solen lysser & jag tar datan med till jobbet.

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

nu har jag ätit frukost, och känner mig mätt. snart drar jag iväg till jobbet för att jobba. men som dom flesta vet har jag med mig datan. efter som att jag jobbar på minigolf, och det kommer sällan kunder ditt. och solen skinner så idag sitter jag ute med datan. ska faktist bli jätte skönt att få vara ute i solen, när den ändå finns här.

det här är kristina och johannes kök, (minbror och hans flickvän) här bor jag medan jag jobbar, närmare till jobbet. och lättare att cykla. det är tur att dom finns, tusen tack till dom. det är jätte mysigt i hela husen, men har inga bilder på det just nu..

mot jobbet, tummen upp eller ner?

Kommentarer

sv: inget spec, bara slappar.. dudå? :D

Härligt att du har sol :)



sv: Absolut :p

hehe ok...typ inget...just nu svarar jag bara på kommentarer..

jag kollar tv=D

Vara med elsasvensson.blogg.se



hoppas att du får en trevlig dag ! (:

sv; hahaha, ja!

sv: Ah! :D



I din meny så har ju du liksom.. streck under arkiv och sånt, jag har letat hur länge som helst efter hur man gör det, men har inte hittat det nånstans, vet du hur man gör? (a)

jag ska ta bort den men förstår inte riktigt hur du menar hehe ;)

nu är jag tillbaka efter en suverän semester!



vad ska du hitta på idag? :D

haha, okej, händer de nått efter jobbet idag då? :)

JAG SÅG DET! :D :D

Ojdå, precis när jag skickade kommentaren så hittade jag det, och jag som har letat i typ 100 år, haha! Men du kanske kan hjälpa mig med en annan sak? (a) I din meny så har du ju det liksom... uppdelat i olika "boxar". Hur fixade du det? :D

sv: okej , idag händer det inte mkt här ! :)

Svar: Varsågod :)

söt och rolig blogg! <3

sv: Det äe jättebra här med :D <3

Sv: japp!

Jodå! :)

sv. näämen tack :D <33

sv: va bra :) jodå det är bra med mig :D

SVAR: japp! vad gör du? :)

vad gör du? :)

sv: hehe okej:D Jag är typ skitdålig, fast brukar aldrig spela det typ. Gjorde det ibland på mattelektionerna i sjuan och åttan, hade värsta sköna majjen hah:D



Jag har en liten fråga.. hur kommer det sig typ att bilderna som är med i inläggen typ är någonting helt annat än det du skriver om? heh:P♥

tråkigt att jobba!

skönt!:)

ska snart åka vattenskidor:O

sv: Haha, okej, jag ska nog klura ut det :D

fin blogg du har! kolla gärna in våran och fråga något på frågestunden ;D kram

Ja , visst ser det gott ut! och det var det , hahah !!

jajamänsan! :D börjar äntligen få häng på hur ps funkar..^^ vet dock fortfarande inte hur man gör snabba och snygga vattenmärken eller vad det heter..^^

jag vet faktist inte, nåra vill träffas men jag vet inte.. De blev lite tjafs efter att jag hade sagt ifrån igår..

jag är typ nervös:$ har aldrig gjort det förut:]



haha tak du:)

Vad härligt det låter! Funderar själv på att gå ut och gå en promenad.



Lust att länka min blogg på din om jag länkar tillbaka? Du får ursäkta om jag redan fråga det en gång.



Kramis

Tack :)

Allt bra idag?

Håller du med att sommarlovet har varit skit kort det här året? :o

sv: nejdå, jag tyckte den va jätte fin ! =)<3

okej ,men nu åker jag , puss hejdå½! :D

Hehe oki =P Ja det är ju alltid värt att fråga i alla fall.



Kramis

planer för dagen ? :)

ja, precis!

sv: ja verkligen :) visst är dom :D vill ha allting, hehe

Aha, har ni fint väder idag?

ja det tycker jag verkligen! :D

sv: så lite så =)

ja verkligen :)

Håller du med att sommarlovet har varit skit kort det här året? :o

sv:skönt!:D

Sv: Sådär, nu har jag addat :D

vilken trevlig blogg! :D

sv: aa, jag har typ bara varit med mina kusiner så jag har inte varit med mina kompisar så mycke de här sommarlovet :(

Åh avis jag blir :P

Vi har då inte haft nå fint på ett tag nu :(

sv: men det gick hur bra som helst att sjunga igår. halsen krånglade bara lite :)

vsg :D

hur gör man så man får själva menyn i olika "lådor" eller hur man kallar de..

hoppas du svarar, kram

kolla på sambon som ska uppträda i furuviksparken :)

Ja verkligen :(

Sv: Åh, varför inte? :/

Sv: ja, hon är grymt bra!

sv: konstigt! O.o

Har du provat ebuddy.com?

sv; hihi ja :D

vad bra :)

Sv: Prova gå in där, det är som msn fast på en annan hemsida, du kan logga in på din vanliga, så fungerar det precis som det ska! Så brukar jag alltid göra om inte min msn funkar :D

ha en bra sön:D

fina bilder!:D

Japp :) H'nder i veckan?

vad gör du? :)

Sv: Jag kan inte se att du är inne :/ Har du accat mig när jag addade? :D

vad ska du göra idag ? :D

inte s¨mycket. ska väl vila idag sen imorn ska jagsöka bostadsbidrag :P

härligt! :) nej inget speciellt ^^

sv: haha :)

Sv: Jag heter "alva." :D

Sv: Jo, de är verkligen tur att man har en snäll pappa hehe ;)

Måste bara säga att du tar jätte fina bilder!

Kram

sv: så, nu har jag addat igen :D

sv: idag ska jag åka till stan trots regnet .)

sv: tacck:D allt bra idag?:)

SVAR; ja de kan man säga :)

tillbaka vid datorn igen! :P

Svar: :)























Follow my on Bloglovin







Trackback