mer regn, nej tack!


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: canon eos 500d

när jag satt och åt frukost började jag tänka att jag klarar jämt av att äta frukost när jag inte ska iväg till skolan. men när jag ska till skolan, då har jag ingen lust alls att äta frukost. någon som känner igen sig i detta? nu ska jag nog ta kameran och gå ut, det måste bli lite bilder här i bloggen tycker jag, eller vad tycker ni? klart ni vill se bilder.

kollade just på klart.se och det ser ut som det kommer bli lite regn idag, och imorgon plus onsdag. nej jag vill inte ha regn. eller jo fast, jag vill ändå ha pengar. men jobbigt att det ska regna imorgon vid 8 tiden, då det är spelning på fiket. snälla, jag vill ju ditt. (vi får se senare om det börjar regna)

vad ska ni göra idag/regnar det eller sol?

Kommentarer

haha jaa :D

åh flingor! vill också ha..

sv. hhehe åh så lite så =))

tacktack!



mums, älskar dedär chokladflingorna xd

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Jag håller med din rubrik!!



Taaaack. :D

jag tycker inte att det gör nått att hon läser den. det är nog bara positivt. :)

sv. :)

vad ska du glra idag då?

Sv: aha! missade nog att läsa det igår, vid den tiden är man rätt trött!

vad har du för planer idag?

Åh, vad var det för gott du åt i tallriken? :D

jarå :D

sv: åh jag förstår... hah inte illa;D



Jag äter aldrig frukost typ... vaknar så sent ( 11-12) att de står och lagar mat liksom, ingen ide. Och på skoldagar hinner jag typ inte, vill sova (A)

jag ska till stan med en kompis:D

jo tack, det funkar...händer idag då?

Hihi ja. :)



Haha det är samma ska för mig med frukosten.. (A)

svar. aha okok :9 vart jobbar du ?

jag har precis vaknat, ska iväg o bada med lite kompisare senare :)

sv: ja okej! vad ska du jobba med ? :)

Jag ska snart bege mig till en killkompis, ta det lungt, titta på film med en ben & Jerry's i handen!

svar: okej, vadå för choklad puffar? :D

ja :D

vill också ha sånna nu men har inga :P

ja okej, men minigolf är ju kul ibland ;)

vad har du för planer för resten av veckan då ? :D

hoho :D

att på bloglovin in på bloggen satt man bara kan klicka på "bloglovin" eller vad det står också kan man följa bloggen.. Kan du hjälpa mig med det ? <3

haha jorå. :D

Åh dem där choklad puffarna brukade jag äta som godis när jag var mindre :)



Sv; ja filmen var superbra :) kunde knappt hålla tårarna tillbaka.

regnar för fulla muggar hos mig :(

svar: okej, tyckte väl att jag kände igen dom, dom är ju as goda :D

det regnar:(

Gott!

jag säger godmorgon:)

Den här bloggen var härligt!



Fotograferar själv:

www.hannadi.blogspot.com

är fotobloggen



Men skriver på

www.hannadielassir.blogg.se

och baserad på min publicerade bok :)



Mvh,

Hannadi

ska träffa en kompis på stan. :)

sv: det låter chill! :)

svar: yes :D Har du smakat choco pops då? :D

Sv; jo jag märkte det :) jo det är dem verkligen :)

sv; har träning vid sex :)

okej ;(

Men om jag addar din msn, Kan jag inte ta det på din msn dårå ?

Det är lite svårt att förklara när man skriver på en blogg ;/

Svar: Tack så mycket!



Keep the good work going så jag kan fortsätta följa denna så får du mer än gärna följa mina också :)



Kram,

Hannadi

det är regn här med :( :)

sv. jag vaknade nyss dudå?

jodå :) sovit bra själv? =)

vad händer hos dig idag?:)

kram!/denise

svar: okej, det är små chokladpuffar, du måste smaka dom :D

haha jo, bara det att jag inte vet när vi ska ses..xD

sluta suktas! HAHA

hehe jo... :P men men..xD

vad har du för dig då?:)

haha jag driver gumman :D

mer regn, nej tack. det är ord jag verkligen håler med om.

hehe jo.. :P ska försöka ta mig in och hämta mitt halsband inne på syrrans rum också..xD kommer inte att gå så bra eftersom att hon sover.. :/

sv: nej missade den men nu såg jag :D

tusen tack sötnos!



/Shoppaholly

Sv: jaaa :)

fin blogg!

allt bra?

kram!

okej :) jag ligger och kollar på teve:)

svar: ja, gör det, det är lika god som nesquik puffar :D Allt bra med dig btw? :)

jadå!:)

har din helg varit bra då?:)

hehe :) vad gör du då gumms?

Hej!

Fin blogg!

Jag och min syster har precis startat en blogg och undrar om du kan ge lite tips eller bara skriva en liten fin kommentar. Ha en bra dag.

Älskar din blogg! :D

svar: det är bra med mig också, gör du då? :D

det går inge vidare för mig att ta outfit bild..xD har i alla fall fått tag på mitt halsband..xD

Usch, vill inte heller ha nå mer regn nu.

Allt bra idag?

Nej jag bor inte på Gotland, men var på semester där i sommras. :) känner du nån som bor där kanske? Kram

idag har jag badat och solat väldigt mycket & de är soligt och klar blått här ! :D Undebart är de verkligen ! ;)



gör du då? =)

åh va gott dedär ser ut :d

För mycket regn blir man deppig av :/

och det verkar gå kanon för dig :) fortsätt på samma sätt!

Jag är oxå så.. Tidigt på morgon innan man ska iväg till skolan så går det inte äta frukost, men när man inte har nå skola så går det utmärkt!

Jag äter heller aldrig frukost när jag ska till skolan :P

älskar dom där flingorna meeest!

Jag ar likadan. Kan ata frukost pa helger och lov men inte under terminerna/innan jobbet.























Follow my on Bloglovin







Trackback