er !

De var väldigt fina och sådana modeller är så sköna också :) Var är de ifrån?

frågestund på bloggen. langa in lite frågor ;)

och följ gärna min blogg! så följer jag din! :) <3

åh sånna är så fina :)



SV; Verkligen :D

åh dom va fina! var är dom ifrån? :)

Jag tyckte om den rosa :) sånna är ju bara för mysiga när kylan kommer fram, snygga är dem ju också :).



Sv; ja det är grymt jobbigt att strömmen går. Men nu har den hållt i sig, so mtur är.

Fina:D

ja! :)

svar: yes.

fina

fina! :)

va fin blogg du har :)

jaha oj :O spelar du mkt kubb alltså?

jag vet tack :D <3

jo, men mig är de kanon!

hejhej :) allt bra ?

aww:$ tack :D allt bra?

sv: aha, ja gillar inte handa via internet :/

jupp, jag tyckte dom va snygga, men inte på mig tror jag.. men på nån som passar i dom så ;)



kram

aalt brae ? :D <3

SVAR: hihi okej :)

ååh vad snygga! :)

ååh vilka söta!!!:)

Sv; vad skönt att det inte regnar vid dig :)

var kommerdom ifrån?

den grå! :D

Åh va mysiga!!! Sån vill jag ha, vart kan man köpa?

yes :)

skulle gärna haft en sån! :)

ja, verkligen! :O

Jätte snygga vart har du hittat dom? :)

Sv: Okej låter bra :) Med mig är de toppen! Kram

sv; Varsegod:)



Dom såg mysiga ut, fina:)

Grymt snygga! Vart finns dom och vad kostar dom? ;D

Oh , usch då :( Va för sjuk?

Med mig är det bra :)

Jäätefina:D

josi=) händer ikv:)?

<3 Vill ha!

fotbollsmöte, sen typ film :)

Oh! segt :( drick honungste hihi :D

snygga en sån skulle vart mysig o ha:)

vart får man tag på dom då ?

hihi :D Hoppas det går över ! Är nog lätt att få ont i halsen när vädret ändrar sig hela tiden=(

Härligt!

Jodå, suveränt :D

okejokej :)<3

ingen aning än, städa lite kanske!:)

Nääääää.........!!!!!!!!!1

najs

härligt :)!

Dom såg iaf mysiga ut:)

sv: okej men den är ju redan avslutad ^^



/Shoppaholly

ja ringar är verkligen skitsnyggt ! :D

Vad snygga dom var :)

tkr dem ser sååå mysiga ut :) skulle med vilja ha en, typ i rosa tror jag :)

Okej, säger mig ingenting ;) hehe



sjukt snygga ju, vill också ha <3 ha det bäst

<3

:D Allt bra med dig?

Följa varan via bloglovin? :)

kram

tack! :)

Så snygga!!(vill ha)!^^

Fin blogg du har!Allt bra??

//Mirja

sv; Aa:)

händer ikv'll?:)

snygga :)

sv: vad har du för dig då? :)

Verkligen super fina :) var kan man beställa dem ?:)

Sv: Jaha, sjukt snygga :)

Hur är de med dig idag då?

kram

Går du på någon sport ? :)



Isf villken :D

åå de ser riktigt mysiga ut!

sv: ja vet inte, litar inte riktigt på det. Men kanske får testa med någon av dessa underbara halsdukar! Nästan så man måste ha en alltså! :)

dom ser sjukt mysiga ut :)



vad tycker du om eminems nya låt?

lyssna på min blogg och få din åsikt hörd.

ååh vill ha den länst till vänster, fast alla såg dundermysiga ut! :) himla fina

sv. hehe yes :) ok

japp minigolf.. men fyf*N vilket dåligt humör man blir pga det asså xd

snygga!

sv: så lite så:) händer idag då?

Riktigt snygga, vart kommer dom ifrån? :)

åh, de såg mysiga ut nu när hösten är på G :D

de är fina :P

Skriv en fråga i min frågestund :D

Dom var snygga ^^ gillar mest den i mitten :)



sv: Ja :D

fin blogg! :D

allt bra idag? ^^

kram ♥

sv: Jo de e bra :)



Fina :D

Fan också!

oh dem va jättefina!

SKit fina! Var finns dem?

åh jag också.. den rosa :D

SV; Okej, ska det bli kul? :D

sv hihi:D söta, inte sådär jobbiga hals dukar man blir irriterad på hela tiden hah:P Krya♥

planer för ikväll ?



KRAM KRAM

dom ser supermysiga ut =)

så skönaoch mysiga! :)

Allt bra med dig?

Kram Natalie

ah, de är jätte sköna (: Lite varmt såhär till sommaren bara ;)

Du verkar ju vara proffesionell på det här med fotografering, bedömma mina bilder på min blogg?:)

tack på förhand /Linnea

Dom var jätte snygga :D

Fin blogg och riktigt nice kamera du har! :D

men det låter häftigt och kul. visste inte att sånt fanns :P

jag älskar tubhalsdukarna!!! dom fanns ju på ginatricot för typ 100spänn förra året och flera gånger stog man och höll i dom men man köpte aldrig så typiskt mig, och jag.. ja vem är jag :) beatrice persson var namnet, kolla gärna in på min blogg, den har inte hunnit bli så personlig än för har inte skaffat header men kika gärna in :)



www.beaaas.blogg.se

www.beaaas.blogg.se

www.beaaas.blogg.se

Det vill jag också :D

jaa, men jag passar inte i sånt ;)

nej jag vet att de inte är bra.. :)

har du något tips på bra träningsmusik? :)

dom är ju jättefinaa :D

sv: haha :D<3

Sv: Dom är väldigt snygga (halsdukarna) vart är de från??

såna halsdukar är så sköna!:D

Jag bode vid Valva, rätt nära Tofta strand :)

inte så mycket , min kusin ska fixa lite på bloggen :D , krya på dig <3

detta är en sån där jävla störande spamkommentar ! :D:D

våran blogg är helt ny, och vi tänkte sönderspamma alla bloggar som finns. (med våran super viktiga information)

hursomhelst, så har vi en blogg som är full av humor, och ironi!

ifall du hatar såna här kommentarer är det inte hela världen, right? bara att ta bort den. ;);)

jadå! allt bra idag? :)

Vart kan man köpa dem? (A)

KUL!!!!

galet snygga

dom såg mysiga ut =)

JA det är dom.. :)

dom är ju sjuuukt snygga jag måste ha en ! :)))

ser mysiga ut!

Vill också ha en sån, dom är snygga! :)

Riktigt fina e dom , har en av dom hemma !:)

Allt bra?

Ser jättemysiga ut ja :)

VA SNYGGA! vad komer dom från?

JAG VILL OCKSÅ HA..

diggar dom! :) sköna är dom men har tyvär ingen själv.

Så galet snygga, var finns dom att köpa?

sånna halsdukar är så himla mysiga ! :)

Vart kommer dem ifrån?

snygga!

Ååh Gu va mysiga dem ser ut o vara... snyggt till hösten!

Jag tycker sådana är jättesnygga. Och praktiska.

Jättefina! Ser så mysiga ut!

Oh en såndär har jag fast vit ^^, Längtar till hösten nu så jag kan använda den ;D

ååh vad fina :)

Mysiga !

Vart finns de? (:























Follow my on Bloglovin







Trackback