nu har jag fått i mig mat, och nu ska jag sova.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

godkväll bloggen, nu har jag fått i mig mat. det var super gott, blev hemmagjord kebabrulle. nu ska jag bara lägga mig ner och försöka sova, så att jag är lite pigg till imorgon. och hoppas, jag är lite mer friskare än vad jag är idag. annars blir det en hemma dag imorgon igen, fast det skulle vara bra och försöka bli frisk.

den här bilden tog jag för ett par veckor sen, rätt häftiga tycker jag. och sen vill jag säga tack ännu en gån till mina underbara läsare. ni är hur underbara som helst, mycket fina ord ger ni mig för mina bilder. och det värmer jätte mycket!

godnatt, sov gott alla underbara personer ♥

Kommentarer

SVAR: nice

sv. hehe ja det var dom verkligen :)

godnatt, sov gott

sv; yes, verkligen. :)

tackar!

Godnatt och sov så gott :D

svar: varsågod :D

okej, samma här :)

svar: jaaaaa ;D

allt bra med dig?:)

fina bilder förresten:D

kram

sv; :D

allt bra?

Svar: så lite så. tack så mycket! :)

Vad har du för dig nu då? :)

vad gör durå? :)

sv; åh, vad tråkigt! /:

krya på dig.

bara bra.

yes :D

Yes =)

hej fin blogg!

Men nu är det såhär att jag har en frågestund på min blogg och alla får fråga & jag måste svara på alla frågor, om ni vill veta mera tryck http://ssandriiii.blogg.se/2010/august/frage-stund.html?_tmp=c1bd9f822bf0c134224cf5b7f4a5fd0747f44e26

där :))



Om du inte vill ha kommentaren då är det bara att ta bort den ;)

jättefin blogg & väldigt fina bilder! (y)

jättefina bilder!:)

vad gott med kebab, måste ätas snart! :D

Gooood night & sleeep well!

det var så lite så;)

hej:D



nu e jag hemma igen efter "nelly-party"..



Hoppas dagen har gått bra för din del..nattinatti~~

sv jaha okej :) då är det dom som är på bild med den stickade tröjan jag ska beställa!

Bilderna var riktgt fina:)

Kolla in min nya blogg & skriv gärna vad du tycker om designen, tack i förhand sötnos!(A)

sv: vad synd att du är sjuk, fast det är jag också, förkyld:( men annars är det bra :D

Ritkigt fin blogg du har!

hihihi :)

så vad tycker du om mina bilder?(a)

Söt liten humla (:

Godmorgon!:D (skickar till alla som kommenterar, förlåt ifa du får fler liknande kommentarer...)

Fina bilder Bea ;)



ha en super dag :) hoppas du mår bättre idag :)

God morgon!:D

SV: jaha okej hah! :D

Åh, jag tog kort på en humla igår, la upp bilderna igår också :) In o kolla vettja :]

Vad ska du hitta på idag? :)

Godmorgon

God morgon:)

Planer för idag?:)

Du är verkligen en grym fotgraf. Du tar jätte gryma bilder!:)

god morgon :D

fina foton

okej, hoppas du blir bättre snart! med mig är det bara bra! händer för kul idag då?

kram

http://www.nattsson.blogg.se

sv: ja det är rätt mycket jag ska hinna med:)

tack för att du röstade btw!

sv: skönt att du slapp jobbet för det:)

haha, tack sweeto:D

SVAR Så lite :)

Hoppas du får en bra dag!

Jättefina bilder!

vilka fina bilder

Härlig bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback