mysig kväll.




godkväll bloggen, hoppas ni hade en bra kväll.
själv spelade jag kubb inför fredagen, och det gick faktist rätt bra så nu taggar vi tills kubbvm. var just och lämnade moa, (jonatha, fanny & fredrik) cyklade fyra km ditt för att lämna henne och 4 km hem igen. det var rätt mysigt, och kändes bra efter som jag är lite sjuk känns lite frisk faktist.

när vi cyklade hem såg vi ett stjärnfall, rätt coolt. eller vad tycker ni? jag tycker iaf, det var riktigt häftigt. och sen var månen riktigt häfftig. (men bild får ni se imorgon) det här är lite smycken jag hittade på bikbok, jag som vill ha pengar nu.

nu ska jag nog sova, godnatt!

Kommentarer

händer då?

Heej, vet du någon som gör sjysst bloggdesign? =)

får vem som helst vara med? :p

typ samma , är jätte trött :o

ja :D

fina

tack:D

tack dsm! :)

Sv; Tack!

Är allt bra idag? :)

ja visst är dom (:

okej^^

Hejj, hur äre ?! :D <3

hihi, göru då:)?

Taack <333

sv: =)

hoppas att du blir frisk snart gummsan!

hehe :)

okej=) nä inte mycket ska nog sova:)

Är det bra med dig? :)



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om nya designen :)

sv: Det äe bra :) <3

får hoppas på god sömn inatt ;D

inte så mycket, svarar med på kommentarer :D

jodå:D



godnatt:d

blir du hemma i morron också eller?

sv: hehe jodå :)

det ska nog jag göra snart :p

ok...

jag ska gå och lägga mig nu men vi höres i morron! :)

xx C...

ja absolut :D

Hejsan, har just fixat en frågestund som varar!

passa på & fråga svarar på exakt alla!

KOM IGEN NU VILKEN FRÅGA DU VILL ! ;)

ha de så gott!

sv: okej, bara bra med mig :)

Hej hoppas att allt e bra !

Nu har jag startat med frågestund på bloggen det är bara att fråga på, jag svarar på allting !

Ha det bra/ Kram kaotar ;)

Sv : Okej. :)

Sv; härligt! ja det är jätte bra med mig :)

att vara sjuk är ju inte alltför skoj...Med mig är det helt ok, är trött hehe

Gud så snygga grejjor :)



sv: Ja det hoppas jag verkligen!

hihi :)

Godmorgon! :)

Hoppas att du har sovit gott & får en bra dag! :)

okej

inget sp:)

händer idag då?

ringen va riktigt snygg:)

jag börjar oxå bli sjuk.. ont i halsen

sv; det är bara bra här tack :D<3

sv; det e bara bra här :)

ne, jag gjorde inte det ... ^^

sv: åh tack vad roligt! :)

GODMORGON :)

GODMORGON :)

Sv: det är bara bra med mig :D

Så, nu är det torsdag och nu kommer påminnelsen om att du skulle prata med din pappa om mobilen på tradera :D Haha, fin påminnelse! http://www.tradera.com/Sony-Ericsson-W660i-som-ny--auktion_260106_116149983 <- där har du direktlänken till den :D<3

SVAR Tack:)

Sv; Tack så hemskt mycket!:)



Följa varandra via bloglovin?



Kramar!

exakt!

blir nog frukost nu ^^

okej :D

Sv: Haha, det var så lite så! Hoppas det blir bra! :D

haha!

gördu nu då? :D

finns det vm i kubb ? :)

Spelat mycket kubb nu i somamr då? Som övning:P?

Hihi , jag somnade runt fem , men gick upp vid halv tio :)

desamma:)

gör du själv då ? :D

fina smycken dedär :D

Fina smycken!

SVAR: Jag hade grymt kul:)

Älskar ringen. Skitsnygg!

fin blogg!

oh, fina smycken!

ringen och armbanden var hur fina som helst!























Follow my on Bloglovin







Trackback