nej jag vill inte, det börjar bli helg.

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Johannes Jakobsson (minbror)
kamera: canon eos 500d

godkväll bloggen,
nu har jag fått i mig mat. och sett på en film, jag johannes & kristina knäppe igång sagan om ringen. (kanppt aldrig sett dom, mer än på youtube) fast då är dom om gjorda, jag förstår inte det som är bra i filmen. eller den är väl bra, men inte direkt i min typ. fast jag sitter och säger vad dom ska göra och inte göra. (fast det brukar jag göra i filmer)

nu hade jag tänkt bortsta tänderna, och ta och sova.
godnatt, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Tack :D

ställ gärna en fråga i frågestunden! =)

parodierna på youtube är bäst!

Tack så jätte mtk, allt bra med dig då?

svar: hoho ;D

tack! :)

vad gör du? :)

Sv: vad har du för dig då? ^^

okej :D

sov så gott gullet!

Prova du kanske ändrar dig ;D hade varit roligt iaf :) För din header är ju jätte fin :)

haha :)

inte mycket :)

tack! :D

tack tack! =)

tack så mkt:D hehe..~inte ofta jag har på mig såna färgglada kläder:p

svar: jaaa......

vad händer i veckan?

Sagan om ringen filmerna har jag aldrig fastnat för. Tror jag har sett en kvar av den 2a filmen, haha ;D

=)

Allt bra annars? :D

gud vad mycket fina bilder du tar!

jo det är prima :)

hjälp mej välja villka converse jag ska köpa :)

sv; haha, okej ^^

Sv: Det är mycket mycket gott!

Sv: ska också sova snart (:

hållit på att fixa med lite bilder i över en timme ;o tiden bara flyger iväg.

Måste säga att du har en jätte söt blog & tar otroligt fina bilder :)

hej , fin blogg du har ! hoppas du har haft en bra dag :)

kram

sv: ja det har den verkligen vart :)



Sov sött!

/Shoppaholly

ja men eller hur, det har gått lite väl långt :/<3

haha har heller aldrig sett de filmerna!

sv: hehe okej :) vad ska du hitta på idag då?

sv: hah det tycker jag med(A) Okej hah, skönt att man blir förstådd:D ♥

planer för imorgon ?



KRAM KRAM

gillar dina bilder !

hej, vgd?=)

god natt :)

frågestund hos mig, om dövhet :)

sv: tack:)



Sv: okej :) jag gick ut gymnasiet nu i somras så jag är ute i den "riktiga" världen :P

godmorgon ! :)

ha en super trevlig dag ♥

Godmorgon! Hoppas du sov gott inatt!

SVAR: jaha okej men hur gör du om du skulle vilja ha något från Gina Monki Bikbok och de? :) det måste vara jobbigt att se/läsa andra bloggarr skriva om affärerna och vad dom har köpt där? eller? jaja hur mår du? :)

läckert foto

Gomorron!

hahah spotify ;) kram

god morgon, allt bra?

Sv; ;D

Göra idag då?

Hejsan just nu kan du fynda jättefina namn/budskapsarmband för endast 50 kr. Dessa finns i många fina färger och med olika budskap. Kan även stansa valfri text då kostar de 79 kr. Har även vackra pärlhalsband/armband i fina pastellfärger till låga priser. Dessa är så snygga att bära nu i sommar när man fått lite färg. Välkommen att fynda hos mig. Har även jättefina vristlänkar mm

( : tjingelingens..

jo det är bara bra med mig..

så några planer för idag?

Sv: jo det blir ju det :P

kristian!? Hm, jag är tjej Bea ;)

sagan om ringen är typ BÄST haha ;d

Haha han har lika dan dator som jag :)

Och han har spotify som jag! ;D naijs

Fina bilder btw :)

Härlig bild! Visst är det roligt att fotografera! Älskar också att fota, allt som rör sig eller inte rör sig.. =)























Follow my on Bloglovin







Trackback