kubbvm på gotland?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

skrev just en liten lapp som jag la på kristinas och johannes köksbord. där det står att jag har diskat, damsugat och fixat lite så dom inte behöver göra det. det var det minsta jag skulle kunna göra efter som jag fick sova här i flera veckor, men jag kanske kommer tillbaka nästa vecka redan. och tack till er ni är verkligen guld värda. (och behöver inte städa)

kanske, stänga av datan nu för pappa kommer om en halvtimme. se till att jag har med mig allt, innan jag åker hem till mig. och sen kanske spela lite kubb och träna inför helgen, om jag orkar göra det.

är det ingen som ska på kubbvm?

Kommentarer

det är någonting jag också skulle vilja :D

sv: krya på dig då :)

det är bara bra !

HEYY!:)

har just nu en fototävling på bloggen,

du får gärna vara med. :)



Klicka på länken nedan för att komma till inlägget:



http://iindianknas.blogg.se/2010/august/fototavling-igang.html

Okej!:)<3

bloglovin? :)

sv: hihi:D



nope ledsen, det ska jag inte(A) ♥

Vad gör du? :) <3

:D

sv: :) fin bild

Vad härligt , det är kalas med mig :) Solen skiner och jag åker hem till Norrtälje ! Planer för idag?

okejokej ;D

heej gå in på min blogg och va med i min diskotion om _________ hahhahah kom in på min blogg så får du se //kram hanna

(finna bilder) :)

Japp!

Vad snäll du är som städar åt dem :)

& kör hårt med träningen ;)

Fin Blogg :)

fin bild :)

vad bra :-) hehe

kul att du är med! :-) allt bra idag?

sv: yes! :)

oki, inte så mke faktiskt :)

tuff bild! jag har aldrig hört talas om kubbvm, haha :D

sv: Krya på dig då!

SVAR: Inget, du? :)

Så lite så

aa :)♥

Fin blogg!

har du varit i paris?

bara ta det lugnt :)

Kanske har sagt det förut men säger det igen, din blogg är toppen fin :) Har också en Canon eos 500d den är super bra ju! :D

Jo tack allt e bara bra ! :)

gör du nu då

Sv: yees, en hel del. :)

jo det e bra

så lite så :) <3

Hejhej!

Vad tycker du om mitt senaste inlägg?

Sv; ok:)

fin bild :)

Hej! vad gör du ?

Svar: Aha oj . .:/ Hah är det bra s¨å?

haft en bra dag hittils då?:D

var gärna med och tävla på min blogg:-D

Haha är på gotland nu och hälsar på en kompis men visste inte att det var kubbvm :P

sv: tack :)

fin blogg :D

jag är en utav finalisterna! nr 3, rösta om du tycker om min blogg:)



http://mandyego.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-kandidaterna.html#comment

gillar bilden (:

Vad snällt! :D

Hejsan!

Allt bra? =)



Svara gärna på min fråga i bloggen! =)

Yes :D

sv: vasågod :D,

tacktack :D

Sv; Vet inte, tycker dom bara smakar äckligt och aldrig hjälper :p

sv' jaha , mm märkte det nu :)

fin blogg . :)

å vad duktig du är på att fota!

Rösta på min sko så lägger jag upp dej på min blogg vi båda vinner på detta säg bara till när du har röstat



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=8ycha6V0LrQKbRgPdYIEEcj0JP1vQmvNaNu1GG1RvEbMT6ZwUhyW#shoeGallery



ska vi följa varandras bloggar?

Hej!♥

Ny blogg!:D

kolla, följ och komentera vetja!:)

http://josefinannaanderssons.blogg.se (:



Kram Josefin♥

älskar att kladda med sådan apennor :P

Jag har gått hemma i flera dagar och vet inte alls vad jag ska göra, någon som har nått tips? =)

SVAR Så lite! ^^

Fin blogg!

Sv; usch då...Hoppas du blir bättre snart då :)

Kan alla vara med i kubbvm :P?

Svar: så lite så :D

Haha:)

är hemma igen! allt bra?

Jag ska på kubbvm! :) Ska nog se lite på er. :P

:)

cool bild :)

va fin blogg du har :)

Sv: Tack för ditt stöd! hoppas att du vill kika in igen nu när jag är tillbaka från min spontana bloggpaus efter mina personprolemsutbrottt(?). :)

sv: allt bra idag? :)

Det vet jag inte än ;)

Aa :) allt bra ? <3

sv ; ja :p haha ;)

Nej verkligen inte! :)

finns det kubbvm? :o haha skoj! synd bara jag suger ***** på det då! allt fint med dig idag? kram :)

du är riktigt bra på att ta bilder måste jag säga!:D

Jag bor int där:(

tja, asså din blogg var väl rolig så.

men va lite vimmelfoton du hade från

galna utekvällar. det är ju sånt man som

läsare vill se. eller i alla fall jag. fest

bilder är ju liksom skönast!

hej :)

vill du va med och tävla om att bli veckans blogg?

gå då in på min blogg ( http://josefinannaanderssons.blogg.se )och skriv : jag är med under 'veckans blogg' :)



kramar josefin

sv; okejj :p

kubb är roligt!!

Inget speciellt :D själv? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback