klas, och tårta super gott!


foto: Beatrice jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

nu är jag hemma efter en helt okej dag, och mätt är jag med. super god tårta, och godis fick man med. min lillebror var iaf super glad för alla presenter han fick. och tur har vi med, extra fint väder. men hörde att det skulle bli fint väder hela helgen. och nu är jag riktigt taggad till helgen, så jag vet inte hur mycket jag kan skriva. (men ska försöka)

just nu måste jag duscha och fixa mitt rum och sånt till lowisa och moa kommer. mitt rum kommer vara helt fullt, med massvis med kastade kläder och allt som finns. men men, nu ska jag se till att göra något. jag hör av mig lite senare när jag fixat lite mer.

ser det gott ut, och har ni haft en bra dag?


Kommentarer

Åh så god tårtan ser ut att vara :)



Hoppas du hade det trevligt :)

sv: vsg sötnos :)

inte mycke sitter i piteå dudå?

Sv; så lite så :)

bara bra :) vad har du hittat på idag ?

Hej! Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :) Ha det bra.

Härligt, härligt! Jo det är bara bra här också. Vad gör du då? :)

sv; inte så mycket , själv ? :9

ska fixa nya inlägget

Åh vilken fin tårta :)

Jag håller på med en ny design till bloggen som jag ska lägga in på bloggen ikväll när jag gör en omstart.



Vad gör du?

kram

Tårtan såg MUMA ut =D

fin tårta ^^

sv; åh hul,grattis till honom <3

städat,gymmat,i nu svarar på kommentarer(:

FEEEEET god tårta :P

sv: ja det hade de :) men kanske nästa år haha :P

Rätt svar kommer senare :)

åh vad gott med tårta :o

sv; haha, det är lugnt!;)



saknar nästan när man var liten och fick gå på kalas(a)

härligt det såg ut :)

Vilken fin tårta!! :D



sv: haha tack ;)

sv: åh, tack så mycket :D

cool tårta :)

Mm, ser gott ut:D

Jag har haft en jätte bra dag :) Antar att du också haft det :) ?!

sv: okej :)

Har precis varit ute och joggat en stund :)

vad tycker du om min bild?

Rösta gärna på min sko och få en länkning :)

http://svenssonelise.blogg.se/2010/august/rosta-pa-min-sko.html



Tack!

Men hallå vad sugen jag blev på tårta nu!

sv;Hehe va bra! Läkerol funkar också :D

Så härligt med kalas haha :)

Sv : i will!

Najsig tårta :P

Gud vad gott det såg ut!

sv: super bra :D

Var gärna med i min mammas bloggtävling, du vinner en designad tröja av henne! http://minitjejens.blogg.se/2010/july/ny-tavling-for-dig-som-gillar-hastar.html



Lycka till! Kika gärna i min bloppis om ni vill: http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ Noggrant sorterat och låga priser (:



(beklagar om du inte vill ha reklam o.s.v. Isåfall är det bara att radera den här kommentaren! Tack ändå. Rensning pågår här hemma (;)

sv; haha, jo ja hörde de :)

Härlig tårta! :>

Ont i huvudet, men annars bra :)

SV: jag stannar i 5 dagar, så jättelänge är det väl inte ^^

vilken smarrig tårta!!

sv: gör så (:

hahha, okej

Hej! (förlåt om jag stör dig med detta)

Men jag är med i veckans blogg och det skulle vara jätte gulligt om du röstade på mig!

http://hannalovisaa.blogg.se/2010/august/finalisterna.html#comment



Skriv att zoravalentina.blogg.se ska vinna!!



Kram :D

SVAR: aa hehe!

så söt tårta!

ååååh vad gott :D

sv; haha, joo de äe ju de. om man hade nånstans & ta vägen ;)

Okej, tack för svaret. Jätte snyggt verkligen!

gud vad härligt att såg ut :) hoppas ni och du hade en toppen dag! din bror om någon måste haft det haha :)

söt tårta!

jaså, vad bra^^

den ser sjukt god ut ;)

Jag ska bara ta det lungt och ladda inför jobb imorgon.

Ha en bra kvälL!

Kram

Okok :) Nej jag sitter här bara ta det lugnt :)

göres?

Den tårtan är ju bara fantastisk! Jag vill också ha en sådan när jag fyller år, helt klart!

Har ni gjort den själv? :)

vill du ställa fråga ? =)

sv: okej grattis till han då :)

yes :)

jag vill oxå ha tårt! ^^

Okej, tack ändå :))

Mums! :)

Ha en trevlig kväll,

din enda partyblogg



www.linlicious.blogg.se

gick tårtan sönder i solen? :(

:D

Tårtan ser asgod ut! :P

Fin tårta, såg riktigt god ut =)

cool blogg.

rösta gärna på mina skor här http://nelly.com/designyourshoe/?obj=zEkGblvhTPpXwsmVipzxqzI3OdcTDGI3Is9jTsGl8u9taiC9N3t4#shoeGallery

du som röstar , kommentera gärna mitt inlägg det här : http://wilmasimonssonmagnusson.blogg.se/2010/august/snalla-rosta-pa-mig.html ,på min blogg för då kommer din blogg/URL finnas med i nästa inlägg !

sv; Tack :).

Det ser jättegott ut, och jättefina bilder :) Kram

Fin blogg :) Besök gärna min hemsida, www.creativelines.zmn.se :)



//Cissi

Riktigt fin design! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)<3

sv: hihi :D fick han nånting av dig då? :)

åhh... synd... annars kunde du faxat över lite rester ;)

sv: hah:D oh, nice tårta(A) Var den god?♥

aa haha :D ser gott ut :P

Vilken lyxig tårta, ser super god ut:)

svar: tack så hemskt mycket! :D

Hej :D

Jag verkligen älskar din blogg!följ mig via bloglovin så kan jag följa dig med :D Du e så himla fin också, ha en bra kväll :)<3

Vilken gullig tårta, en sån vill jag också ha imorron när jag fyller år :)

Sv: taack!

Nu ligger den nya designen uppe!

Vad tycks?

Kram

sv; haha okey :D <3

aja, jag åt tårta nyss nu^^

haha, resterna från min födelsedags tårta^^

Åh, tårta ser ut att vara god :O



SV; Hihi:D

sv: bra, har varit fint väder här idag så jag och dottern passade på att vara ute hela dan :)

Sv; det kan jag allt tro :) gjort den själv? :)

oh smaskigt

allt bra med dig idag då?(:

fin blogg :)

fin tårta D;

kramkram

Festliga bilder, mys!

häftig tårta ;D



var gärna med i min frågestund :D

ÅHÅÅÅÅ VAD GOTT MED TÅRTA!

Vilken fin tårta :)

vilket söt tårta! :D hehe

du får många tårtor du, på ett år=D För så många fyller år.

ser så frestande gott ut. Jag som är sugen på sött nu, höhö.

Vilken gullig tårta!























Follow my on Bloglovin







Trackback