kommer somna bara på några minuter.


kamera: Canon eos 500d

godkväll, mina underbara läsare ♥ nu har jag ätit lite mat och ska bara borsta tänderna sen lägga mig under täcket och bara blunda. om jag gör det kommer jag somna på bara några minuter, det är skönt. då kan man sova riktigt gott inatt. nu är till och med första dagen i augusti avklarat, och det är fyra dagar kvar på jobbet. underbart, vad jag ser fram imot att pappa hämtar mig och jag slipper sitta på jobbet.

den här bilden här bilden är bara tagen för någon dag sen. hade inget annat att lägga ut, så imorgon måste jag ta en vända med kameran. annars kommer det bli tråkigt i min blogg.

godnatt, vi hörs imorgon när jag vaknar ♥
& grattis till  johanna [länk]

Kommentarer

vad är snyggt? ;)♥

tror jag ska lägga mig och kolla på film, själv? :)

Sjukt söt tröja du har på bilden :>

sv: sitter och tar det lugnt, lyssnar på musik :) ska nog sova snart.. själv då? :)

hihi okej, godnatt=)

heh... :P jo...

SVAR:jaha, förlåt för jag glömde :D

puss påre sötnos! :P

undra om man kanske skulle gå och lägga sig snart... :P

Hej, Jag heter My och är 11 år.

min önskan är att få bli en stor bloggare, Med många besökare osv..

Just nu har jag "månadens blogg".. Så om du vill vara med där på min blogg, Så kommentera gärna då :)

Informationen står i själva inlägget, Kommentera gärna fler bilder och tipsa vänner.



Är allt bra med dig annars då ? :)



Kram My.



http://mmyw.blogg.se

söt:D

Du får ha det så bra så länge!=)

bara sanningen :D godnatt!

inlägget " VILKEN FÄRG?" vilken färg tror du jag passar i? ljusbrunt, mellanbrunt, mörkbrunt? :) kram

fin bild!ska sova snart sj?:)

okej! :)

vilket vill du att ja ska ha?:)

sv: hihi okej :) mysigt

fan, man kanske skulle gå och lägga sig eller någe.. :P

ok, natt natt! jag gör nog samma.. :P

sv: javisst! :) haft en bra helg?

okej :) tack för att du svara:)

jajjemen!=)

hehe oj sorry.;)

men snälla, Kan du hjälpa mig med en sak ?.. ;(

väldigt söt bild :)

skönt :)

sötnos!!:D<3

hoppas dagen har gått bra för din del idag..^^



godnatt o sov gott^^



svar: hehe

gash, vad fin blogg :D

Fin blogg!

aa :)

sv: Tusen tack :D



/Shoppaholly

intressant blogg! :) vad fick dig till att börja blogga?

Jätte söt blogg ! :)

Tack så jätte mycket för kommentaren till min låt finaste Beatrice:D

kramar

Tack så jätte mycket för kommentaren till min låt finaste Beatrice:D

kramar

fin =)

Igår tog jag och sambon tåget upp till stockholm för en långweekend!

Händer en dag som denna?

Kram

fin bild:)

Sv: det är en digital. Har inte fått råd med en systemkamera än :)

Vilken fin blogg du har!

titta gärna in på min

http://studentdagboken.blogg.se

hej! vad använder du för mineralmakeup?

kommentera gärna mitt inlägg!

kramar



http://www.nattsson.blogg.se

http://www.nattsson.blogg.se

sv: så lite så :)

Hej , det var länge sedan.

Har varit borta nu i ca 7 veckor

så jag har inte kunnat svara.

Det kommer bilder o text lite senare

(håller på att tanka in de nu)



SV: hur e det med dig då? :)

tack

Söt bild! :)



Sv: ja eller hur ^^

sv: så lite så :) inte så mycket.. har precis vaknat :D du då? kram!

fin bild !

guud å söt du är! :D

Jättefin bild!=D

fin bild

ja! Nu är det morgon haha :D

Vill du ha över 2000 fler besökare? Var då med i mina tävlingar för att öka dina besökare!

SVAR: o tack igen!

Söt bild på dig :)

söt! :)

heej

om 2 dagar går tävlingen ut på nelly.com och jag vill vinna så snälla rösta på min sko då är du en ängel

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=Q9bBXmo4vGO9Z3z6BMslz6npn67r9gZPcyOzZ1qK53JUu7NwI7V8

japp.. fin bild åxå! :)

va så lite så :)

tjusig bild på dig :)

fin bild :)

fin bild :)

Snygg tröja!!=) Vart har du köpt den?:O

Jätte fin bild! :)<3

söt bild på dig där :) även fint blogg :)

Sjuuuukt söt!

Fin fina bilder du tar!

Jättesöt! :)

Åhh vilken fin bild!

Cute!

Riktigt snygg blogg! :)

super fin bild :)



kolla in min blogg och säg vad du tycker och tänker!

Ciao.























Follow my on Bloglovin







Trackback