min väska, kärlek



väskan, köpt på åhlens 299:-

min väska jag köpte igår, inne på åhlens. det här är bara en sida av väskan, men imorgon kan ni få se den på kort. i stället för internet kort, heller hur man ska säga. imorgon är det redan fredag, och det betyder skolan sen en helg. ska bli skönt, men är ändå grymt taggade till skolan. efter skolan imorgon drar jag till min vän moa, och leker med henne.

jag får se om jag hör av mig i bloggen eller om jag inte gör det, det märker vi. men annars blir det en liten paus i bloggen över helgen. men nu ska jag ta och sova, är riktigt trött.

får se om vi hörs imorgon, lördag eller söndag love ♥


Kommentarer

Fin blogg! :)

japp ;D

fiin blogg hörru :)

Ja det är verkligen superroligt! :D

oh mycket fin! :]

sv. så lite så

Varsegod:D

åh tack! :D

Hihi tack du! vad glad jag blir :)

sjukt snygg :)

snygg väska!



svar: Har precis tränat och duschat. Ska plugga lite nu.

Vad ska du hitta på imorgon då?

kramar

Snygg den var!

Allt bra med dig? :)



Nu har jag lagt upp en tävling på min blogg som sponsras av pigtail.se. Du kan vinna en hårförlägning, va med om du är sugen på att ha en :)

Fett snygg väska = D

sv: okej, jag tittar på tv och ska snart sova :P

haft en bra torsdag? :)

sv: haha händer imon då?:)

Jätte fin!

fy fan va snygg väska :) måste ha en ny väska nu asså :)

Ska bli skönt med helg det kan jag verkligen hålla med om :D



SV: har ni lyckats få några läxor än nu då? :)

haha jag har en lika dan ;)

inga problem!:)

snygg väska!

sv. yeeah ((:

den var jätte snygg...ge mig:)

åh superfin!!

godnatt sweetie:D

Riktigt snygg!

snygg

Sov så gott :O) Godmorgon hihi!

Fin väska! Blogga när du vill o orkar.. ;o)

Pst, har du ätit Langos?

Allt bra idag? :)

riktigt snygg :)

sv: men tack så jätte mycket! Hoppas du får en bra dag,. Om du vill får du gärna kommentera vad du tycker om min höst-outfit!



Direktlänk:

http://ailicec.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html

häääärligt! :D

suprfin!

så snygg väska!

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

snygg!:)

Fin väska :)



Sv; men det är inte så svårt. Jag sökte efter en cv mall på nätet bara och skrev av den. Men sen har vi även fått lära oss det när jag gick i skolan :)

Snygg :D

snygg!



Svar: okej =)

händer i helgen?

Svar: aa :)



Snygg väska!

sv: haha eller hur ;D

SV; :)



Göra idag då?

Fin väska ;D

:) hej gumman

vad ska du göra i helgen då?

sv: de är jätte bra med mig :)

härligt! allt e bra själv?:)

sv: tack så mycket :D!

SVAR Ja... min lilla sötnos :)

sv: bra! :D

sv: ah, me see hah:D Cool väska! :D♥

Awesome väska! Kika gärna in på min blogg :)

skit snygg väska, har en likadan. Det är bra för de ryms hur mycket som helst. Har för mig att de går in en 3 liters vin box i

Igår hade jag en riktig slappardag

Vad har du gjort idag då vännen?

Kram

yes:D

göres+

vilken snygg väska:D

snygg! göra i helgen? :)

gud va fin:D

vill också handla nytt:)

Vinnaren har redan utsetts genom hotmail. har du tycärr inte fått ett mail så har du inte vunnit.

Vad skönt! Jag har gått hela veckan lång :S

sv; ahha ja!:), hur e de?

jag mår faktiskt redan bättre! :D

Hej vännen! Vad ska du hitta på denna soliga lördag?

Puss och Kram

sv: najs du ;) sovit.

haha,vilken färgglad blogg(a)

Snygg väska :D^^

Snygg väska! :)



SV; Okej :D

Hej! Nu har jag en fråga på min blogg som jag väldigt gärna vill ha så mycket svar på som möjligt, så ta gärna en titt! Det uppskattas :)

hooh :D

ska se alvin och gänget med brorsan:)<3

Fin väska :) Vad har du gjort idag? :)

har ny design på bloggen, vad tycks? :D

sv: haha :)

sv: korv? :D

hejsan, allt bra denna kväll ?

kram

okey :) har tänkt att gå de sen, men vart finns de en bra skola för den linjen? :p<3

Jodå!!

Åhh, snygg!!:D

okej :) typ ingenting;p

Anmäl dig gärna till veckans blogg! http://mimmilia.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment :)

SV: Aha okej! Hur är det där då?:P

tillbaka :)

Riktigt snygg :D

Hoppas du får en mysig söndag :)

sv: ^^

Ohhh! Precis en sådan väska jag har letat efter! Nu måste jag springa inom Åhlens och se om jag kan hitta en likadan! Awesome, tack! :)

SV: Tack! :) Vad gör du då? :D

snygg :D

fin väska(:

Riktigt snygg!

haft en bra helg?

Hej vännen! Vad ska du hitta på en dag som denna?

Kram

Vad kul! :D

snygg :D

Svar: Nej, har inte varit i stan än, men så fort jag har vägarna förbi (fredag typ...) så ska jag spana efter den! :)

Svar: Ja, jag tänkte det!:)



Tusen tack!

riktigt snygg väska!

snygg !

Fin :)























Follow my on Bloglovin







Trackback