kärlek, det är allt jag vill ha i mitt liv


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500D

min skoldag har var helt okej, tycker det blir lite drygt att bara sitta och höra på olika lärare som berättar som olika saker. vill bara komma igång, men vårat schema, och allt annat. imorgon, ska vi ha någon lek dag men jag vill inte leka. sen är jag ledig på onsdag, och sen börjar vårat schema på torsdag. och då har vi svenska, och på fredag har vi fotogrej om jag inte minns helt fel. jag gillar verkligen det här, taggad varje dag för att gå i skolan hur trött jag än är.

det här är ett par hjärtan jag gjorde i sanden, och tog kort på det. det påminner mig verkligen som sommaren. eller mer hur glad man är att vara kär, känslan är iaf underbar. min syster jessica, har just skaffat en kille. och man ser verkligen hur lyckliga dom är, blir grymt glad bara att tänka på dom.

vad tycker ni om bilderna, blir du med glad av att se någon lycklig?

Kommentarer

Lyssnar på musik,dd<+<3

Jadå:)

Jadå:)

sv : förstår det.

hur varmt har du just nu ? :)

Kärlek är underbart!

guud vad fina bilder! :D

fina bilder!

Det är nog det alla vill ha : /

Ska duscha nu!

Själv då?:)

älskar fotona,så vackrA!

Jätte fina bilder!



svar: ja men sånt är livet :/



kram!

sv : okeej , vi har 13 :)

Svar: hehe :) fina bilder

SVAR Tack =)

sv: varsegod och tack :)

vilka är med idag?

fina bilder !

fina bilder !

så lite så :)

svar: vad kul att du är taggad ialla fall, då är det ju roligare! :)



kram

Svar: varsågod! Har frågestund, lust att ställa några frågor :D?

sv : jaha okej , haha:)

ska vi följa varandra via bloglovin, förresten?(a)

jag gör typ inget jag heller ;) fina bilder :)

svar: good, lägger till dig! :D



sv: media verkar kul:) bara det är bra skola.



Så fina bilder gullet!

Trevligt:)

Svar: tack för frågorna :D

sv: hihi allt bra?

sv; Varsågod!

svar: va bra!:D

Svar: hehe :)<3

ska du göra nu ikväll då? :)

Svar: gör det? Då måste jag kolla :D

Kärlek,kärlek,I love it!

sv : visst är dem :)

jättefina bilder :)

aha kan ju va litekul!

sv; Tack :). Tycker dock att din är snyggare ;D. Men vi har inget Åhlens här :(.

Åh vad fina bilder!:)

ska snart kolla på fångarna på fortet, du också? :)

Då är vi 2;)

sv: tyvärr orkar jag inte förklara, var jättekomplicerat :(

Skolan och sen har jag shoppat lite = )

Jadå:*

Aa = P

Händer i morrn ? = )

okej vilka håller du på? :)

haha okej då tävlar vi mot varandra ;D

Okej :D

sv: lite sådär pga min mobil -.-

haha yes, och nu är det redan paus haha ;)

fina foton! :)

sv; Ja, vi hade en förrut, men dem stängde den :(.

Mm:D

Planer för morgondagen?:)

fina bilder!

jag blir glad av & se dej glad :)

av andra oxå då mej, ja. :)

SVAR. okej, nja ingenting speciellt :)

Kan tyvärr bli bitter en kort sekund eller avis om ngn är lycklig när man själv kämpar för något i flera år, som ngn annan får bara genom att knäppa med fingrarna.. förstår du?

åh så mysis :D

Fina gotlandsbilder! Man längtar hem!























Follow my on Bloglovin







Trackback