saknar dig, när hör du av dig?

foto: Moa Lindqvist
Modell: Jonatahn (lillebror) & Beatice (jag)
kamera: canon eos 500d

sitter och ser fångarna på fortet, och sen ska jag nog jag fixa mig till sängen. och hoppas att jag är lite tröttare än vad jag är nu. ska ännu plocka fram lite kläder tills imorgon, och sen ska jag packa ner mitt paraply. nu har jag glömt det två gånger, och varje dag har det regnar när man ska vänta på bussen. men vet aldrig när det regnar igen.

och sen fixa min kamera tills imorgon när jag ska ta kort i skolan. berättar mer imorgon, innan jag drar till skolan. den här bilden är tagen i lördags på mig och min lillebror. flera som ser fångarna på fortet?

Kommentarer

sv: haha yes!:)

Skolfotografering

<3

Ha en bra kväll!

sv: tack så mycket ! :)

sv. ne usch vad jobbigt! :o

härlig bild! haha :D

sv: varsegod :)

snygg bild ;d

sv. ahhh ((:

Okej!

Skolan och kanske träning:)

tack! :D

Tack:)

Sv: Tack så mycket! :)

Vad fin blogg!

Är allt bra med dig? :)



-IRISHATT-

tack^^ härlig bild! haha

sn: åhjo,tyvärr så är man ju så dum :/

<3

Sv: Jo det är bra med mig! :D

hur mår du? :) <3

Jao, jag ser med fångarna :o) Men är svintrött!!

yeas, fångarna på fortet e bra =)

sv: ska skolfotas:D själv?

sv: tack :)

cool!

Gokväll!

Allt bra med dig? =)

hejsan , är allt bra?:)

haha härlig bil ! :P ^^

ska nog snart hoppa i sängs tror jag :)

det är skit bra med mig, sitter och kollar på fortet :D

sv; ingen orsak! :D <3

Japp:)

haha vilken gubbe!

Härligt! Vad gör du?

kram

är de bra tycker du? :)

jag har bara varit hemma idag..lr var i skolan en liten stund. första dag:) hehe..~~

nja ,inte så speciellt;)!

sv. hihi visssssssssst :D

härligt (: nja är sjuk <3

Härligt o höra vännen, jo det är bra! :)<3

Ha en trevlig kväll!

Kika gärna in i min blogg, en stor blogg på väg upp!

www.Livelifefool.com

Japp:)

Japp:)

hahahaha! bilden =D



sv. hehe ja!

ja vila har mkt fina plagg

Jodå :) själv?

hahahaha! bilden =D



sv. hehe ja!

ja vila har mkt fina plagg

Japp:)

gillar bilden :D

exakt;) sedan tycker min kille att det är oerhört spännande, så får offra mig;)

sv: haha nej, kmr bli miffad! och de e uber skämmigt. haha okej, :)

hehe=)

Klart man ser på Fångarna på fortet :D

Tror alla förutom jag ser det programmet :P

Samma här, vad kikar du på?

kram

SVAR. åh, tack så mycket! :)

sv: hihi jag förstår det du! haha fin bild, vem är snyggingen? (A) haha:D ♥

sv: taaack!:), jo det e super!

grymt fina bilder!

Hahaha rolig gubbe =)

hänt idag då?

Japp:)

Detsamma:*

Japp! =)

Japp! =)

sv; Ja :(.

Gonatt!

sv: händer imorgon då? :)

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

sv: yes :)

Åh gud så härligt det låter, hoppas att det håller i sig! Jo tack idag är det bara bra men lite tråkigheter hit och dit men men :)

jodå jättebra!

Om 2 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html

svarar på kommentarer och funderar...

Svar: haha fan vad dåliga smash hits var :o

hoppas din måndag har vart bra(: <3

hehe tacktack!:)

superfina bilder du tar :)!

sv: Härligt :)



vad har du för dig nu då?

/shoppaholly

fina bilder du tar :)

hahaha vilken stor kock:D























Follow my on Bloglovin







Trackback