sista veckan sen åker jag till möja, efter börjar skolan

emmas blogg [länk]
måste ju bjuda på lite bilder som jag har tagit i helgen, det blir en bomb bilder på mig och emma. vi var ju tvungan och ta några bilder, medan vi hade en bra bakrund. min syster som är äldre bor i ett super mysigt hus, så där kan man ta kort vart man vill. super fint vart man är går, men förstår att det är så fint dom har gjort det själv och lagt utt flera tusen.

och just nu ärn jag super glad, vet inte varför men min vecka ser super bra ut ännu iaf. och sen har vi trådlöst internet hemma. så nu kan jag gå vart jag vill med datan i huset underbart! fast det tråkigaste är att det inte finns någon sol ute.

veckans planer som är planerat ♥
måndag: vara hemma, och bara ta det lungt
tisdag: planera inför möja, och sen leka med emma och sista spelningen på fiket
onsdag: åka med emma hem till henne, för att se hur hon bor
torsdag: åker hem från emma tror jag?
fredag: inget planerat, får helt enkelt se
lördag: inget planerat, får helt enkelt se
söndag: tror vi åker till möja då eller gör vi det på måndag,

Kommentarer

sv, haha!

allt bra?

Svarar på komentarer och lyssnar på musik :D

Vad gör du? :D

fina bilder

Inte mycket :P allt bra?

Sv. Varsågod. Vgd? =P

SVAR: hej! allt bra?

okej,jag ska fiska kräftor!:)<3

SÅ bra :D näe fortfarande sjuk :(

lungt :)

japp :D

söta bilder på er :)

sv ; bara vara hemma och slappa ;)

sv: jo allt e bra.

vilken är din favorit bloggerska??

Svar: hur mår du idag då :)?

gör dudå

SVAR: jadå det är bra! :) <3

Men men xD

haha :D

Allt bra?

ska käka nu :)

Hm.. vadårå? :( Så härligt att höra!

SVAR: hehe :)

ja sboluit

Svar: bradär :) jo det är bra här med

Joda det är bra :D

vad bra :) jo det är bra här också<3

mm, här med, regnar och åskar :( buuhuu ;(

hihi ao :D

verkar som om du kommer få en bra vecka :)

haha ;D

Jo:)

Kanske ska ut med några kompisar :D

jodå :)

vad har du fär väder :)

Japp ;)

Hur gammal är din syster? :)



SV: Mycket jobbigt..

Okey

Svar: absolut :D

Svar: absolut :D

när börjar du skolan?:)

Tack;*

Jupp! :)

aa (:

sv ; okej :)

sol med moln :)

ja :D

gillar bilderna! ^^

sv; vsg(: <3

Vad tråkigt :( hoppas att det ordnar sig!

;D

Svar: diggar din med ;)

Svar: diggar din med ;)

haha, ja :D

hejsan! jag är verkligen i kris! :o jag behöver någon som kan skriva riktigt fint på bilder.. det är inte mkt alls. ska bara stå bnb-blogg, två lika tjejer - två helt olika liv. på min header men mitt program dog och det ser ut som om du är duktig. har du lust att hjälpa mig? SNÄLLA. Kram freja

Vad gör du då?:)

Okej,jag börjar redan den 19!:)

tack:)

Fotbollen börjar ochh jag ka på kräftkiva sjda?

Hallå! Allt bra idag? :)

^^^ Allt bra? :)

Ja, han är min lilla sötnos. Haha ;)

finfina bilder:) och wow så fint långt hår du har fått!

Bar att du är glad idag:) det är jag med, konstigt nog.

Hej vännen! Vad hittar du på idag då?

Kram

Både ja och nej,det ska ju bli kul att börja på en helt ny skola och träffa nya kompisar men man kommer ju sakna den gamla klassen!;)<3

SVAR: Riktigt bra!

När börjar ni skolan? :)

Kul ♥

okej, jo det är bra :)

SVAR: Gud, jag börjar 17:e :(

Japp!:)<3

Hoppas du får en bra dag!:)<3

Tack du :) Allt bra?

SVAR. häärligt:)

jo tack, det är helt okej med mig. händer idag då?

Är allt bra? :)

sv: Vsg och tack ^^ <3

Vad tycker du om invandrarfrågan? Tycker du att det är vårat jobb att få dem känna sig hemma i vårat land? Skriv din åsikt på min blogg, det har jag gjort. Jag har visat var min gräns går, gör det du med.

inte alls mycket, sj? :)

Fin blogg!

Allt bra? :) kram

Dagens blogg har blivit framröstad!

Kolla in på bloggen om det blev du som blev dagens blogg. ;)



/L

packa och blogga. :P

vad gör du? :)

<3

sitter o kollar igenom voddler för att se om det finns nån kul gratis film ^^ sj? :)

Heej! vad gör du? :)

Svar: det blir ung08 och the voice för min del! :) vad ska du göra?

Vad gör du nu då? :D

sv; har varit på basketläger

Hur gammal e du? :D

Låter som en bra vecka ;D

BÄÄÄSTA BEA!! <3 älskar dig tjejen, du är bäst!

Rätt så härligt med bloggpaus! Ja vi ses :) Tack detsamma!























Follow my on Bloglovin







Trackback