mer regn eller inte?


bilden är tagen från google.

bara för den här tjejen inte ligger uppe på listan, och använder en annan blogg hemsida har vi inte glömt henne. jag älskar att trycka in på hennes blogg, massvis med bilder och lagom med text. bilderna , gör mig verilgen glad. hennes och kenzas blogg brukar jag läsa, och dom är verkligen super bra båda två. har ni glömt bort hennes blogg [länk]

började just små droppa, så jag fick gå in och sätta mig. fast nu går internet dåligare för det ä sämre mottagning. fast vem vet det kanske börjar regna snart, lite små tråkigt.

läser ni hennes blogg?


Kommentarer

Fin blogg du har! :)

jag läser Fokis blogg, den är bra:)



SV; ;D

hejhej, allt bra idag?

tycker också om foki :)

kram!

Ja fokis blogg är hur bra som helst!!!



Kramis

sv; jag hoppas med dej. :)

- det var så lite så ;)

Görs?

SVAR; :D

- inget särskilt ;)

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Hej nu är jag hemma från stan :)

sv; :).

haha, joo faktiskt ;o. <3

svar haha vad bra :) nej det ärdu inte :D



svaret får du reda på i övermorgon om du kikar in då ! :D

kram!

jag är inne på hennes sida varje dag, hennes kille är så bra på att fotografera :)

sv; hihi:)

SVAR; yes :)

göres?

brukar inte läsa hennes blogg, men händer väl ibland ;D ¨^

sv; fattar du om ja säger fisk? haha :) <3

sv; fattar du om ja säger fisk? haha :) <3

jag tycker faktiskt att foki's blogg är bäst :)

Allt bra?:D

attans också!:(

svar: hehe :D

sv; haha, han va hos er igår, om du va hemma. men de va du inte kom ja på. vill inte säga namnet här ifall nån ser. ;D men säg inte de ;o de äe pinsamt, haha :D.

har kollat in hennes blogg ibland, hon är sjukt söta och tar fina bilder:)

svar haha yes. hur mår du idag? :)

kram

sv: tack va gulligt :)



Joo kikar in på hennes blogg ibland. Tycker hennes pojkvän tar grymma bilder. :D

SV; Tack :)

typ inget som vanligt.. :/

sv: Härligt det ^^

sv: Okidoki, jag svarar på kommentarer :P

jupp :) kram

sv: vad bra :) jo det är fint med mig.

gud, klart jag läser fokis o kenzas blogg, dom skriver så bra! :)

Allt bra med dej?^^

sv: japp :) tack ska du ha! :D

Heeej!



älskar din blogg, men kan du kommentera min blogg? och länka min på din? snälla! så jag kan få lite mer läsare?

sv: taaack :D

sv; Ja :).

svar: inte så mkt planerat...



Älskar foki!

älskar kenzas blogg :D

planer för kvällen ? :D ♥

SVAR:Jodå bara bra :D



KRAM

läser också deras bloggar :)

det var kul:D!!!

blev lite fel där:$



men det var kul:D!!!

sv: Hehe, ja :)

Jag läser den ibland, eller kollar bara på bilderna :)

sv: hehe tackar tackar! :D

sv: hihihi :)

haft det bra idag ?

håller med dig när det gäller foki :) hon ur söt den tjejen^^

sv: hah:D



Ja, visst är det fina bilder och så hon visar... Fast jao, det är något med henne som stör mig lite hah, vet inte vad men något. Jag gillar nog Kenzas bättre, trots att hon typ bara skriver om sin vardag.

SV; Ja, man har ju det :) <3

självklart läser man fokis blogg! hon är ju fantastisk!

Sv: isåfall lyckades du verkligen med mig! blev superglad :D

kram ha en fin kväll!

TAck! :D

fokis blogg är jättebra! :)

Hej vad gör du :)

Nice blogg



KRAM KRAM

tillbaka i bloggandet efter tre dagar utan internet. Är allt bra med dig? :) kram

Hallå där sötnos! Nu är jag tillbaka från min bloggpaus. Vad tycker du om min nya väska som jag fick i födelsedagspresent?



Kram!

Foki är söööt! =D



SVAR:

Vad gör du då?=D

jajjemen! :)

Nu är det frågestund i bloggen !

ställ gärna en fråga så blir jag tacksam !

kram :)

sv: hehe jo det blir ju så ;P samma här ;)

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Jo, det händer väl att jag kollar in på hennes blogg ibland, men jag vet inte, jag tycker att det är fel att hon redigerar sina bilder men inte erkänner det, man ser det klart och tydligt på hennes hy, men bloggen är ganska intressant :D

sv: okej, inte mycket :P

haft för väder idag? :)

tack :DD



Läser också F & K blogg, gillar dem båda :D

Läser den inte tyvärr =)

Hej hej!

Det var ett tag sen! Såg din blogg på aktiva listan ;) Vi har kommenterat varandras bloggar förut , om du kommer ihåg? Jag är iallafall Erika "Jikiz". Kolla gärna in min och min polares blogg : www.fashionfelling.blogg.se

Jo jag gillar också Fokis och Kenzas bloggar :). Riktigt bra är dem.



Hoppas allt är bra med dig :)

jag vt inte, dt spelar ingen roll för min del faktiskt^^

Allt bra? :D

sv: okej de låter kul!

jag har bara tagit de lugnt. njutit av värmen :)

jag har bara tittat in i hennes blogg nån gång men tyckte den verka tråkig :0

Japp jag läser den, bra blogg :)

Frågestund på bloggen ..:)

Kika in & ställ en fråga..?

Ja, jag klickar in på hennes blogg ibland. Men är inget stort fan.



Älskar din färgglada header btw ;)

hejsan :)

vad görs? :)KRAM/AMAL<33

Jag går in där ibland men tycker inte den är så bra faktiskt :)

Hon är sååå himla sööt <3

wow!

Gör du?:)<3

ja :)

SV: Hihi, tack, vad kul att en "känd" (för mig) haha , gillar den ;)



Japp, jag läser den!

Hey alla :) Nu är jag tillbaka från 4 veckors semester i Polen :) Snart börjar bloggen rulla på igen :) Hoppas inte att jag tappat dig som läsare :D

Glöm inte att ni kan skicka in massor med saker till [email protected] , det som är riktigt bra får en länkning ;)

Ja , detsamma ! :D

Gillar oxå fokis blogg !:)

Fin blogg du har btw, ha det bra och titta gärna in på vår blogg :D

SV: bra antar jag, eller har inget emot de, har inget att dölja :) Men visst kanske skulle man vilja skriva lite mer privat ibland ^^

sv: tack sötnos :)



Hennes blogg är himla söt, brukar kika in där lite då och då, kasnke för sällan men ibland så. :)

Hoppas de går bra på jobbet!

sv; skulle helst inte vilja att dom läser eftersom att jag vill skriva saker ibland som jag inte vill att dom ser men bloggen är ju till för alla :P :)

Hennes blogg är som bra :)^^



sv: Ja:D

jadå sj då? kramkram

Klart jag läser Fokis blogg men dina bilder är ett strå vassare än hennes tycker jag..;)

googel är ingen källa! Det borde du veta som fotograferar, så läs på om upphovsrätten.



Google är en sökmotor, som ger dig resultat länkade till andra sidor. Så bilderna är egentligen tagna från (antagligen) fokis.se och det är källan.



Ha det fint :)

tröttnat på fokis blogg men går ändå in där någongång för att se om det finns något intressant :b

Älskar Kenzas och Fokis bloggar. De är så härliga att läsa!

fokis blogg är mkt bra! även kenzas :D























Follow my on Bloglovin







Trackback